Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al vanaf de eerste scene merk je dat het één brok entertainment zal worden. De rode draad in het verhaal -auto's in een nucleaire winter- geeft al aan dat het absurd zal worden. En jawel hoor, je krijgt een totaal onsamenhangend geheel van absurditeiten voorgeschoteld die zelfs vanuit het standpunt van 'vermaak' niet zo echt kunnen boeien. De review op het laatste van de V12 Vantage en gt3 was goed, maar kon het niveau van de hele DVD niet opkrikken.
Als je moet kiezen tussen 'Clarkson's Italian Job' of deze 'Top Gear Apocalypse', is de keuze heel snel gemaakt. Clarkson zijn DVD mag dan minder entertainment bevatten, het is nog altijd leuker om naar te kijken.
Lijkt me weer zo'n typische destructieve warboel, ik snap niet wie daar iets aan heeft.
GT3 vs. Vantage vind ik ook niet veel soeps, ze hadden beter twee écht speciale dingen gekozen.
Comment