Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zijn handrem was zalig
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Twas een top special vond ik. Kheb een paar keer ferm gelachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Is dat seizoen alweer gedaan?
        ja , slechts 5 afleveringen , is veel te weinig vind ik
        in de zomer komen ze terug
        1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• wel echt zot waar die auto's nog doorheen geraakten, vooral die subaru, 4x4 ok, maar die bruine modderpoel en dan nog een andere trekken... niet verwacht. zouden er wat minder gladde banden op hebben gelegen?

Comment

• Ik had liever dat ze SUV's hadden genomen dat zou pas fun geweest zijn. Perfecte omstandigheden voor een range rover.

Comment

• Die SUV's hebben ze wel degelijk bij hé.... RR is zowat de standaard company car voor de cameraploeg.
              Denk niet dat die auto's "zomaar" door die modderwegen gereden zijn...zelfs de Sub niet.

Bovendien wordt er na de opnames telkens wel aan gesleuteld als het nodig mocht zijn.
              Waar kwamen anders die velgen van James May opeens vandaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Die SUV's hebben ze wel degelijk bij hé.... RR is zowat de standaard company car voor de cameraploeg.
                Denk niet dat die auto's "zomaar" door die modderwegen gereden zijn...zelfs de Sub niet.

Bovendien wordt er na de opnames telkens wel aan gesleuteld als het nodig mocht zijn.
                Waar kwamen anders die velgen van James May opeens vandaan?
                Daar heb ik het niet over . Ipv 3 station wagens 3 SUV's . Dan hadden ze nog wilder gedaan.

Comment

• klopt , als je ziet hoeveel sets banden ze erdoor gejaagd hebben , en dan die wielen op May zijn Volvo , ik kan mij niet voorstellen dat je die daar midden van de wildernis kan vinden

en toch vond ik de eerste Afrika special nog veel leuker , may met zijn merc , hammond met de kadett en Clarkson met zijn lancia

Dat was echt een schitterende aflevering , heb ik denk ik al 10 keer teruggezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Daar heb ik het niet over . Ipv 3 station wagens 3 SUV's . Dan hadden ze nog wilder gedaan.
                    Dat is'm net het punt natuurlijk. Bedoeling is niet om het mainstream te maken.
                    Het moet een beetje bricoleer werk blijven.

Ik vond de andere Afrika special trouwens ook wel net iets beter....hoewel de beelden weer prachtig waren ook, deze keer.

Comment

• dat wel , op gebied van editing zijn die mannen echt wereldklasse ! (behalve om wilde dieren te filmen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten

en toch vond ik de eerste Afrika special nog veel leuker , may met zijn merc , hammond met de kadett en Clarkson met zijn lancia
                        ah ja , je bedoelt de botswana special ;
                        The page you requested was not found. Enjoy the latest shows, movies and shorts on the BBC America homepage.
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• straks om 21 u begint er een Best Of
                          1991 Audi S2 coupe
                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Iemand interesse in 3 kaarten voor Top gear Live in Amsterdam op zaterdag 27 april?

Comment

• dadelijk begint er een best of op BBC2
                              1991 Audi S2 coupe
                              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• ohja ook op HD , op 26 maart veranderd dat kanaal in BBC2 HD
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Top Gear

canvas | Automagazine | vandaag, 20u40 - 21u35
                                  met Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond.

Aflevering 1.
                                  In deze eerste nieuwe aflevering probeert Jeremy een auto te bouwen die nog kleiner is dan de Peel P50 (een driewieler met motor). Hij probeert hem uit in de straten van Londen en legt het concept daarna voor aan een jury van ondernemers. Ondertussen test James de nieuwe Bentley Continental GT Speed in een rallywedstrijd en Richard ontbindt op het racecircuit alle duivels van de Pagani Huayra. Met de Stig aan het stuur kondigt zich een verschroeiende rondetijd aan. En alsof dat nog niet genoeg is, maakt ook Oscar-winnaar Damian Lewis zich op voor een rondje, zij het dan als 'Star in a reasonably priced car'.
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Wat zijn de reacties na top gear live ? er waren toch een paar forum-leden die gingen ? In de krant gelezen dat het niet zo bijzonder was ...

Comment

• Was idd de moeite niet. Ben zaterdag in Amsterdam gaan kijken, veel acts waren hetzelfde als de show 3 jaar geleden in de RAI... Ook was de huidige show véél korter van duur en minder dikke bakken.
                                      In de RAI kon je na de show nog door de 'pit' wandelen waarin je alle auto's van dichtbij kon bekijken die meegedaan hebben in de show.

Comment

• Ben gisteren ook geweest en vond het deels een teleurstelling. De acts en stunts waren wel goed en brachten entertainment, maar toen ze het einde van de show aankondigden dacht ik dat ze een grapje maakten.. Heb goed 64€ betaald (en dat valt nog goed mee itt sommige plaatsen) voor 1u en 10min voorstelling, da's toch wel erg 'commercieel' van Top Gear. En idd geen mogelijkheid om achteraf de wagens eens van dichtbij te bekijken zoals in Amsterdam. Al bij al, leuk voor een keer, maar ik laat me geen tweede keer vangen.

Comment

• ik heb lang getwijfeld om te gaan , ben blij dat ik mij die 60 euro bespaard heb , jammer dat ze het concept topgear zo aan het uitmelken zijn ...

Ik heb juist het laatste seizoen fifth gear bekeken , en ik moet toch met enige wrok zeggen dat ik dit beter vond dan het laatste topgear seizoen , zeker gezien welke winsten de bbc maakt met topgear

Comment

Working...
                                          X