Ik vond het een schitterende aflevering, zeker het saab stuk SCHITTEREND gewoon. Zoals eerder aangehaald zeer spijtig dat ze die 2 mooie classic's daar gesloopt hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenVerdorie inderdaad ja!!
Toen ik die e30 ondersteboven zag hangen..
Comment
-
Ik vond het ook een leuke aflevering. Dat stuk van SAAB was idd leuk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs enkel in Amerika te zien op tv.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Miguel J Bekijk BerichtenHopelijk hebben ze op z'n minst het blok eruit gehaald, als het nog in degelijke staat was! Maar ik vrees ervoor....
Comment
-
Top gear usa season 3 aflevering 3:
- Wat is de slechtste auto in Amerika: Suzuki Samurai, Chevrolet Corvair of de Ford Pinto?
- klein testje van de Arial Atom
- Big star small car: Joe mantegna, bekend van Criminal minds, the Godfather, the simpsons movie.BMW X5 45e
Comment
-
Vanavond om 21 uur op BBC2:
Jeremy, Richard en James rijden naar het racecircuit van Donington Park in drie bolides, de KTM X-Bow, de Morgan Three Wheeler en de Caterham R500. Jeremy speelt de 'Battle of Britain' na met een onwaarschijnlijke versie van een Bentley en een vuurspuwende BMW. Gast: Blur-bassist en professioneel kaasmaker Alex James.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBen eigenlijk benieuwd naar de topgear test van de F10 m5 of is deze al geweest?
En aub geen test tegen een audi rs op een nat circuit.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtendie test komt volgende week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenjames zijn rijdersbril die op zijn gezicht knalt terwijl hij 'losers' naar de andere roept/gebaart --> hilarisch
Comment
-
In the conclusion of the show's 18th series, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May set out to discover if they can go motor racing for less than it costs to play golf. There is also a double helping of guests, with rock star Slash and F1 driver Kimi Raikkonen - who has returned to the grid after two years in other motor sports - taking to the track in Reasonably Priced Cars. Meanwhile, Richard gets behind the wheel of the new BMW M5, which is powered by a twin-turbo V8 engine instead of the high-revving V10 of its predecessor. Last in the series
Comment
Comment