Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lexus LFA

Comment

• Mooie en correcte review van de LFA. Zoiets zou Jeremy niet meer kunnen.

Comment

• Ik ben al die herhalingen grondig beu gezien. Gaat tijd worden dat er terug een nieuw seizoen op BBC komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
          Hij had het over de wijze van op en terugschakelen, wat veel BMW rijders gewoon weten dat het beter is als het vooruit duwen terugschakelen is en achteruit duwen opschakelen.
          Lijkt mij ook idd. de logische wijze ... met de G-krachten mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Lexus LFA
            Ik zie die hier regelmatig voorbijrijden

Comment

• Topgear, altijd leuk om naar te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                Ik zie die hier regelmatig voorbijrijden
                En waar mag dat dan wel zijn?!

Comment

• Overal e beetje.

Comment

• Vanavond is er weer een herhaling op BBC2 om 20.00 uur. Als ik op tijd terug thuis ben ge ik nog eens kijken.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hopelijk eens iets wat we nog niet gezien hebben de laatste maand. Dat begint toch te vervelen. Misschien de aflevering met die blonde in die auto met gay-dingske (james?) , dat was wel een leuke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Hopelijk eens iets wat we nog niet gezien hebben de laatste maand. Dat begint toch te vervelen. Misschien de aflevering met die blonde in die auto met gay-dingske (james?) , dat was wel een leuke
                        Iets zegt me, dat het dan niet te doen is om die citroën.

welke aflevering was het trouwens?

Comment

• de aflevering met Madison Welsh erin tiens.. de interactie tussen mw en jm was hilarious.
                          in de UK op 26 juli 2009 als ik me niet vergis
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 22/03/2010, 21:58.

Comment

• AdriH is een ouwe snoeper

Comment

• Elk diertje zijn pleziertje zou ik zo zeggen.

Uiteindelijk viel de aflevering nog mee. Wel jammer dat ze niet wilden laten zien dat de Porsche GT3(?) blijkbaar sneller was dan de Lambo 560.
                              Last edited by ; 23/03/2010, 21:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Elk diertje zijn pleziertje zou ik zo zeggen.

Uiteindelijk viel de aflevering nog mee. Wel jammer dat ze niet wilden laten zien dat de Porsche GT3(?) blijkbaar sneller was dan de Lambo 560.
                                Het was een GT2, en de volgende aflevering hebben ze gezegd dat ze even snel waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                  En waar mag dat dan wel zijn?!
                                  Toyota head office

Comment

• Zal maar een waarschuwing zetten.
                                    de volgende link bevat info over de volgende top gear special.

Comment

• Iemand die weet wanneer er terug Top Gear op Canvas is de maandagavond ?

Comment

• Zie ik net dat ze al volledig seizoen 14 hebben uitgezonden op Canvas

- Iemand die dan weet of ze binnenkort zullen starten met herhalingen op Canvas ?

- Iemand die weet wanneer ze beginnen met seizoen 15 op de BBC ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                          Zie ik net dat ze al volledig seizoen 14 hebben uitgezonden op Canvas

- Iemand die dan weet of ze binnenkort zullen starten met herhalingen op Canvas ?

- Iemand die weet wanneer ze beginnen met seizoen 15 op de BBC ?
                                          Vanop FinalGear.com:

Top Gear is currently on break and will be back in probably late June or early July.
                                          Fifth Gear will be back in June.
                                          Top Gear Australia is currently on break.

Comment

Working...
                                          X