Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
      Dit is de beste site.

Comment

• Ik krijg die site niet geopend.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik krijg die site niet geopend.
          Hier geen enkel probleem

Comment

• Ik had nog een "and on that bombshell' verwacht.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Het heeft me niet zo geboeid vandaag...

Comment

• Magere seizoensafsluiter me dunkt. Wel mooi de elektrische auto hype ontkracht!

Comment

• Ben nu aan het kijken, trekt niet echt op iets, zo een lambo afkraken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Ben nu aan het kijken, trekt niet echt op iets, zo een lambo afkraken
                    Die werd toch helemaal niet afgekraakt?

Verder voor mij toch de minste aflevering van dit seizoen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Ik had nog een "and on that bombshell' verwacht.
                      Ja da ging nogal goed klinken voor die mensen die in een ontploffing gewond zijn geworden...

Vond het wel nice die wildcat wat zou ik dat graag doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Ik had nog een "and on that bombshell' verwacht.

Comment

• Vanavond is er op Canvas de Vietnam-special te zien. Een aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft. (en ook voor diegene die het wel al gezien hebben )

21u20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                            Vanavond is er op Canvas de Vietnam-special te zien. Een aanrader voor wie deze nog niet gezien heeft. (en ook voor diegene die het wel al gezien hebben )

21u20.
                            Zeker een aanrader alleen al voor het feit om J.C. (neen niet jesus christus) op een brommerke te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              Zeker een aanrader alleen al voor het feit om J.C. (neen niet jesus christus) op een brommerke te zien
                              ...en vallen

Maar moeten we eigenlijk niet mee lachen, bleek vrij ernstig te zijn.
                              Last edited by Jerry; 01/08/2011, 20:18.

Comment

• Ok, JC zijn val viel toch nog mee. Maar wat een zalige aflvering is dat toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                  ...en vallen

Maar moeten we eigenlijk niet mee lachen, bleek vrij ernstig te zijn.
                                  'k zeg 'k zal het niet spoilen hé

Comment

Ik ben 2 weken op verlof geweest en heb dus 2 afleveringen gemist. Op youtube is niks meer te downloaden. Is er een andere site waar dat wel nog kan?
                                    morgen is er een herhaling op BBC2
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• en de serie is weeral ten einde

nu zondag is het een herhaling van serie 15 , ze beginnen met afl 2 !
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Wat ik mij nu afvraag na de laatste aflevering. Zou Ben Collins niet gewoon ook de huidige Stig zijn. Maar dat ze bij TopGear zo'n plannetje hebben uitgewerkt om meer aandacht te krijgen. (wat ze overigens goed gelukt is).

Top Gear America is ook een aanrader, waar het SE1 een afkooksel van the original is met leuke challenges is het in SE2 een mooie eigen serie geworden.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Waar kan je naar Top Gear America kijken?

Comment

Working...
                                          X