Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De special start vanavond om 20u45!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
      De special start vanavond om 20u45!

merci!

kijk ernaar uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        De special start vanavond om 20u45!
        Canvas of BBC?

Comment

• BBC! (Canvas enkel op maandag)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
            Vanavond, als ze met een jeep door de jungle van Zuid-Afrika gaan trekken, word het volgens mij eindelijk nog eens een echt goede aflevering.
            Ik dacht dat het Zuid-Amerika was . Ik denk dat dees ook een goeike gaat zijn. Jeremy zal zn jeep niet onmiddellijk kunnen plooien gelijk die twingo geweest

Comment

• Zeer knappe aflevering. De treehuggers zullen de eerste meters doorheen het regenwoud wel wat minder geapprecieerd hebben hebben Leuke bergpas ook
              The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Aangename en soms beklijvende televisie.

Greenpeace

Geweldig.

Comment

• Go Top Gear!

Geweldige aflevering.

Comment

• Impressionant! Sommige dingen zagen er toch echt wel geschift uit.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zalig!

Die zelfgemaakte brug

Comment

• Totally loved it, prachtige aflevering en superavontuurlijk! Maakt veel goed voor het tot nu toe toch wel niet zo denderend seizoen. Ik vond deze beter dan de Vietnam Special waar ze mekaar wat meer 'gepest' hebben en die natuurlijk ook maar 'slechts' met brommers was.

Viel ook op imo dat Hammond's wagen "toevallig" naar beneden rolde

Clarkson's oude Range Rover was
                        Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                        Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                        BMW 320d
                        Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Schitterende aflevering, een van de beste!

Comment

• Mooie aflevering en toch schrijnend hoe ze de vergelijking soms maakten tussen Arm en Rijk. Toen Jeremy de witte V8 passeerde op de afgrond vond ik toch opmerkelijk dat de v8 mooi veilig tegen de muur bleef...

Mooie landschap en omgeving, maar ik denk dat ze daar zwaar hebben afgezien!!
                            Enigste spijtig dat ik vond dat ze Hammonds zijne Toyota zo roemloos toevallig naar beneden lieten lopen...

Hopelijk zien we eens een special wanneer ze de Dakar aant rijden zijn fzo !

Comment

• super afl

ik heb zo het gevoel dat ze meer dan uur hadden kunnen vullen qua actie

Comment

• Jep had ik ook als gevoel, vaak leek het alsof ze grote delen hebben weggelaten ( ik denk eerlijk gezegd dat na de producer zijn brief, ze nog een hele hoop hebben aangepast - meer cliche scenes laten vallen, echtere in de plaats - )

Vond het een geweldige aflevering, gaf eindelijk weer een 'eerlijkheidsgevoel'

Comment

• Dat stuk dat ze net uit het regenwoud komen op die baan vol met keien.

Een betere reclame voor Range Rover bestaat er niet.

The best 4 by 4 by far

Comment

• Schitterende aflevering.

Ze zullen daar wel serieus afgezien hebben volgens mij, het viel me dan ook op dat het trio er op sommige momenten niet al te gezond meer uitzag.

Comment

• Iemand een idee waar (via welke site?) ik deze aflevering kan terugzien aub? Heb het spijtig genoeg gemist.

Dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                                        Jep had ik ook als gevoel, vaak leek het alsof ze grote delen hebben weggelaten ( ik denk eerlijk gezegd dat na de producer zijn brief, ze nog een hele hoop hebben aangepast - meer cliche scenes laten vallen, echtere in de plaats - )

Vond het een geweldige aflevering, gaf eindelijk weer een 'eerlijkheidsgevoel'
                                        Dat was ook mijn gevoel. Oprechtheid, onbezonnen autogekte, passie voor auto's in al zijn opzichten, zelf herstellen van hun kar (al dan niet in scène gezet, maar ik zou het niet kunnen...)...

En niet te vergeten: schitterend landschap en stukje wereld gezien met beste entertainment autoprogramma ter wereld....

Loved it

Comment

• Ja da vroeg ik mij dus af toen ik er naar keek. Hoe the fuck fixen ze die karren?
                                          Op een gegeven moment breekt toch gewoon de vering van Hammond zijn kar? En 5 minuten erna karren ze vrolijk terug rond.

Comment

Working...
                                          X