Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto TV
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijnDeze heb ik zien staan bij Callens in Oudenaarde. Wat een bak man !The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freaken het ergste is ng dat die boerepummel tijdens de vorige aflevering de hele tijd met de F430 heeft mogen rondrijden
de wereld is dus echt onrechtvaardig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E-rikogeef mij dan maar die http://www.carx1.com/wallpapers/06/I...45-002_800.jpg Infiniti!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozenden ze die aflevering nog uit waar ze de F430 tegen de Gran sport testen, want die zou ik graag nog willen zien
rijden gewoon als taxi beetje rond met die twee auto's
en phillippe die zijn uitgebreide kennis showt over de ferrari F430
de topsnelheid bedraagt 315km/h en een spurtje van 0 tot 100km/h duurt slechts 4.2 seconden echt zielig die vent
Comment
-
Halfweg het clipje drift Jeffery schoon met de Maserati Gransport MS Victory
het belachelijk voorstukje als de ene presentator weer niet mag rijden moet je er maar bij nemen.
Comment
-
dit weekend is het nieuw seizoen autoTV begonnen op de regionale vlaamse zenders
en wie zien we daar als onvervalste showman plots opduiken in de rubriek "de populairste cabrio van het moment" (goed voor verschijningen gedurende gans het seizoen!): "onze" Alain DEVOS
zo zie je maar dat de "samenwerking" tussen AW en AG niet enkel op dit forum bestaat maar ook op het TVscherm, en dat de allergrootste, de heer Tony VERHELLE, zijn collega van AW nu plots naast zich gedoogt
ik verwacht wederzijds afzeik-vuurwerk
way to go, Alain!
Comment
-
Ja, ik heb hem gezien
Qua Guido Belcanto lookalike gaat dat de goede kant uit
Ik ben eens benieuwd naar de tijd van de Carrera GT op Zolder
Comment
-
het enige dat ik hoop dat is dat men in de rubriek "model van de week" ook een wat 'gewone' wagens bespreekt, in plaats van steeds die superbakken
ze hebben nu een aparte supercar-rubriek, wel dat kan volstaan, eens een golf break of een mazda 6 mag ook eens getest worden
Comment
-
Het word tijd dat dat er nog eens een fatsoenlijk autoprogramma komt op een van onze vlaamse zender!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet word tijd dat dat er nog eens een fatsoenlijk autoprogramma komt op een van onze vlaamse zender!!!
hoe zou het nog zijn met...
Comment
Comment