Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zalige site

edit: gvd klote reclame

Comment

• Top Gear kost de Britse belastingbetaler geen eurocent.... oeps sorry geen pence. Door de verkoop van de uitzendrechten, dvd's en andere TG-prullaria komen er miljoenen binnen bij de BBC.

Hoe kan het ook anders dat een onbeschofte, boertige, politiek incorrecte JC dit alles mag doen op de openbare televisie.
      Die trekt zich van geen kloten aan en trekt politiekers, filmsterren, voetballers...... lekker door de stront.

Comment

• Uiteindelijk is het ook heel de groep erachter die die oefeningen bedenken. Hoe zou je zelf zijn? Ze geven u de kans om te brakken... Enigste met beetje respect is May.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Top Gear kost de Britse belastingbetaler geen eurocent.... oeps sorry geen pence. Door de verkoop van de uitzendrechten, dvd's en andere TG-prullaria komen er miljoenen binnen bij de BBC.

Hoe kan het ook anders dat een onbeschofte, boertige, politiek incorrecte JC dit alles mag doen op de openbare televisie.
          Die trekt zich van geen kloten aan en trekt politiekers, filmsterren, voetballers...... lekker door de stront.
          Ik heb het over onder meer de files die ze creëeren
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Kleine nuance bij dat remprobleem van die Hawk...de remklauwen moet je zelf van een donorauto halen en monteren, die komen niet van Hawk zelf. Die mannen treffen dus geen schuld maar daar kijkt TG blijkbaar niet naar om.

Comment

• Opgepast! Vanavond een half uurtje vroeger dan vorige week. De aflevering start bij ons om 21u30.

Comment

• Schandalige test van die Twingo RS.

Comment

• Weeral zwak. 4/10.

Comment

• Pfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
                    Suv-strijd was ook niet echt dat. Veel te somber en grijs voorgesteld.

De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                      Pfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
                      Nascar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Pfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.

De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.
                        Nascarracers? Touringcar drivers ja

Comment

• Tis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?

Kwil hiermee helemaal nie zegge da het de beste afleveringen ooit zijn...not even close...maar als een uurtje entertainment kan het nog altijd tellen imo!
                          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                          Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vrx Bekijk Berichten
                            tis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?

Kwil hiermee helemaal nie zegge da het de beste afleveringen ooit zijn...not even close...maar als een uurtje entertainment kan het nog altijd tellen imo!
                            22222222222

Comment

• Ik vond het een goeie aflevering!

X5M is toch wel vet in dat 'gewoon' grijs.

En die Twingo RS, wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                Tis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?

dacht ik ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                                  Tis precies een hype om topgear te bashen...als je niet meedoet ben je niet cool ofzo?

Vind ik ook. Eerst is topgear een superprogramma, en plots moet bijna iedereen het weer zwak vinden..
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• 'k vond het precies wel een betere aflevering dan de vorige 2 keren!

Comment

• Begon om 10uur te kijken, net als vorige week, maar blijkbaar was het al bijna gedaan dan

Super programma, vooral entertainment natuurlijk. Maar wel een beetje jammer dat er alweer een auto aan moest geloven.

Comment

• Ik vond het ook 'n schitterende aflevering !

Moraly questionable, dat wel

Maar Renault gooit met plezier nog een paar zo'n Twingo's in het kanaal voor zo'n reclame

Comment

• Ik vond het best wel een mooie aflevering. Zeker met die RR S/C, X5M en Q7 V12. Had wel gedacht dat ze sneller gingen zijn op het circuit
                                          Zo domweg tegen alles rijden met die clio was er wel over. Maar die sprong naar de ferry was wel hilarisch

Comment

Working...
                                          X