Nu we bezig zijn met iets op te zetten om m'n vader z'n programma online beschikbaar te maken zijn we dus al op allerlei sites terecht gekomen die internet tv aanbieden. Eén ervan is Narrowstap . Daar kan je naar verschillende kanalen kijken. Gratis. Ik kan er voorlopig nog niet naar kijken, iets met norton en pop-up blokker. Maar beneden en op papa's laptop werkt het dus wel perfect! Vandaar dat ik jullie deze link niet wou onthouden! Lukt het jullie om ernaar te kijken?
Kheb ook nog een kleine enquete:
Zoals ik eerder al zei zijn we van plan m'n vader z'n programma online aan te bieden, tegen betaling welliswaar. Zouden jullie ernaar willen kijken en ervoor willen betalen?
EDIT
Het programma duurt ongeveer 52minuten. De ene week alles over rally, rallycross en rallyraid. De andere week alles over circuit (belcar, fiaGT, maserati trophy, WSR, motor races, specials over F1, etc)
Optie 5: het abonement: Je betaald in het begin van het seizoen tussen de 30 en 50 euro voor alle afleveringen. (Elke week 1)
Kheb ook nog een kleine enquete:
Zoals ik eerder al zei zijn we van plan m'n vader z'n programma online aan te bieden, tegen betaling welliswaar. Zouden jullie ernaar willen kijken en ervoor willen betalen?
EDIT
Het programma duurt ongeveer 52minuten. De ene week alles over rally, rallycross en rallyraid. De andere week alles over circuit (belcar, fiaGT, maserati trophy, WSR, motor races, specials over F1, etc)
Optie 5: het abonement: Je betaald in het begin van het seizoen tussen de 30 en 50 euro voor alle afleveringen. (Elke week 1)
Comment