Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
    Ik vond het juist spijtig dat ze de S65 niet genomen hebben.
    Dan zou het V12 biturbo tegen V12 biturbo geweest zijn.
    En dan zou iedereen weten dat de betere auto de Mercedes is...
    600 is ook V12 Biturbo.

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    Fantastische aflevering, dat belooft voor het nieuwe seizoen

The Stig kan niet tegen z'n verlies, ik lag compleet plat toen hij die tafel omkeerde
    Ik snap dat trouwens niet. S-klasse is ook te krijgen met TV voor en achter, en multizone airco

En ze zeiden ook dat de S63 enkel in lange versie te krijgen was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      600 is ook V12 Biturbo.

Ik snap dat trouwens niet. S-klasse is ook te krijgen met TV voor en achter, en multizone airco

En ze zeiden ook dat de S63 enkel in lange versie te krijgen was
      Top Gear is nooit informatief 100% correct geweest. Het was vanuit entertainment standpunt wss veel interessanter om dat te zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
        Top Gear is nooit informatief 100% correct geweest. Het was vanuit entertainment standpunt wss veel interessanter om dat te zeggen.
        Als Mercedes daardoor benadeeld wordt vind ik dat niet leuk

Comment

So true

Comment

ik ook niet.
            ik vond het een dikke bummer toen bleek dat de 7 sneller over de track was gegaan

Comment

• De S(600) blijft echter de beste, altijd al zo geweest hoe hard BMW z'n best ook doet.

Comment

Ongeacht dat ik niet voor één specifiek merk ben, vind ik dat toch wel grof van Topgear tegenover de amg mercedes. Ik zou ze een proces aandoen en alleszins een recht van antwoord eisen Topgear is immers niet bepaald het programma dat geen invloed heeft op potentiële kopers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                  Ongeacht dat ik niet voor één specifiek merk ben, vind ik dat toch wel grof van Topgear tegenover de amg mercedes. Ik zou ze een proces aandoen en alleszins een recht van antwoord eisen Topgear is immers niet bepaald het programma dat geen invloed heeft op potentiële kopers.
                  Maar dan moet Ferrari dat ook doen omdat ze met de electronica lachtten.

Comment

Alsof iemand die van plan is zo'n wagen te kopen zich zal laten beïnvloeden door TG.

Comment

• Yeh, maakt echt geen ruk uit ze. Denkt ge da Dacia iets over de Sandero zegt? Publicity is publicity. Ik vraag me wel af of ze die DBS, LP560 en California ooit nog in originele toestand krijge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                        Yeh, maakt echt geen ruk uit ze. Denkt ge da Dacia iets over de Sandero zegt? Publicity is publicity. Ik vraag me wel af of ze die DBS, LP560 en California ooit nog in originele toestand krijge
                        natuurlijk.
                        detailer er aan zetten en wordt verkocht als 'promotie'- of 'werkswagen'

Comment

• Die tunnelrun was waanzinnig!!!!

Die bergweg,alleen spijtig dat de rest van het land zo ranzig was.

Het spelletje van May,maar geen Roemenië in die GPS. Ook opgezet natuurlijk,maar niet te min...

Die helikopterpiloot,ook gene normalen wé.

Bekijk hier het grootste deel van de uitzenging,wees wel snel want de BBC zal niet lang wachten om het weg te halen denk ik.

.
                          Last edited by ; 17/11/2009, 00:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                            Alsof iemand die van plan is zo'n wagen te kopen zich zal laten beïnvloeden door TG.

Ja, dat denk ik wel zeker! Er zijn genoeg mensen die zich laten beïnvloeden door reclame allerhande, nieuwsberichten, media en zelfs roddels of geruchten van horen zeggen. Top Gear heeft daarin een niet te onderschatten invloed. Het geeft aan veel mensen ter wereld een bepaald kijk op auto's mee. Er zijn ook niet-autofielen die wel zo goed als alles geloven wat er uit een mond op tv komt. Ook bij de kopers van luxe en exclusieve wagens. Of denk je dat het allemaal intelligente mensen zijn die geld hebben?

Comment

• En je kan als rijke stinkerd toch niet komen aandraven bij je fwientjes met een kar die door herr JC als seriously uncool werd gecatalogeerd

Comment

Of denk je dat het allemaal intelligente mensen zijn die geld hebben?

Point taken

Comment

• De laatste aflevering kan hier gedownload worden

Comment

Maar dan moet Ferrari dat ook doen omdat ze met de electronica lachtten.
                                    kleine tip:

infinitief is lachen

Comment

• on the next show, the presenters take a stroll down electric avenue, the latest supercars from the usa and europe slug it out on the test track, and frost/nixon and damned united star michael sheen, pops in for a chat.

Our three unlikely eco-warriors set about saving the planet by building their very own 'green' electric vehicle. Not only do they have to accomplish this without accidentally running a few thousand volts through james may, they also have to contend with the rigours of the new car testing process.

Meanwhile, out on the test track it's the fight of the blue-collar brawler and the teutonic technocrat as the corvette zr1 and audi's new ten-cylinder r8 go toe-to-toe.

9pm, sunday 22nd november on bbc two and bbc hd
                                      ZR1 vs R8 V10
                                      Last edited by ; 18/11/2009, 01:43.

Comment

• Vandaag herhaling om 21h op BBC2

Comment

• Sinds wanneer is het nieuwe seizoen begonnen?
                                          Zondag tijdens het zappen plots opgekomen dat er nieuwe afleveringen waren
                                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X