Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een aflevering, constante smile op mn gezicht
En wat een bakken voor zo weinig geld, vooral die Mercedes. Ik ben eens benieuwd of ze er veel problemen mee gaan hebben maar zo'n mercedes is toch een duurzame auto dus heb ik er wel een goed oog in.
beste aflevering in jaren, je weet natuurlijk ni waar da ze die merc gekocht hebben he.
de politie verkoopt ook inbeslaggenomen auto's voor een koek en een ei, bijvoorbeeld
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Eigenlijk wel een heel kromme vergelijking met die Pixo. De kosten om een CL600 rijdende te houden zijn een veelvoud van de kosten van die Pixo, zeker in ons land.
Ik vraag mij of hoe zij die second hands cars zo goedkoop vinden.
Een S2000 voor 7000 pound?
Tweedehands wagens zijn in de UK geen hol waard. Voor £5000 heb je al een vrij grote keuze aan deftige Honda's S2000.
Het probleem is dat het stuur rechts staat en die dus enkel in de UK verkoopbaar zijn en je ze in de rest van europa aan de straatstenen niet kwijtraakt.
Leuke aflevering idd, dat over die okkazies was echt leuk om te zien. De review en de tijd van de McLaren daarentegen... De review strookte voor het merendeel volledig met die van Fifth Gear (die toch iets waarheidsgetrouwer zijn imo), kort samengevat kwam de McLaren eruit als sneller maar niet leuker. Maar wel beter?? Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.
Wat een vette aflevering, plots zin gekregen in een CL 600 V12 pooierbak
Indien ik op die prijzen mag afgaan is de tweedehandsmarkt in de UK wel nog iets 'zotter' dan op het vasteland. De meeste van die wagens zitten 'bij ons' toch nog rond de 12500 euro?
Leuke aflevering idd, dat over die okkazies was echt leuk om te zien. De review en de tijd van de McLaren daarentegen... De review strookte voor het merendeel volledig met die van Fifth Gear (die toch iets waarheidsgetrouwer zijn imo), kort samengevat kwam de McLaren eruit als sneller maar niet leuker. Maar wel beter?? Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.
Niet vergeten dat de Mclaren ontwikkelt is op het topgear-circuit.
Dat doet toch ook wel heel veel.
Eigenlijk wel een heel kromme vergelijking met die Pixo. De kosten om een CL600 rijdende te houden zijn een veelvoud van de kosten van die Pixo, zeker in ons land.
Welcome to Top Gear, als je dat ondertussen nog niet snapt....
Zijn ook weer fel MG aan't bashen de laatste afleveringen
Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.
Dat kan zeker.
Jeremy meldde dat McLaren de wagen verder had 'afgesteld' vooraleer hem te overhandigen aan de Stig. Het zou mij dus niet verwonderen moesten ze daar rap een andere mapping of iets dergelijks hebben ingeladen. Ze spraken trouwens van een 'betere' throttle response.
op een ander circuit was de ferrari iets sneller, test van autocar
met als eindnoot: testpiloot van McLaren heeft met de Corsa-band 2sec sneller gereden dan de beste tijd van de 458
anyway: 't imago van de MP4-12C is grotendeels naar de kloten,
'k zou nu graag wat "owners-experiences" lezen en ook de "long-term-tests"
evenals een RING-time, als ze een keer een volledige ronde kunnen maken zonder te crashen
want imho zullen die "oprecht" positiever zijn,
't is duidelijk geen gooi&smijt-wagen en zeker geen "ultieme track-car"
wat voor de meeste supercars ook niet het "reguliere" gebruik is,
roadtrips en brasserie-naar-restaurant-trips
Comment