De special start vanavond om 20u45!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDe special start vanavond om 20u45!
merci!
kijk ernaar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDe special start vanavond om 20u45!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenVanavond, als ze met een jeep door de jungle van Zuid-Afrika gaan trekken, word het volgens mij eindelijk nog eens een echt goede aflevering.
Comment
-
Comment
-
Totally loved it, prachtige aflevering en superavontuurlijk! Maakt veel goed voor het tot nu toe toch wel niet zo denderend seizoen. Ik vond deze beter dan de Vietnam Special waar ze mekaar wat meer 'gepest' hebben en die natuurlijk ook maar 'slechts' met brommers was.
Viel ook op imo dat Hammond's wagen "toevallig" naar beneden rolde
Clarkson's oude Range Rover wasAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Mooie aflevering en toch schrijnend hoe ze de vergelijking soms maakten tussen Arm en Rijk. Toen Jeremy de witte V8 passeerde op de afgrond vond ik toch opmerkelijk dat de v8 mooi veilig tegen de muur bleef...
Mooie landschap en omgeving, maar ik denk dat ze daar zwaar hebben afgezien!!
Enigste spijtig dat ik vond dat ze Hammonds zijne Toyota zo roemloos toevallig naar beneden lieten lopen...
Hopelijk zien we eens een special wanneer ze de Dakar aant rijden zijn fzo !
Comment
-
Jep had ik ook als gevoel, vaak leek het alsof ze grote delen hebben weggelaten ( ik denk eerlijk gezegd dat na de producer zijn brief, ze nog een hele hoop hebben aangepast - meer cliche scenes laten vallen, echtere in de plaats - )
Vond het een geweldige aflevering, gaf eindelijk weer een 'eerlijkheidsgevoel'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk BerichtenJep had ik ook als gevoel, vaak leek het alsof ze grote delen hebben weggelaten ( ik denk eerlijk gezegd dat na de producer zijn brief, ze nog een hele hoop hebben aangepast - meer cliche scenes laten vallen, echtere in de plaats - )
Vond het een geweldige aflevering, gaf eindelijk weer een 'eerlijkheidsgevoel'
En niet te vergeten: schitterend landschap en stukje wereld gezien met beste entertainment autoprogramma ter wereld....
Loved it
Comment
Comment