Ik ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk krijg die site niet geopend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenBen nu aan het kijken, trekt niet echt op iets, zo een lambo afkraken
Verder voor mij toch de minste aflevering van dit seizoen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk had nog een "and on that bombshell' verwacht.
Vond het wel nice die wildcatwat zou ik dat graag doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk had nog een "and on that bombshell' verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenVanavond is er op Canvas de Vietnam-special te zien. Een aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft. (en ook voor diegene die het wel al gezien hebben)
21u20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZeker een aanrader alleen al voor het feit om J.C. (neen niet jesus christus) op een brommerke te zien
Maar moeten we eigenlijk niet mee lachen, bleek vrij ernstig te zijn.Last edited by Jerry; 01/08/2011, 20:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten...en vallen
Maar moeten we eigenlijk niet mee lachen, bleek vrij ernstig te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
Comment
-
Wat ik mij nu afvraag na de laatste aflevering. Zou Ben Collins niet gewoon ook de huidige Stig zijn. Maar dat ze bij TopGear zo'n plannetje hebben uitgewerkt om meer aandacht te krijgen. (wat ze overigens goed gelukt is).
Top Gear America is ook een aanrader, waar het SE1 een afkooksel van the original is met leuke challenges is het in SE2 een mooie eigen serie geworden.BMW X5 45e
Comment
Comment