Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    hebben ze diezelfde alfevering uitgezonden in topgear australia ?

ps: british cheating bastards ^^ :p
    Ja toch wel, al hebben ze hier een deel uitgeknipt en veranderd in het voordeel van de gewone top gear.
    bij de australia kwamen ze aan in V8 muscle cars ipv zo'n vrachtwagen, hadden ze voor de 3 tg presentatoren een cadeautje bij e.d.
    BMW X5 45e

Comment

• Ik vond het wel een deftige aflevering.
      Als je die 250GTO daar zag staan... Miljaar.

Comment

• J.C. dacht nochtans dat er geen reactie ging op komen, omdat de Mexicanen toch rond dit uur liggen te slapen.

Comment

• Vond het fragment met de 599 gto en de 288 gto ronduit vet. Viel wel uit mijn zetel toen hij de prijs van die 288 gto zei

Maar de afleveringen worden wel een beetje slapper, denk dat het ook is omdat ze beetje aan het einde van inspiratie beginnen te komen. Ze hebben al zoveel challenges achter de rug dat het ergens wat moeilijk begint te worden om steeds beter en beter te doen.

Als je de afleveringen wilt hebben, moet je naar finalgear.com gaan. Daar zet topgear de afleveringen in HD en SD en kun je ze simpelweg downloaden

Comment

• Ik vond het best een goede aflevering beter dan de 1ste van dit seizoen. De Australiërs pesten , 'koele' boris becker maar het mooist was het (korte) stuk met de 250 GTO en 288 GTO.
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

komaan man
              BMW X5 45e

Comment

• Dat kost de BBC misschien wat geld, maar ondertussen hebben ze er toch weer een pak reclame bij...

Comment

• WTF. Zijn er werkelijk nog mensen die die uitspraken au seriex nemen? Hou u bezig zeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                    Dat kost de BBC misschien wat geld, maar ondertussen hebben ze er toch weer een pak reclame bij...
                    Zeker weten dat ze er zelf in de komende uitzendingen nog over zullen zwanzen.

.
                    Last edited by ; 06/02/2011, 00:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                      WTF. Zijn er werkelijk nog mensen die die uitspraken au seriex nemen? Hou u bezig zeg.
                      Denk het niet, zij ruiken gewoon geld i guess.
                      BMW X5 45e

Comment

• Compleet van de pot gerukt. Top Gear is naast een autoshow ook dikke humor. Moest een comedian deze grappen maken zou er geen haan naar kraaien. 't Is niet dat het programma een maatschappelijke boodschap voordraagt hè. Fucking wankers.

Comment

• Ach, de meeste mensen zijn gewoon crybaby's. De meesten kunnen grappen over hun eigen persoon of nationaliteit niet verdragen.

In het geval van Top Gear is het ook gewoon kuddementaliteit: men ziet dat bepaalde mensen er aanstoot aan nemen en velen denken dat ze moeten meedoen.

Zolang ze bij Top Gear hun magie doen werken mogen ze van mij grappen maken over wat ze willen. Ik herinner me trouwens dat Clarckson zich ooit eens laatdunkend uitliet over België. Ik voelde mij daar nu eens echt niet door aangesproken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Ik herinner me trouwens dat Clarckson zich ooit eens laatdunkend uitliet over België. Ik voelde mij daar nu eens echt niet door aangesproken...
                            Idd ik vond het zelfs grappig en ik ben al blij dat ons land vernoemd wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Denk het niet, zij ruiken gewoon geld i guess.
                              Denk het ook. Cutvolk.

Comment

• Nu Top Gear:

Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May reizen naar Albanië om er de luxueuze Rolls-Royce Ghost, de Bentley Mulsanne en de Mercedes S65 AMG te testen. Terug thuis onderwerpt Jeremy drie hatchbacks aan een test: de Ford Focus RS500, de Prodrive Impreza CS400 en de Volvo C30 PPC. De gast is deze keer Jonathan Ross.

Comment

• S65

Wat een auto. Echt.

Comment

• Ik wil een S65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Ik wil een S65
                                      Exactly.

Comment

• Volvo C30 Polarstar

Comment

Working...
                                        X