Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Apocalypse was niet mijn ding, veel te onnozel en geen Clarkson

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Duidelijk sneller dan om een nummerplaat te krijgen dus.

Een nummerplaat heb je ook op enkele seconden hoor

Ofja, toch de combinatie, de fysieke plaat is iets anders idd

Comment

• Staat ook op youtube ( voor zolang het er blijft opstaan):
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
        BMW X5 45e

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video
          BMW X5 45e

Comment

• Al vanaf de eerste scene merk je dat het één brok entertainment zal worden. De rode draad in het verhaal -auto's in een nucleaire winter- geeft al aan dat het absurd zal worden. En jawel hoor, je krijgt een totaal onsamenhangend geheel van absurditeiten voorgeschoteld die zelfs vanuit het standpunt van 'vermaak' niet zo echt kunnen boeien. De review op het laatste van de V12 Vantage en gt3 was goed, maar kon het niveau van de hele DVD niet opkrikken.
            Als je moet kiezen tussen 'Clarkson's Italian Job' of deze 'Top Gear Apocalypse', is de keuze heel snel gemaakt. Clarkson zijn DVD mag dan minder entertainment bevatten, het is nog altijd leuker om naar te kijken.

Comment

• Ik heb hier en daar wat gekeken, 't kon mij eigenlijk totaal niet boeien..

Comment

• Lijkt me weer zo'n typische destructieve warboel, ik snap niet wie daar iets aan heeft.
                GT3 vs. Vantage vind ik ook niet veel soeps, ze hadden beter twee écht speciale dingen gekozen.

Comment

• Alles met radiogestuurde auto's is fun. Maar het verhaaltje errond is wat aan de (te) kinderachtige kant.

Comment

• Wat een kutdvd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Wat een kutdvd.
                      Inderdaad, zo'n rommel

Comment

• Ben in slaap gevallen aan '26 . Maar daardoor wel goe geslapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Pffff, wil ik zo graag zien.

Moet je dat weer:

Zoeken
                          bestellen
                          betalen
                          Wachten op de postbode
                          uitpakken
                          in de dvd-speler steken

Pfff zoveel moeite

d.
                          is er nog stock?
                          dan bestel ik ook
                          wimoptiek.be op

Comment

• Die Mondeo's vond ik wel leuk, net als de F40. Heerlijk zo door een lege stad

Comment

• MX-5, Barchetta en Z3... in Irak zullen ze niet genoeg koppakkingen hebben zeker?

Comment

• + YouTube Video

Ziet er vet uit!

Comment

• Heeft een topicje: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49033

Comment

• Morgenavond (21/12) op BBC om 21u voor de mensen die het nog niet wisten!

SLS - GTR3 RS - en nog een of andere ferrari

Comment

• Normaal gezien is dat de christmas special?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Normaal gezien is dat de christmas special?
                                        tzou kunnen

Comment

Working...
                                        X