Buiten die test met de Atom, enorme teleurstelling vond ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenBuiten die test met de Atom, enorme teleurstelling vond ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWaarom is de vorige eigenlijk ontslaan?
Zwakke aflevering trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWaarom is de vorige eigenlijk ontslaan?Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOmdat hij met z'n identiteit naar buiten is gekomen.
Vandaar Clarkson's opmerking over dat lezen en schrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtende nieuwe stig zou een vrouw zijn heb ik gehoord vandaag
Comment
-
Top gear Seizoen 16 Aflevering 1
Als je de aflevering gemist hebt kan je deze altijd via onderstaande link (opnieuw) bekijken en downloaden.
Top Gear Season 16 Episode 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtende nieuwe stig zou een vrouw zijn heb ik gehoord vandaag
Wat is daar zo aan.
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenda wijf van fifth gear ?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDe stig is er nog maar 1x in voorgekomen en de mensen beginnen weer te speculeren wie het zou kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJammer van die kever
Comment
Comment