Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Wil ik de aflevering van vanavond net bekijken, zie ik hem nergens staan op den digicorder

Hij neemt normaal alle afleveringen automatisch op, maar dit keer dus echt nergens te bespeuren

Wanneer is die heruitzending weer de woensdag?
    ik neem top gear normaal ook op met mijn digirec maar voor zekerheid gecheckt en stond er bij mij ook niet meer tussen...

heb de digi terug moeten instellen

Comment

• Dat is precies een euvel bij Telenet (?), want ook op mijn digicorder geen spoor van TG. En deze week is er geen herhaling (volgens de P-magazine toch niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
        Dat is precies een euvel bij Telenet (?), want ook op mijn digicorder geen spoor van TG. En deze week is er geen herhaling (volgens de P-magazine toch niet)

Heb dat ook al eens gehad, gelukkig op tijd gezien. Is dat niet omdat er eens een aflevering is weggevallen of later kwam dat ie het niet opneemt? Just a guess...

Ik checkte het iig geval elke keer

Comment

• "test" van die X6 was schandalig. Had trouwens geen sneeuwbanden opliggen toen ie daar in de sneeuw reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
            Dat is precies een euvel bij Telenet (?), want ook op mijn digicorder geen spoor van TG. En deze week is er geen herhaling (volgens de P-magazine toch niet)
            F*ck, bij ons ook nie.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              "test" van die X6 was schandalig. Had trouwens geen sneeuwbanden opliggen toen ie daar in de sneeuw reed.
              scandaleus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                "test" van die X6 was schandalig. Had trouwens geen sneeuwbanden opliggen toen ie daar in de sneeuw reed.
                wel raar hé bij elke niet bmw die zo commentaar krijgt is de reactie hier "is die dan zo slecht" of word er uitgebreid gelachen, en nu is het schandalig.

Comment

• awel... ik ken toch 1iemand met het zelfde oordeel over de x6 als clarkson: mijn vorige werkgever...
                  die kocht vorig jaar een nieuwe x6 en heeft m 4maanden later gaan inruilen voor een nieuwe x5
                  hij had hem wel een weekend testgereden, maar kwam na enige tijd tot de conclusie dat het toaal zijn ding niet was.

Comment

• het punt dat JC wou maken dat eerder een show off bak is...

Veel geld voor niet zo praktisch te zijn(groot maar weinig binnenruimte,geen offroad, en duur in gebruik).

Comment

• Grappig dat alle commentaar van BMW-rijders komt die op hun teentjes zijn getrapt.
                      2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                        Grappig dat alle commentaar van BMW-rijders komt die op hun teentjes zijn getrapt.
                        het valt echt op hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Heeft er niets mee te maken... Ik vind het persoonlijk logisch...

Net zoals ik het totaal onhandig vind in onze C-class. Bij Audi is het zoals Clarkson wil en dat vind ik ook niet handig.

Nu ja, bak is zo goed dat ik zelden of nooit manueel schakel in de X5 en in de MB zooooo traag dat ik daar zelfs de flippers niet gebruik...
                          hadden ze nu die logica doorgetrokken in het design van de x6 dan was het een klassebak.
                          maar nu heb je een suv met binnenin het bekrompen gevoel van een doordeweekse coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Ik probeer hier de X6 niet goed te spreken héé...

Alleen zijn opmerking over de manier van schakelen... Had hij die commentaar gegeven op een andere kar ging ik hetzelfde gedacht hebben. Zelfs als het over een opel zou geweest zijn
                            ik denk dat iedere voorzichzelfdenkende persoon toch weet dat je JC zijn uitspraken met een korreltje zout moet nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                              het valt echt op hé

Hij had het over de wijze van op en terugschakelen, wat veel BMW rijders gewoon weten dat het beter is als het vooruit duwen terugschakelen is en achteruit duwen opschakelen. Kan jij in je Opel wel niet over meespreken

Clarkson kraakt zoveel af aan auto's maar op het einde relativeert hij het toch. BMW's vindt hij trouwens in veel afleveringen toch wel de referentie als er vergeleken moet worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                Kan jij in je Opel wel niet over meespreken

How old are you, 3?

Comment

• leest iemand Clarkson's boeken? Ik heb dit weekend de Engelse versie van Overstuur besteld, namelijk Driven to Distraction. Ben benieuwd, ik heb maar direct de engelse genomen zodat de grappen tenmiste goed overkomen ipv een domme vertaling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    leest iemand Clarkson's boeken? Ik heb dit weekend de Engelse versie van Overstuur besteld, namelijk Driven to Distraction. Ben benieuwd, ik heb maar direct de engelse genomen zodat de grappen tenmiste goed overkomen ipv een domme vertaling
                                    Je hebt gelijk, soms ongelooflijk hoe ze die dingen soms vertalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      How old are you, 3?
                                      Leuk dat ik je weer eens irriteer.

Oud genoeg om te weten dat je in een Opel daar niet over mee kan spreken, of hoe dacht jij erover?

Comment

• Vond de heftruckchauffeur die gewonnen had ook wel zalig! Maak dat maar eens mee toch gemakkelijk als je de afleveringen kan downloaden met Torrents. Binnen het half uur heb ik een volledige aflevering!

Edit: Oja, vergeten te posten

Rumors Of Plans For A Feature-Film Length Top Gear “Episode”

Posted January 8th, 2010 at 13:09 by Viper007Bond in Top Gear
                                        The Daily Mail has a reputation for totally making stuff up, so be warned. However they also are often very right and the first to break things when it comes to Top Gear, so who knows.

They are reporting that a future challenge could involve attempting to drive around the world in the the oldest, most unreliable cars they can find. Being dubbed “Around The World in 80 Cars”, it would be going up on the big screen and be a long as a feature film.

However as a BBC spokesman pointed out, who would neither confirm nor deny this rumor, that finding enough time to film such a monstrous challenge could prove difficult as the boys are already incredible busy as it is.

Who knows if it’ll actually happen or not, but it certainly would be interesting if it did.

UPDATE: The Daily “Fail” has pulled the article from their site and one of our forum members has found this thread on another forum. Looks like the rumors were really old and false (not a huge surprise really).
                                        Me like het vetgedrukte!
                                        komt van Finalgear
                                        Last edited by ; 10/01/2010, 21:01.

Comment

• zou echt wel zalige televisie zijn en mag voor mij part een heel seizoen in houden

Comment

Working...
                                          X