Vol spanning en verwachting
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHoe kan je daar Season 17 nu gaan bekijken :s 't is nog niet uitgezonden op de bbc
Ik heb niet gesproken nog van de nieuwe serie, maar al de vorige kun je daarop bekijken ipv te wachten bvb op discovery channel. Dat is hetgene ik wilde zeggen.
, tuurlijk kun je niet kijken naar season 17, nogal logisch mijn dunkt. Iemand moet het eerst uploaden vooraleer je kunt kijken toch.
mvg
Comment
-
Ja, de laatste seizoenen is dat al elke keer gedaald. Nu zouden ze in oktober november terugkomen met nog eens 6 afl. Ook heeft James May gezegt dat het format Top Gear nog lang zal blijven bestaan( logisch ook met al die inkomsten ), en dat er dan nieuwe presentatoren zullen komen om Top Gear nieuw leven in te blazen. Maar dat zal nog niet voor direct zijn hopelijk.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenEr was blijkbaar verwarring over de start van het nieuwe seizoen. Verschillende bronnen spraken van 12 juni, maar het blijkt volgens BBC toch 26 juni te zijn.
Nog even wachten dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVanavond is een herhaling dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHet was dus kiezen tussen top gear of F1 ( regen kijken)-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenHad beter voor Top Gear gekozen.
Maar 'k heb ze toch al bijna allemaal al gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTedoeme, ik heb net de auto gepoetst en nu valt mijne frang dat het Top Gear was. Komt er deze week geen herhaling?
Als je de aflevering van vandaag wilt zien kan je deze beter downloaden van finalgearBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenEr was blijkbaar verwarring over de start van het nieuwe seizoen. Verschillende bronnen spraken van 12 juni, maar het blijkt volgens BBC toch 26 juni te zijn.
Nog even wachten dus.
Comment
-
Comment