Dat split-screen stuff is ook afgezaagd aan het worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenKijk er dan gewoon niet naar eh...
Dan zijn die problemen opgelost.
Echt hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenIk vond het best wel een mooie aflevering. Zeker met die RR S/C, X5M en Q7 V12. Had wel gedacht dat ze sneller gingen zijn op het circuit
Zo domweg tegen alles rijden met die clio was er wel over. Maar die sprong naar de ferry was wel hilarischOorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenIk vond het ook 'n schitterende aflevering !
Moraly questionable, dat wel
Maar Renault gooit met plezier nog een paar zo'n Twingo's in het kanaal voor zo'n reclame
Nuja, vernieuwing blijven vinden is niet evident. Maar ze zitten op fijne grens imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDat split-screen stuff is ook afgezaagd aan het worden.
Comment
-
Ik vond het een sterke aflevering, vooral die race met de touringcar racers
En dat afbreken van die Twingo, ik denk dat elke constructeur met plezier een modale auto laat crashen om toch maar in TG te komen. En zo'n Twingo wordt nog gemaakt, ik vind het erger als ze een classic verwoesten zelfs al is het maar een Morris Marina.
Comment
-
Naar Top Gear moet ge toch ook niet kijken om een goed automagazine te zien. Top Gear is toch gewoon puur een uurtje amusement op de zondagavond.
Dat gezegd zijnde, vond ik de aflevering van gisterenavond ook niet bepaald hoogstaand. De twee vorige afleveringen von ik stukken beter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenPfff wat e flauw afkooksel zeg... Eerst die test van vliegtuigvoertuigen die saai was. Wel mooi controle werk gezien van sommige nascarracers.
Suv-strijd was ook niet echt dat. Veel te somber en grijs voorgesteld.
De twingo RS vond ik op geen enkel moment interessant. Hoe hij die auto behandelde . Ongehoord! Ik vind dat ze hem toch eens op de vingers mogen gaan tikken.
???
bij renault doen ze hem een 10 bakken champagne cadeau...al reed hij er 100 plat...jawel 100
top gear met 300 000 000 kijkers wereldwijd besteed de volle 20 min aan de nieuwe renault welke dan nog eens zeer positief onthaald wordt
daar zouden andere merken voor op hun knieen op de grond kruipen en smeken
20 min reclame in prime time voor zoveel miljoenen kijkers dat kost miljoenen euro's als ze daarvoor moeten betalen.Dus een rs met wat deuken is het minste van hun zorgen en ook van de mijne...
wees er maar zeker van dat de volgende weken de verkopen zullen stijgen van de rs
clarkson heeft lak aan gevestigde waarden enz en hij heeft groot gelijk
l love top gear
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDat scherm van die RR was wel zot
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDat split-screen stuff is ook afgezaagd aan het worden.Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenKijk er dan gewoon niet naar eh...
Dan zijn die problemen opgelost.Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenEcht hé.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHoe wil je dan anders 2 auto's tegelijk een lap laten doen? Ze 2 keer na mekaar uitzenden? ....
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIs het tegenwoordig verboden om je mening te geven? Ik vind het opvallend hoe snel mensen hier op hun tenen getrapt zijn als er iets slecht van Topgear verteld wordt.
Idd, zoals ze het vroeger deden dus. Vond ik ook veel interessanter.
Dus dat er al eens mindere stukken tussenzitten, is toch niet meer dan normaal... Maar toch blijf ik kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAbsoluut niet. Maar de tijd dat TopGear revolutionair was, ligt ondertussen even achter ons. Iedereen kent het nu. En je moet toegeven, het is niet simpel om elke aflevering cooler te maken dan de vorige.
Dus dat er al eens mindere stukken tussenzitten, is toch niet meer dan normaal... Maar toch blijf ik kijken.
Overdaad schaadt.
Comment
-
Vond het geen slechte aflevering.
X5 M vs. Q7 V12 TDI, nog altijd geen fan van beide auto's, maar vond het wel grappig hoe veel sneller de X5 op circuit was, in de regen dan nog. Mijn nonkel (Audi-fan) zat vol spanning te kijken en toen bleek dat de X5 gewoon 5 sec. sneller was werd 'ie wel even stil.
De Twingo RS heeft me ook positief verrast, ziet er niet slecht uit met die velgen en rijdt ook nog plezant blijkbaar. Dat JC hem helemaal heeft vernield is misschien minder leuk om zien voor een autoliefhebber, maar het blijft tenslotte maar een stuk staal en het is voor Renault een goedkope vorm van reclame, zoals iemand het al zei.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNog nooit gezien. Wanneer en waar was dat uitgezonden?
Lijkt wel een oefening voor die aflevering van Top Gear, waarin het GB vs. DE was.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment