Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vraag mij of hoe zij die second hands cars zo goedkoop vinden.
    Een S2000 voor 7000 pound?

Comment

• Wat een aflevering, constante smile op mn gezicht
      En wat een bakken voor zo weinig geld, vooral die Mercedes. Ik ben eens benieuwd of ze er veel problemen mee gaan hebben maar zo'n mercedes is toch een duurzame auto dus heb ik er wel een goed oog in.

Comment

• beste aflevering in jaren, je weet natuurlijk ni waar da ze die merc gekocht hebben he.
        de politie verkoopt ook inbeslaggenomen auto's voor een koek en een ei, bijvoorbeeld
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• De 850i daar gaat d'office iets aankomen, zo een probleemkarren
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• wij hebben nog geen kosten aan onze pixo

kzie die benz en merc ook geen verbruik van 5liter/100km realiseren, eerder het 3 a 4 dubbele ervan.
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• "watch this, lewis, this is how you overtake a ferrari without running into it"

hard, gezien hij vandaag felipe massa in de zij gepakt heeft
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Eigenlijk wel een heel kromme vergelijking met die Pixo. De kosten om een CL600 rijdende te houden zijn een veelvoud van de kosten van die Pixo, zeker in ons land.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena Bekijk Berichten
                  Ik vraag mij of hoe zij die second hands cars zo goedkoop vinden.
                  Een S2000 voor 7000 pound?
                  Tweedehands wagens zijn in de UK geen hol waard. Voor £5000 heb je al een vrij grote keuze aan deftige Honda's S2000.
                  Het probleem is dat het stuur rechts staat en die dus enkel in de UK verkoopbaar zijn en je ze in de rest van europa aan de straatstenen niet kwijtraakt.

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                  Ze zijn de Tron Legacy soundtrack wel heel erg aan het uitmelken. Vorige week in elk stukje, en deze week weer in het deel met de Aston.
                  Blijkbaar gaan ze nog even mee door. Kwam zowel voor in de McLaren review als de Evoque test. Geweldige soundtrack, daar niet van.

Comment

• Leuke aflevering idd, dat over die okkazies was echt leuk om te zien. De review en de tijd van de McLaren daarentegen... De review strookte voor het merendeel volledig met die van Fifth Gear (die toch iets waarheidsgetrouwer zijn imo), kort samengevat kwam de McLaren eruit als sneller maar niet leuker. Maar wel beter?? Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.

Comment

• Wat een vette aflevering, plots zin gekregen in een CL 600 V12 pooierbak
                      Indien ik op die prijzen mag afgaan is de tweedehandsmarkt in de UK wel nog iets 'zotter' dan op het vasteland. De meeste van die wagens zitten 'bij ons' toch nog rond de 12500 euro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                        Leuke aflevering idd, dat over die okkazies was echt leuk om te zien. De review en de tijd van de McLaren daarentegen... De review strookte voor het merendeel volledig met die van Fifth Gear (die toch iets waarheidsgetrouwer zijn imo), kort samengevat kwam de McLaren eruit als sneller maar niet leuker. Maar wel beter?? Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.
                        Niet vergeten dat de Mclaren ontwikkelt is op het topgear-circuit.
                        Dat doet toch ook wel heel veel.
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                          Niet vergeten dat de Mclaren ontwikkelt is op het topgear-circuit.
                          Dat doet toch ook wel heel veel.
                          op een ander circuit was de ferrari iets sneller, test van autocar
                          2015 BMW S1000R
                          2010 Renault Clio RS Cup
                          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            Eigenlijk wel een heel kromme vergelijking met die Pixo. De kosten om een CL600 rijdende te houden zijn een veelvoud van de kosten van die Pixo, zeker in ons land.
                            Welcome to Top Gear, als je dat ondertussen nog niet snapt....

Zijn ook weer fel MG aan't bashen de laatste afleveringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten

Zijn ook weer fel MG aan't bashen de laatste afleveringen
                              Terecht

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind het grappig omdat ik de waarheid erin herken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Ik vind het grappig omdat ik de waarheid erin herken

Just kidding hé
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    Soit, da's niet zo erg hè, maar dat da spel drie seconden sneller is dan de 458 en bovenaan de lijst tussen Gumperts en Zonda's prijkt? BULLSHIT.
                                    Dat kan zeker.

Jeremy meldde dat McLaren de wagen verder had 'afgesteld' vooraleer hem te overhandigen aan de Stig. Het zou mij dus niet verwonderen moesten ze daar rap een andere mapping of iets dergelijks hebben ingeladen. Ze spraken trouwens van een 'betere' throttle response.

Comment

• Straks eens kijken, niet te veel spoilers lezen hier
                                      (kan niet kijken omdat ik vroeg moet slapen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                        op een ander circuit was de ferrari iets sneller, test van autocar
                                        met als eindnoot: testpiloot van McLaren heeft met de Corsa-band 2sec sneller gereden dan de beste tijd van de 458

anyway: 't imago van de MP4-12C is grotendeels naar de kloten,
                                        'k zou nu graag wat "owners-experiences" lezen en ook de "long-term-tests"
                                        evenals een RING-time, als ze een keer een volledige ronde kunnen maken zonder te crashen

want imho zullen die "oprecht" positiever zijn,
                                        't is duidelijk geen gooi&smijt-wagen en zeker geen "ultieme track-car"
                                        wat voor de meeste supercars ook niet het "reguliere" gebruik is,
                                        roadtrips en brasserie-naar-restaurant-trips

Comment

• ik vind het eigenlijk een saaie auto

Comment

Working...
                                          X