Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
    siska is een autofreak als ik me nog goed herinner, die vertelde regelmatig welke wagens ze was tegengekomen onderweg naar de studio.
    Is me ook al opgevallen, maar vandaag ging ze toch (een klein beetje) de mist in. Ik ken maar één Audi R8 TDI, maar die heeft volgens mij nog nooit Le Mans gewonnen! Ik vermoed dan ook dat het de R10 is die ze testen, aangezien de "boite" van de R8 TDI proto het koppel niet aankan.

Wel vreemd trouwens, geruchten doen de ronde dat het einde van Top Gear mogelijk nabij is en toch komen ze filmen? (Om nog maar te zwijgen over die 3 Veyrons...) Weird!!!

Comment

• geruchten, geruchten...

de Limburgers weten beter

Serieus nu, blijkbaar hebben ze wel wat productieproblemen. Vorig seizoen was al extreem kort en het ziet er niet naar uit dat het ditmaal beter zal zijn.

Ik ben wel blij om te vernemen dat Canvas het nu ook zal uitzenden (met 1 dag vertraging I presume?)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten

Ik ben wel blij om te vernemen dat Canvas het nu ook zal uitzenden (met 1 dag vertraging I presume?)!
        1 JAAR, dat vinden ze waarschijnlijk al duur genoeg
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Beelden van een opnamedag van Top Gear in Zolder.

Op het einde van het filmpje is the Stig trouwens te zien zonder helm!

Comment

• Dat is the stig niet hoor.

Ze hadden een Duitse 'Stig' nodig, en die gevonden in Tim Schrick. De echte 'Stig' was er ook maar die arme man heeft z'n helm niet afgehad
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ok, dat wist ik niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beem Bekijk Berichten
                Ok, dat wist ik niet...
                TV Limburg ook niet
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nu kan ik trouwens helemaal niet meer volgen. Op Finalgear staat er nog steeds niets over een nieuwe datum van Top Gear, maar wel is er een teaser geplaatst over het nieuwe seizoen. Zo mogenwe blijkbaar de nieuwe RS6, de CLK Black Series en de nieuwe Evo X verwachten. Ook zou er een nieuwe grote race in de pijplijn zitten!

Afwachten maar, zeker?

Comment

• Hoeveel zullen er hier nog komen melden dat de Stig te zien was in Zolder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
                      Nu kan ik trouwens helemaal niet meer volgen. Op Finalgear staat er nog steeds niets over een nieuwe datum van Top Gear, maar wel is er een teaser geplaatst over het nieuwe seizoen. Zo mogenwe blijkbaar de nieuwe RS6, de CLK Black Series en de nieuwe Evo X verwachten. Ook zou er een nieuwe grote race in de pijplijn zitten!

Afwachten maar, zeker?

En misschien de Mazda Furai
                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• 2de poging: Blijkbaar komt Top Gear toch terug. Op Finalgear is er nu sprake van 22 juni. Laten we hopen dat het deze keer wel klopt!

Comment

• Weet er iemand wanneer de nieuwe kabelovereenkomst ingaat en BBC van de kabel gaat verdwijnen?

Comment

• The Stig heeft de tofste job die je je maar kan inbeelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                              Weet er iemand wanneer de nieuwe kabelovereenkomst ingaat en BBC van de kabel gaat verdwijnen?
                              WOW! Say what?
                              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                WOW! Say what?
                                er is iets van aan, bbc wil voortaan enkel nog digitaal uitzenden ofzo en verhoogt haar tarieven, en de kabelmaatschappijen willen dat niet opleggen zodat bbc binnen korte tijd enkel nog via digitale televisie te ontvangen zal zijn

Comment

• Slecht nieuws...en niet enkel omwille van TG. Ik durf BBC geregeld opzetten. Geen Crucible meer, stel je voor.
                                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• amai da zou wel heel zwaar zuigen. BBC is een heel goede zender, bijna alles is ondertiteld ook.

Comment

• Siska +1.

Comment

• Het laatste wat ik gehoord had, is dat het zelfs via digitale tv niet te krijgen zou zijn.

Geen Top Gear
                                        Geen Moto Gp
                                        Geen F1 volgend seizoen

Dat het nog jaren mag duren
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                        X