Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een hoogtestage van die aard valt niet te onderschatten. Van zo'n hoogtes kun je serieus ziek worden als je het niet gewoon bent. Niet verwonderlijk dat ze terug moesten dalen.
I know, zo ooit nog op trainingskamp geweest in Sierra Nevada... Afzien
Van mij mogen ze deze aflevering in uitgebreide versie op DVD uitbrengen. Prachtige aflevering, brengt heel het seizoen terug op niveau. Ik heb echt meegeleefd. Ik zat soms op het puntje van mijn stoel (op die Death Road, o.a.) en soms echt in complete afgunst van de prachtige plaatsen die ze hebben gezien.
Een mens krijgt meer en meer zin om gewoon een Road trip te doen. Geen doel, gewoon rijden en vertrouwen op man's beste vriend, de ho...euh.. auto, uiteraard!
't Was inderdaad een mooie aflevering maar ik worstel ook een beetje met de vraag hoeveel er van 'echt' is.
Als je ziet dat die scene met die witte LC uit 3 of 4 verschillende camerastandpunten kon worden gefilmd bv.
't Was inderdaad een mooie aflevering maar ik worstel ook een beetje met de vraag hoeveel er van 'echt' is.
Als je ziet dat die scene met die witte LC uit 3 of 4 verschillende camerastandpunten kon worden gefilmd bv.
Alles bij TG is in scène gezet. Ze zullen die reis wel helemaal doen, maar dan met een konvooi van een aantal volgwagens. Ze gaan hun goudhaantjes echt geen risico's laten lopen. Bv. Hammonds Land Cruiser was er te slecht aan toe voor de laatste zandduinen, dus dan maar even 'vergeten' de handrem op te zetten.
Het maakt er voor mij het programma echt niet slechter om.
Alles bij TG is in scène gezet. Ze zullen die reis wel helemaal doen, maar dan met een konvooi van een aantal volgwagens. Ze gaan hun goudhaantjes echt geen risico's laten lopen. Bv. Hammonds Land Cruiser was er te slecht aan toe voor de laatste zandduinen, dus dan maar even 'vergeten' de handrem op te zetten.
Het maakt er voor mij het programma echt niet slechter om.
Hetgeen ik zo goed vond aan deze special was dat zelfs met deze convooien er vele dingen waren die nog altijd heel opmerkelijk waren. Dat zijn mannen die miljoenen verdienen en bijvoorbeeld die ramp en bruggen, daar mag dan nog zoveel convooi zijn, het blijven toch zeker geen ongevaarlijke dingen.
Van mij mogen ze deze aflevering in uitgebreide versie op DVD uitbrengen. Prachtige aflevering, brengt heel het seizoen terug op niveau. Ik heb echt meegeleefd. Ik zat soms op het puntje van mijn stoel (op die Death Road, o.a.) en soms echt in complete afgunst van de prachtige plaatsen die ze hebben gezien.
Een mens krijgt meer en meer zin om gewoon een Road trip te doen. Geen doel, gewoon rijden en vertrouwen op man's beste vriend, de ho...euh.. auto, uiteraard!
In the final episode of the series, Jeremy Clarkson makes a film about the BMW X6 and ends up conducting one of the most expensive road tests in Top Gear history. James May drives the new Vauxhall Insignia VXR, accompanied by Margaret Calvert, the designer of Britain's road signs; and Richard Hammond tests the 340, 000 pound Lexus supercar on the Top Gear track.
The boys then try out the latest in electric personal transport in the studio, and the Star in a Reasonably Priced Car is blues musician Seasick Steve.
Dit seizoen is het toch niet wat ik ervan verwachte (al blijf ik het fantastische tv vinden en nog altijd petje af voor de cameramensen), maar de special van vorige week maakte wel véél goed
Dit seizoen is het toch niet wat ik ervan verwachte (al blijf ik het fantastische tv vinden en nog altijd petje af voor de cameramensen), maar de special van vorige week maakte wel véél goed
De eerste aflevering en de special vond ik tot nu toe goed.
Vraag mij af of de test met de BMW zo duur zal zijn door de manier van bespreken, of doordat Clarkson hem in schroot heeft gereden ...
Raar eigenlijk, dat men nog nooit een testwagen in de prak heeft gereden.
(behalve dan die keer dat de Stig van de baan is gegaan, maar dat viel nog mee)
Ofwel durft men zoiets niet uitzenden ?
Hammond heeft natuurlijk wel al eens serieuze brokken gemaakt ...
Vraag mij af of de test met de BMW zo duur zal zijn door de manier van bespreken, of doordat Clarkson hem in schroot heeft gereden ...
Raar eigenlijk, dat men nog nooit een testwagen in de prak heeft gereden.
(behalve dan die keer dat de Stig van de baan is gegaan, maar dat viel nog mee)
Ofwel durft men zoiets niet uitzenden ?
Hammond heeft natuurlijk wel al eens serieuze brokken gemaakt ...
Die Twingo RS van ee npaar weken geleden? Die Fiesta in het vorige seizoen? Die kwamen er toch ook niet zo goed vanaf hè
Which country suits the BMW X6 the best - Australia, Barbados or Spain? • Which is the best car to live with - the Lexus LFA, the Mercedes-Benz SLS AMG or the Vauxhall VXR Insignia?
Volgens mij wordt het dus gewoon een dure test doordat ze hem overal testen, en niet omdat ze hem prakken.
Comment