Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat ik mij afvraag of dat nu echt is dat ze 1200km met die auto's hebben gereden op 1 tank?
Peugeot 406 80liter tank, deden wij iets meer dan 1000 km mee + getrek (tentkar, een kar waar een tent uitplooit)
en 3 personen (incl. chauffeur) dus dat is heel wat gewicht die nog eens ... + airco
dus het kan zeker wel mogelijk zijn als de wagens een redelijk grote tankinhoud hebben
Zeker te doen hé man
Maar uit twijfel zal je toch tanken, omdat je niet weet hoeveel je op reserve kunt rijden.
Je kan wel via je gps zien wat het verste tankstation is ...
(je zou denken waarom zou je nu proberen wachten, maar de prijs kan wel eens verschillen op of van de autostrade)
Je kan het ook al eens uitrekenen als je weet hoeveel je ongeveer verbruikt (+1 liter airco )
The boys are in Italy to test (or play with) three high performance hatchbacks: the Renaultsport Clio 200 Cup, Citroën DS3 Racing and Fiat 500C Abarth. After winding their way through various Italian towns, the find themselves on the streets of Monte Carlo - during the grand prix week-end... On the track, James drives the Aston Martin Virage and Ross Noble is the Star in a Reasonably Priced Car.
Het was een toffe aflevering en de volgende ziet er ook goed uit.
Ik had niet meteen verwacht dat Jeremy de 1m zo fantastisch zou vinden(eerst wat jammeren over de kleuren, uiterlijk aspect en de beperkte oplage bvb)
E-type
De volgende aflevering lijkt me ook leuk met die hot hatches in Monaco.
Comment