Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TGV12 Sport Train. Epic.

En Rowan Atkinson was ook een leuke gast, schitterend acteur, echte petrolhead, kwam echter een beetje verlegen over en hij had z'n gereden tijd niet verwacht denk ik. Maar hij verdient het, autoliefhebber zijnde.

Comment

• Leuke aflevering. Toen ik naar Atkinson zn lap aan het kijken wad wist ik dat ie eerst ging worden, zo zuiver dat ie reed!

Comment

• " a 9.0L V16 "

atkinson was ne schitterende gast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          En Rowan Atkinson was ook een leuke gast, schitterend acteur, echte petrolhead, kwam echter een beetje verlegen over en hij had z'n gereden tijd niet verwacht denk ik. Maar hij verdient het, autoliefhebber zijnde.
          Vind je dat nu echt?

Ik vond de arrogantie eraf druipen, en het was duidelijk dat hij wel wist dat hij ver bovenaan zat...

Dat gezegd zijnde, leuke gast uiteraard, was hoog tijd.

Comment

• Het was een zalige aflevering zondag op BBC. Het gedoe met die treinen was echt hilarisch. De mannen van Nissan hebben alweer eens een revolutionaire nieuwe GTR weten te bouwen. Ik weet nu wel heel zeker dat ik ooit een GTR zal bezitten.

Gisteren zapte ik toevallig op Canvas en daar was ook een Top Gear aflevering bezig die ik nog niet had gezien. Alweer heel goed gelachen met die communistische auto's. Ongelofelijk hoe ze er steeds weer in slagen om af en toe zo'n topafleveringen te brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Vind je dat nu echt?

Ik vond de arrogantie eraf druipen, en het was duidelijk dat hij wel wist dat hij ver bovenaan zat...

Dat gezegd zijnde, leuke gast uiteraard, was hoog tijd.
              Ik vond eerder dat hij er nog even depressief uitzag dan tijdens zijn zieke periode..

ben wel benieuwd naar JE 2
              BMW X5 45e

Comment

• Nu zondag op BBC2 en HD : Het TopGear-team probeert een aantal rijtjeshuizen met de grond gelijk te maken in minder tijd dan het een groep professionele slopers kost om hetzelfde te doen. Jeremy neemt plaats in een moderne versie van de Jensen Interceptor, en krijgt daarbij te maken met jaren-'70 snorren en leren rijhandschoenen. Ook wordt er aandacht besteed aan de ongelooflijke Lotus T125 formule-auto. In de schappelijk geprijsde Kia Cee-apostrof-d neemt deze week Sir Bob Geldof plaats.
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  TGV12 Sport Train. Epic.

Een trein met een gigantische tankplank, my kind of train

Comment

• scooby tankplanken zijn mooier, die konden ze ook nog nemen voor loco, 4x4, power got it all
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Een aflevering die eindigde met een uitgebrande caravan, hoeveel keer hebben we dat al niet gezien?

Comment

• Behalve het stukje met JC die met de Lotus F1 mocht racen, vond ik het maar een zwakke aflevering.

Comment

• Bwa amusante aflevering. Beginstukje van "the interceptors" was lachen, stuk over de Lotus F1 was ook knap maar valt in herhaling, demolition van huizen was redelijk niet-autogerelateerd maar toch nog lachen.

JC heeft wel een dikke black series!

Comment

• Hmm weinig te beleven inderdaad.

Comment

• Dat slopen trok op niets, maar dat materiaal dat je kon kopen voor een "prijsje"

Die interceptor vond ik vetjeuhzz
                              en die lotus f1 vond ik ook netjes om te zien en vooral omdat JC er nu echt ingeraakt.

Comment

• Eén van de mindere afleveringen van het seizoen maar af een toch eens goed kunnen lachen. Dat stukje over die Lotus F1 was wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Dat slopen trok op niets, maar dat materiaal dat je kon kopen voor een "prijsje"

Die interceptor vond ik vetjeuhzz
                                  en die lotus f1 vond ik ook netjes om te zien en vooral omdat JC er nu echt ingeraakt.
                                  Geraakte er maar nipt in vond ik, geen zicht. Zat met zn kop zelfs voor de air-intake.

Comment

• Zalige aflevering, lang geleden dat ik nog eens zo hard heb gelachen.

Een Lotus F1, zo zot.
                                    Maar die zou wel bij mij thuis moeten staan, no way dat ze die telkens terug meepakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Geraakte er maar nipt in vond ik, geen zicht. Zat met zn kop zelfs voor de air-intake.
                                      Idd en ondertussen eeft Jc met een f1 geknald en Lotus heeft zich verzekert van mooie reclame.

Comment

• Link
                                        Is van die site van dat tweedehands militair materiaal

Bron

Comment

• Op zondagavond schakel je natuurlijk in op BBC2 of BBC HD, waar om 21.00 uur de laatste nieuwe aflevering van seizoen 17 te zien is. Hierin maken Jeremy en James de langverwachte roadtrip met elektrische auto's, wat uiteraard uitmondt in een enorm faalfestijn. Richard belicht een bijzonder rallyteam dat louter bestaat uit gewond geraakte soldaten. En natuurlijk, hij mocht dit seizoen niet ontbreken: de Lamborghini Aventador wordt uitgelaten op het TopGear-circuit!
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X