Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iets mindere aflevering maar van de range rover sport kon ik wel genieten.
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
      beemer m3 :-) hopelijk werkt het deze keer, heb maar paar uur langer gewacht om zeker te zijn dat hij er niet terug af werd gehaald.

enjoy guys, ik ga het nu zelf kijken

http://www.streetfire.net/video/top-...04_2433666.htm
      Nu werk het wel, merci!
      Als ik thuis kom om 19:30 direct kijken

Comment

• wel serieus patriotistisch gekweel op het einde jezus..
        niet dat het idee niet goed was, maar had het programma en de presentatoren kennende er toch eerder een paar sarcastische opmerkingen ofzo in verwacht ipv dit kinderachtig nationalistisch peptalk gedoe.

herinner me een setting dat ze ergens e-types hadden geparkeerd paar seasons back en er een super show van maakten met parachutisten en vlaggen en vliegtuigen etc, maar dat ze dan op het einde de e-type niet gestart kregen (gepland sowieso maar goed) en dus een mega anti climax verkregen, dat was marketing, niet dit.

laatste aflevering al heb ik verstaan voor dit seizoen spijtig

Comment

• Niet echt veel in te zien in deze aflevering. En zoals fujin al zegt, vrij patriotistisch. Maar wel een ferm zicht op allemaal die wagens! Wel snel afgelopen het seizoen, maar 6 afleveringen?
          Wel verschoten van de RR Sport, ik wist dat die veel kon, maar damn, da's toch wel nice.

Comment

• Vrij saaie aflevering. Range rover sport is wel een staaltje techniek.

Comment

• Na Top Gear kwam een reportage over de automobielindustrie die door de jaren overmeesterd is door de Duitsers. Programma heette 'Das Auto, The Germans'. Ik had Top Gear opgenomen, en dus eerst Das Auto gekeken en daarna Top Gear. In die volgorde krijg je wel een andere kijk op het einde van hun programma waarmee ze willen laten zien dat ze in GB toch nog heel wat doen in de automotive. Ziehier deze reportage. Zeker de moeite om eens te kijken.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• thx , ik heb deze reportage gemist ,deze middag eens bekijken

Comment

• das auto, the germans.
                  kende de reportage niet, even gekeken, maar vind hem niet echt interessant en heb het gevoel dat er een veel te grote lading wordt gedekt die niet helemaal klopt.

het feit dat duitsers gewoon hard geinvesteerd hebben in engineering en daar nu de vruchten van plukken klopt, maar is ook maar een tijdelijk gegeven overigens.
                  al de rest, van de autocultuur, en dat in duitsland auto's meer dan elders met het hart en passie gekocht en verkocht worden vind ik larie en apenkool.
                  ze exporteren gigantisch veel, en slaagden erin heel wat merken de laatste jaren onder duitse vleugels te nemen, maar dat heeft meer te maken met kille financiele en strategische moves dan met passie.
                  maar de hoeveelheid duitsers die petrolhead is is niet hoger dan elders, veel duitsers zijn zelfs veel meer met milieu bezig en auto's pestende maatregels dan elders.

britten en italianen zijn minstens even autozot en een pagani of lancia thesis of gelijk wat kopen is net met je hart, en niet een pure financiele transactie zoals het werd beschreven in de reportage. ik vind een dikke AMG of M kopen net zoveel mainstreamer en minder begeesterend.

nuja :-). conclusie, zwakke reportage in mijn mening maar wel bedankt om hem te delen!

Comment

• Top Gear in Monaco!

Comment

• Pff 6 afleveringen en het seizoen is al gedaan :s

Comment

• Ik vond het best wel machtig op het laatste met al die wagens in The Mall. Vet einde, jammer dat het tegenwoordig altijd slechts 6 afleveringen zijn.

Comment

• Top Gears Clarkson en Hammond zijn hun rijbewijs kwijt.

Voor drie maanden, en in Frankrijk. Het moest een keer gebeuren…

Als een hoofdbestanddeel van je werk het voor de camera rijden met auto’s is, dan ben je erg zuinig op je rijbewijs. Echter, een ongeluk zit in een klein hoekje, en zo kan het zijn dat twee van de drie Top Gear-presentatoren, Jeremy Clarkson en Richard Hammond, een rijverbod van 3 maanden hebben in het land van kaas, wijn en baguettes. De reden: hun onvermogen om bordjes te lezen.
                          De heren waren in Frankrijk voor opnames van hun jaarlijkse Top Gear DVD-schnabbel, en onderweg in een Vantage en 911 GT3. Op de snelweg werden ze geklokt op 141 en 143 km/u, maar ze hadden niet door dat de limiet op dat stuk 90 was. Da’s pech, rijbewijs weg.

Het ergste van het verhaal volgens Clarkson: (*vioolmuziekje start*) die gemene Franse agenten plunderden naast hun rijbewijzen de volledige inhoud van hun portemonnee. Ze mochten nog net hun kleren aanhouden, maar daar stonden ze dan, langs de kant van de weg. Geen probleem als je Clarkson heet, en een flinke backup crew met Range Rovers (en stand-in chauffeurs) hebt (en zo niet, dan bel je gewoon een privé-helikopter om je op te komen pikken, geld zat), maar voor wat minder gefortuneerde mensen zou dit een serieus probleem zijn geweest.
                          Afsluiter van zijn column in The Sun: ‘this explains why in the next series we seem to be doing a lot of stuff in Italy’. (Final Gear Forums, via)

Bron: autoblog

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• heerlijk :-)

Comment

• Hahaha, echt prachtig!

Comment

• die heeft geld genoeg , die kan zijn rijbewijs best 3 maand missen
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• ik vind hier een video 'the perfect road trip 2013' van top gear

ik heb echt alles al gezien van top gear… maar die nog niet. geen idee wanneer hij gereleased is of als het een gelekte versie is van de video die rond kerstmis/nieuwjaar wordt getoond ma soit!
                                  wou hem toch delen.

Comment

• lijkt me nieuw te zijn idd , de sls black is erbij , die is nog niet zolang uit
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                      lijkt me nieuw te zijn idd , de sls black is erbij , die is nog niet zolang uit
                                      tis ook in deze show dat ze blijkbaar rijbewijs verliezen, helemaal op het einde (en ze beginnen te liften :-))

Comment

• The Perfect Road Trip is nog maar van vorige maand uit. Typische Top Gear stijl, uiteraard .
                                        2000 Lancia Delta 1.9 TD
                                        2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                                        eg

Comment

• Gisteravond de volledige DVD gezien, vond hem zalig! Veel verschillende wagens, prachtige beelden, heerlijk relaxing wegdromen van perfecte wagens in een perfecte setting.

Back to the roots zonder james may, zoals in de eerste afleveringen. (al was hij wel op een bepaalde manier aanwezig, dat moet je zelf maar zien op de DVD...)

Comment

Working...
                                          X