Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vol spanning en verwachting

Comment

• Waarom zolang wachten erop, heb ze allang gezien op deze site :
      Find information about "_television" streaming links for "_television" on SideReel

Voor liefhebbers van andere feuilletons(soaps) kan je er ook terecht.

mvg

Comment

• Hoe kan je daar Season 17 nu gaan bekijken :s 't is nog niet uitgezonden op de bbc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Hoe kan je daar Season 17 nu gaan bekijken :s 't is nog niet uitgezonden op de bbc

Ik heb niet gesproken nog van de nieuwe serie, maar al de vorige kun je daarop bekijken ipv te wachten bvb op discovery channel. Dat is hetgene ik wilde zeggen.

, tuurlijk kun je niet kijken naar season 17, nogal logisch mijn dunkt. Iemand moet het eerst uploaden vooraleer je kunt kijken toch.

mvg

Comment

• Is maar ne moeilijke site
            vanavond op canvas is het de aflevering met de vrachtwagens
            BMW X5 45e

Comment

• Hilariteit alom

Comment

• Top gear is terug op 26 juni voor 6 afleveringen.
                BMW X5 45e

Comment

• Ja, de laatste seizoenen is dat al elke keer gedaald. Nu zouden ze in oktober november terugkomen met nog eens 6 afl. Ook heeft James May gezegt dat het format Top Gear nog lang zal blijven bestaan( logisch ook met al die inkomsten ), en dat er dan nieuwe presentatoren zullen komen om Top Gear nieuw leven in te blazen. Maar dat zal nog niet voor direct zijn hopelijk.
                  BMW X5 45e

Comment

• Herinnering voor vanavond hé mannen

Comment

• Er was blijkbaar verwarring over de start van het nieuwe seizoen. Verschillende bronnen spraken van 12 juni, maar het blijkt volgens BBC toch 26 juni te zijn.

Nog even wachten dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                        Er was blijkbaar verwarring over de start van het nieuwe seizoen. Verschillende bronnen spraken van 12 juni, maar het blijkt volgens BBC toch 26 juni te zijn.

Nog even wachten dus.
                        -,- you freaking kidding me!

Comment

• Vanavond is een herhaling dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                            Vanavond is een herhaling dan?
                            Seizoen 15, aflevering 1 om 7PM of 20u onze tijd.

Comment

• Het was dus kiezen tussen top gear of F1 ( regen kijken)-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Het was dus kiezen tussen top gear of F1 ( regen kijken)-
                                Had beter voor Top Gear gekozen.

Comment

Had beter voor Top Gear gekozen.
                                  INDERDAAD ja.

Maar 'k heb ze toch al bijna allemaal al gezien

Comment

• Tedoeme, ik heb net de auto gepoetst en nu valt mijne frang dat het Top Gear was. Komt er deze week geen herhaling?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Tedoeme, ik heb net de auto gepoetst en nu valt mijne frang dat het Top Gear was. Komt er deze week geen herhaling?
                                      Op dave zijn het dagelijks herhalingen maar ik weet niet of je dat hier kan ontvangen, vandaag was het seizoen 15 ep 01, en morgen is het op canvas seizoen 12 ep 02, de aflevering waar ze naar Amerika gaan voor de ultieme muscle car te zoeken.

Als je de aflevering van vandaag wilt zien kan je deze beter downloaden van finalgear
                                      BMW X5 45e

Comment

Er was blijkbaar verwarring over de start van het nieuwe seizoen. Verschillende bronnen spraken van 12 juni, maar het blijkt volgens BBC toch 26 juni te zijn.

Nog even wachten dus.
                                        Gelukkig, was het gisteren al los vergeten.

Comment

• trailer van seizoen 17

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X