Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe SLS blackseriesen dan maakt een elektrische wagen daar effe gehakt van bij een dragrace
.
heb met fluence en twizy enzo gereden, toch geen racebakken, maar wat een koppel man. heerlijk.
Comment
-
heb enkel het stukje met de caravans gezien. Hilarisch (maar ook zonde van het gerief, eigenlijk)
Comment
-
en de aflevering wederom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenen de aflevering wederom
http://www.streetfire.net/top-gear/t...-1_2433031.htm
Deze link werkt wel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenmerci!
idd bleek achteraf weer gedelete, ik heb het wel via die link gezien ma goed.
Volgende keer terug goed posten hé
Heb momenteel tot 20 minuten gezien, wanneer ze aan de Sesto Elemento begonnen. Als er wat meer volk naar huis is van op't werk, op't gemak verder zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenEn de stig met de Mazda, hij werd bijna gekatapulteerd
'K zou toch voor de Mazda gaan
Comment
-
Da wieleke van dieje caravan zag ge gewoon afzien in de bochten. Da vroeg erom om af te brekenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Man man, ik heb me echt ziek gelachen met de caravans van de laatste aflevering. Was één van de beste afleveringen tot nu toe vind ik, prachtige beelden met de Porsche 911 Singer
Ik bekijk die afleveringen op tablet op de trein, maar ga daar toch moeten van afzien als het zo grappig blijftIk kon m'n lach niet meer inhouden op den duur
Comment
-
beemer m3 :-) hopelijk werkt het deze keer, heb maar paar uur langer gewacht om zeker te zijn dat hij er niet terug af werd gehaald.
enjoy guys, ik ga het nu zelf kijken
Comment
Comment