Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel echt zot waar die auto's nog doorheen geraakten, vooral die subaru, 4x4 ok, maar die bruine modderpoel en dan nog een andere trekken... niet verwacht. zouden er wat minder gladde banden op hebben gelegen?
Die SUV's hebben ze wel degelijk bij hé.... RR is zowat de standaard company car voor de cameraploeg.
Denk niet dat die auto's "zomaar" door die modderwegen gereden zijn...zelfs de Sub niet.
Bovendien wordt er na de opnames telkens wel aan gesleuteld als het nodig mocht zijn.
Waar kwamen anders die velgen van James May opeens vandaan?
Die SUV's hebben ze wel degelijk bij hé.... RR is zowat de standaard company car voor de cameraploeg.
Denk niet dat die auto's "zomaar" door die modderwegen gereden zijn...zelfs de Sub niet.
Bovendien wordt er na de opnames telkens wel aan gesleuteld als het nodig mocht zijn.
Waar kwamen anders die velgen van James May opeens vandaan?
Daar heb ik het niet over . Ipv 3 station wagens 3 SUV's . Dan hadden ze nog wilder gedaan.
klopt , als je ziet hoeveel sets banden ze erdoor gejaagd hebben , en dan die wielen op May zijn Volvo , ik kan mij niet voorstellen dat je die daar midden van de wildernis kan vinden
en toch vond ik de eerste Afrika special nog veel leuker , may met zijn merc , hammond met de kadett en Clarkson met zijn lancia
Dat was echt een schitterende aflevering , heb ik denk ik al 10 keer teruggezien
canvas | Automagazine | vandaag, 20u40 - 21u35 met Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond. Aflevering 1. In deze eerste nieuwe aflevering probeert Jeremy een auto te bouwen die nog kleiner is dan de Peel P50 (een driewieler met motor). Hij probeert hem uit in de straten van Londen en legt het concept daarna voor aan een jury van ondernemers. Ondertussen test James de nieuwe Bentley Continental GT Speed in een rallywedstrijd en Richard ontbindt op het racecircuit alle duivels van de Pagani Huayra. Met de Stig aan het stuur kondigt zich een verschroeiende rondetijd aan. En alsof dat nog niet genoeg is, maakt ook Oscar-winnaar Damian Lewis zich op voor een rondje, zij het dan als 'Star in a reasonably priced car'.
Was idd de moeite niet. Ben zaterdag in Amsterdam gaan kijken, veel acts waren hetzelfde als de show 3 jaar geleden in de RAI... Ook was de huidige show véél korter van duur en minder dikke bakken.
In de RAI kon je na de show nog door de 'pit' wandelen waarin je alle auto's van dichtbij kon bekijken die meegedaan hebben in de show.
Ben gisteren ook geweest en vond het deels een teleurstelling. De acts en stunts waren wel goed en brachten entertainment, maar toen ze het einde van de show aankondigden dacht ik dat ze een grapje maakten.. Heb goed 64€ betaald (en dat valt nog goed mee itt sommige plaatsen) voor 1u en 10min voorstelling, da's toch wel erg 'commercieel' van Top Gear. En idd geen mogelijkheid om achteraf de wagens eens van dichtbij te bekijken zoals in Amsterdam. Al bij al, leuk voor een keer, maar ik laat me geen tweede keer vangen.
ik heb lang getwijfeld om te gaan , ben blij dat ik mij die 60 euro bespaard heb , jammer dat ze het concept topgear zo aan het uitmelken zijn ...
Ik heb juist het laatste seizoen fifth gear bekeken , en ik moet toch met enige wrok zeggen dat ik dit beter vond dan het laatste topgear seizoen , zeker gezien welke winsten de bbc maakt met topgear
Comment