Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leve digitale televisie! En HD-televisie! Nu krijg je 399 flutzenders aan topkwaliteit in plaats van die enkele goeie ouwe op de kabel die je wou zien.

Comment

• Maandag de eerste aflevering, om 21.15 dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
        Maandag de eerste aflevering, om 21.15 dacht ik
        Voorstukje op Canvas al gezien? Die twee mannen die met camera vorige donderdag naar het circuit van Zolder afzakten om proberen beelden te schieten van de opnames. Komen daar twee Mini Cooper S'en voorbij rijden, zegt de ene, "wow V12's!" En de andere, "ma neen da was ne V8."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Maandag de eerste aflevering, om 21.15 dacht ik
          Ja inderdaad.

Staat al in mijn agenda
          Wordt de afrika-aflevering.

Al de coole quotes van Clarkson staan trouwens in de Humo van deze week!!
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Een maat vertelde me vrijdag dat Jeremy Clarkson redelijk zwaar onder vuur ligt in de UK. Hij zou in een interview gezegd hebben dat tem op een autostrade in de buurt van Londen +300 km/uur gereden heeft met Bugatti Veyron. Nu zijn er heel wat mensen en organisaties die eisen dat Jeremy door de BBC ontslaan zou worden en dat top gear afgeschaft zou moeten worden. Volgens m'n maat zou dit het einde van topgear kunnen zijn.

Heeft iemand hier meer info over. Ik hoop dat het maar een hoop gezever is...

Comment

• Heb ik ook gehoord.
              Zou spijtig zijn, moest dit het einde van Topgear betekenen.
              Het is natuurlijk moeilijk zo'n autoprogramma dat buiten de lijntjes kleurt in deze tijden van milieu- en veiligheid-massahysterie.

Comment

• Hij heeft niet gezegd in de buurt van Londen, het was op een openbare weg.
                Volgens een artikel van hem was het op weg naar de Alpen, misschien was het zelfs op een onbeperkt stuk autobahn.

Het is niet de eerste keer dat enkele mensen hem willen zien buitenvliegen bij de BBC.

Comment

• Top Gear op CANVAS?! Het eerste dat ik er van hoor.

Maandag om 21u15? I'll be watchin!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Top Gear op CANVAS?! Het eerste dat ik er van hoor.

Maandag om 21u15? I'll be watchin!
                    Inderdaad, Top Gear is vanaf nu op Canvas te bekijken. Maar ik dacht dat het zondag was, om 21u15? Of ben ik daar nu verkeerd?

Comment

• 't Is op maandagavond te doen, dacht ik.

Comment

• Ben eens benieuwd hoeveel kijkers dat haalt eigenlijk. Waarschijnlijk best wel wat
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                          Hij heeft niet gezegd in de buurt van Londen, het was op een openbare weg.
                          Volgens een artikel van hem was het op weg naar de Alpen, misschien was het zelfs op een onbeperkt stuk autobahn.

Het is niet de eerste keer dat enkele mensen hem willen zien buitenvliegen bij de BBC.
                          Was blijkbaar toch in de buurt van Londen.

Top Gear-presentator rijdt 300 km/u op snelweg

Jeremy Clarkson, de presentator van het populaire BBC-programma Top Gear, ligt onder vuur in Engeland nadat hij toegaf dat hij met 300 km per uur had gereden op de openbare weg.
                          Clarkson reed met een Bugatti Veyron naar eigen zeggen 300 km per uur op de Limehouse Link route naar Londen, dat is 200 km boven de toegelaten snelheid. 'De snelheidsbeperking is vervelend omdat ze mensen ophoudt die een job hebben te vervullen', aldus Clarkson.

'Zijn uitspraak is enorm beledigend voor mensen die een familielid of geliefde hebben verloren in een auto-ongeluk dat veroorzaakt werd door snelheidsduivels', zegt Mary Williams van het steunfonds voor verkeersveiligheid Brake's.

Clarkson, vader van drie, begrijpt de commotie niet. 'Ik heb helemaal geen invloed op wat mensen zeggen of doen. Toen ik zei dat de Ford Orion de slechtste auto was ooit, werd het de best verkochte auto in Groot-Brittannië.' (erd)
                          Bron: Het Nieuwsblad

Comment

• Ik had het blijkbaar op een ander artikel (eentje van jc zelf):

I didn’t care. On a recent drive across Europe I desperately wanted to reach the top speed but I ran out of road when the needle hit 240mph. Where, astonishingly, it felt planted. Totally and utterly rock steady. It felt sublime.
                            Not quiet, though. The engine sounds like Victorian plumbing — it looks like Victorian plumbing as well, to be honest — and the roar from the tyres was biblical. But it still felt brilliant. Utterly, stunningly, mind blowingly, jaw droppingly brilliant.
                            And then I reached the Alps where, unbelievably, it got better. I expected this road rocket to be absolutely useless in the bends but it felt like a big Lotus Elise.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              't Is op maandagavond te doen, dacht ik.

Jup idd, vanavond 1ste keer (kwart voor, of kwart na negen uur)

Comment

• 21u15 is het te doen
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Zijn dat nu nieuwe uitzendingen, of is dat gewoon het vorige seizoen?

Edit: herhalingen dus *geeuw*

Comment

• Herhalingen van op de BBC? Ah, dan kijk ek nie. Alle vorige al gezien.

Het is blijkbaar die aflevering in Botswana zie ik net.

Comment

• was best wel grappig, goe gelachen toen ze die rivier/waterplas moesten oversteken hehehe

maar op den duur werd 't wel langdradig. Hopelijk volgende week wat meer variërende aflevering....?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                        was best wel grappig, goe gelachen toen ze die rivier/waterplas moesten oversteken hehehe

maar op den duur werd 't wel langdradig. Hopelijk volgende week wat meer variërende aflevering....?
                                        Vandaag was het een "opwarming" aflvering. Vanaf volgende week beginnen de echte afleveringen, zoiezo heruitzendingen van BBC maar aangezien ik zelden keek naar BBC ga ik het nu wel volgen op canvas

Die test net in Botswana... die opel Kadet... heerlijk Dat die nog uit dat water geraakte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          was best wel grappig, goe gelachen toen ze die rivier/waterplas moesten oversteken hehehe

Check Wikipedia, dit was aflevering 4 uit seizoen 10. Volgende week (normaalgezien) onder andere Aston Martin V8 Vantage

Comment

Working...
                                          X