Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tv kijken op internet.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tv kijken op internet.

Nu we bezig zijn met iets op te zetten om m'n vader z'n programma online beschikbaar te maken zijn we dus al op allerlei sites terecht gekomen die internet tv aanbieden. Eén ervan is Narrowstap . Daar kan je naar verschillende kanalen kijken. Gratis. Ik kan er voorlopig nog niet naar kijken, iets met norton en pop-up blokker. Maar beneden en op papa's laptop werkt het dus wel perfect! Vandaar dat ik jullie deze link niet wou onthouden! Lukt het jullie om ernaar te kijken?

Kheb ook nog een kleine enquete:
    Zoals ik eerder al zei zijn we van plan m'n vader z'n programma online aan te bieden, tegen betaling welliswaar. Zouden jullie ernaar willen kijken en ervoor willen betalen?
    EDIT
    Het programma duurt ongeveer 52minuten. De ene week alles over rally, rallycross en rallyraid. De andere week alles over circuit (belcar, fiaGT, maserati trophy, WSR, motor races, specials over F1, etc)
    Optie 5: het abonement: Je betaald in het begin van het seizoen tussen de 30 en 50 euro voor alle afleveringen. (Elke week 1)
    44
    Neen, niets voor mij.
    18,18%
    8
    Ja, maar enkel als het gratis is.
    72,73%
    32
    Ja, ik wil er tot 5 euro voor betalen.
    4,55%
    2
    Ja, ik wil er tussen de 5 en 10 euro voor betalen.
    2,27%
    1
    Ja, ik wil een abonement nemen.
    2,27%
    1
    Last edited by Stevy; 04/12/2005, 14:02.

Wat is er in 't programma allemaal te zien ?

En hoe lang duurt 't

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
      Wat is er in 't programma allemaal te zien ?

En hoe lang duurt 't
      Zie ge-edite post

Comment

Is het programma on-demand ? Dus geen vaste uitzenduren maar ik kan kijken wanneer ik wil ? En blijven de programma's van de voorgaande weken nog bekijkbaar voor de abonnee's ?

Comment

Voor mij enkel als het gratis is.

Ik betaal al voor mijn internet abo, dus hetgeen aangeboden wordt op internet moet voor mij gratis blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
            Is het programma on-demand ? Dus geen vaste uitzenduren maar ik kan kijken wanneer ik wil ? En blijven de programma's van de voorgaande weken nog bekijkbaar voor de abonnee's ?
            Je kan kijken wanneer je wil, er komt gewoon elke week een nieuw programma bij. De abonnee's kunnen de voorgaande programma's altijd opnieuw bekijken.

Comment

Ernaar kijken, zeer zeker, maar betalend: zeer zeker niet. Sorry
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Op Narrowstep.com is het trouwens enkel high.tv dat gratis wordt aangeboden, voor zover ik ze al gezien heb hé, al de rest is betalend dmv credits.
                High tv is zo'n zender over extreme sports! Best nog knappe reportage's die je kan zien.

Comment

In de poll staat er tussen 5 en 10 euro en in je tekst staat er 30 à 50?

Ik zie zoiets persoonlijk wel zitten. Ik wil (voorlopig) geen digitale televisie om enkel die paar extra kanalen te zien die ik echt wil zien. Als je dan tegen democratische prijs een kanaal/programma kan zien (en opslaan?) dan lijkt het mij wel wat. Natuurlijk is het wel een beperkt publiek dat je bereikt met autosport...

Wanneer zou je hiermee beginnen? Dan heb ik al direct werk voor op stage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                    In de poll staat er tussen 5 en 10 euro en in je tekst staat er 30 à 50?
                    Het is 30 à 50 € voor het abonnement.
                    A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                      Het is 30 à 50 € voor het abonnement.
                      Zou ik er wel durven aan geven.
                      Dan heb je ook bijna TV on demand, je kan zelf mss input geven.

(en mss zie je stukjes waaraan ik geholpen heb tijdens stage dan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                        Op Narrowstep.com is het trouwens enkel high.tv dat gratis wordt aangeboden, voor zover ik ze al gezien heb hé, al de rest is betalend dmv credits.
                        High tv is zo'n zender over extreme sports! Best nog knappe reportage's die je kan zien.
                        Wel, ik zou ervoor betalen, maar zeker niet meer dan een euro per uitzending. Je moet het gebruiksgemak van de betaling voor ogen houden. Ipv te moeten registreren en een betaling via kredietkaart te doen, zou ik opteren voor een betaling via SMS. Eén SMS verzenden en een betalende SMS ontvangen, dat kan on the fly en per uitzending. (variabele kost tussen 50cent en meer, bijvoorbeeld 2 sms'en van 1 euro per stuk) Zoiets gaat snel, gemakkelijk en je hebt een lage instapdrempel vermits een registratie overbodig is. Uiteraard moeten andere vormen van betaling ook voorzien zijn, maar via SMS of 0905 lijn is het handigste.

Nadeel is en blijft de beperkte doelgroep...

Comment

Als er een SMS-systeem komt zou ik ook wel kijken. Als je de mensen er laat voor betalen ga je natuurlijk nog minder kijkers hebben, en de doelgroep is idd al zo klein.
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                            Als er een SMS-systeem komt zou ik ook wel kijken. Als je de mensen er laat voor betalen ga je natuurlijk nog minder kijkers hebben, en de doelgroep is idd al zo klein.
                            Het zal zo goed als zeker met een sms system gebeuren.
                            Ja dat is waar, maar de kost mag je ook niet onderschatten.
                            En we hebben hier cijfers van verschillende bedrijven die internet tv aanbieden (betalend), en bv een motorcross programma heeft in de VS toch al gauw 10 000 bezoekers hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                              Het zal zo goed als zeker met een sms system gebeuren.
                              Ja dat is waar, maar de kost mag je ook niet onderschatten.
                              En we hebben hier cijfers van verschillende bedrijven die internet tv aanbieden (betalend), en bv een motorcross programma heeft in de VS toch al gauw 10 000 bezoekers hoor!
                              Sjah, in de VS, is al direct een grotere groep en een ander soort publiek eh...
                              Nuja, mits een goede initiele campagne die wat bekendheid oplevert is het misschien wel doenbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                Sjah, in de VS, is al direct een grotere groep en een ander soort publiek eh...
                                Nuja, mits een goede initiele campagne die wat bekendheid oplevert is het misschien wel doenbaar
                                De bedoeling bij ons is inderdaad ook de VS, eigenlijk wereldwijd.
                                Vooral van de crashtapes en dergelijke zijn ze daar zot. Maar ook van een goed raceprogramma.

Comment

Is het dan in het engels? Of maken jullie ook een nederlandse versie?
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Ga dan voor 'n systeem zoals iTunes, waar je 'n aflevering van sommige programmas kan downloaden en afspelen op PC, TV, ... zo vaak je wil
                                    Kost 1.99$
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

check de poll, wat zijn wij toch een bende gierigaards

Comment

Working...
                                      X