vanavond op BBC2 en HD de laatste van dit seizoen (16). Hierin zie je hoe Jeremy het in een Jaguar XJ opneemt tegen de rotatie van de aarde - jazeker. Ook gaat James naar de VS om het nieuwste ruimteverkenningsvoertuig van de NASA te besturen. Richard blijft lekker op het TopGear-circuit in het gezelschap van twee oude helden: de Porsche 959 en de Ferrari F40. Dat wordt genieten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSorry maar wat een lekker wijf
Zeer aangenaam beeldbuismateriaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenlaatste aflevering al?
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
Ik zit met spanning te wachten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZalige aflevering weer, jammer genoeg de laatste al
Lag het trouwens aan mij, of leek die 959 wel heel erg gaar te zijn? (her en der wat blutsen, panelen en deuren die niet leken aan te schuiven, ...)
Zag er in ieder geval zwaar gebruikt uit.
van die deur viel wel hard op dat ze niet goed aansluitBMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMaar hoe zalig klonk die XJ
Ubervette sound, Maserati achtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie F40 zag er nochtans zeer goed uit.
Dat ze beiden "toevallig kapot" gingen verbaasde me echter niet
Nuja, ze zijn sowieso wrs wel afgeragd, stig of geen stig. ik denk dat hij wel voorzichtiger is me zoiets dan JC
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMaar hoe zalig klonk die XJ
maar sneller dan een S63? lijkt me nogal sterk.
Ze zoude nog is zo'n cheap car challenge moeten doen in het buitenland. zoals in Bolivia toenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWel een heel dwaze race deze keer.
Wat een auto trouwens
Comment
Comment