Leve digitale televisie! En HD-televisie! Nu krijg je 399 flutzenders aan topkwaliteit in plaats van die enkele goeie ouwe op de kabel die je wou zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMaandag de eerste aflevering, om 21.15 dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMaandag de eerste aflevering, om 21.15 dacht ik
Staat al in mijn agenda
Wordt de afrika-aflevering.
Al de coole quotes van Clarkson staan trouwens in de Humo van deze week!!
Comment
-
Een maat vertelde me vrijdag dat Jeremy Clarkson redelijk zwaar onder vuur ligt in de UK. Hij zou in een interview gezegd hebben dat tem op een autostrade in de buurt van Londen +300 km/uur gereden heeft met Bugatti Veyron. Nu zijn er heel wat mensen en organisaties die eisen dat Jeremy door de BBC ontslaan zou worden en dat top gear afgeschaft zou moeten worden. Volgens m'n maat zou dit het einde van topgear kunnen zijn.
Heeft iemand hier meer info over. Ik hoop dat het maar een hoop gezever is...
Comment
-
Hij heeft niet gezegd in de buurt van Londen, het was op een openbare weg.
Volgens een artikel van hem was het op weg naar de Alpen, misschien was het zelfs op een onbeperkt stuk autobahn.
Het is niet de eerste keer dat enkele mensen hem willen zien buitenvliegen bij de BBC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenTop Gear op CANVAS?! Het eerste dat ik er van hoor.
Maandag om 21u15? I'll be watchin!
Comment
-
Ben eens benieuwd hoeveel kijkers dat haalt eigenlijk. Waarschijnlijk best wel wat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenHij heeft niet gezegd in de buurt van Londen, het was op een openbare weg.
Volgens een artikel van hem was het op weg naar de Alpen, misschien was het zelfs op een onbeperkt stuk autobahn.
Het is niet de eerste keer dat enkele mensen hem willen zien buitenvliegen bij de BBC.
Top Gear-presentator rijdt 300 km/u op snelweg
Jeremy Clarkson, de presentator van het populaire BBC-programma Top Gear, ligt onder vuur in Engeland nadat hij toegaf dat hij met 300 km per uur had gereden op de openbare weg.
Clarkson reed met een Bugatti Veyron naar eigen zeggen 300 km per uur op de Limehouse Link route naar Londen, dat is 200 km boven de toegelaten snelheid. 'De snelheidsbeperking is vervelend omdat ze mensen ophoudt die een job hebben te vervullen', aldus Clarkson.
'Zijn uitspraak is enorm beledigend voor mensen die een familielid of geliefde hebben verloren in een auto-ongeluk dat veroorzaakt werd door snelheidsduivels', zegt Mary Williams van het steunfonds voor verkeersveiligheid Brake's.
Clarkson, vader van drie, begrijpt de commotie niet. 'Ik heb helemaal geen invloed op wat mensen zeggen of doen. Toen ik zei dat de Ford Orion de slechtste auto was ooit, werd het de best verkochte auto in Groot-Brittannië.' (erd)
Comment
-
Ik had het blijkbaar op een ander artikel (eentje van jc zelf):
I didn’t care. On a recent drive across Europe I desperately wanted to reach the top speed but I ran out of road when the needle hit 240mph. Where, astonishingly, it felt planted. Totally and utterly rock steady. It felt sublime.
Not quiet, though. The engine sounds like Victorian plumbing — it looks like Victorian plumbing as well, to be honest — and the roar from the tyres was biblical. But it still felt brilliant. Utterly, stunningly, mind blowingly, jaw droppingly brilliant.
And then I reached the Alps where, unbelievably, it got better. I expected this road rocket to be absolutely useless in the bends but it felt like a big Lotus Elise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is op maandagavond te doen, dacht ik.
Jup idd, vanavond 1ste keer (kwart voor, of kwart na negen uur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenwas best wel grappig, goe gelachen toen ze die rivier/waterplas moesten oversteken hehehe
maar op den duur werd 't wel langdradig. Hopelijk volgende week wat meer variërende aflevering....?
Die test net in Botswana... die opel Kadet... heerlijk Dat die nog uit dat water geraakte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenwas best wel grappig, goe gelachen toen ze die rivier/waterplas moesten oversteken hehehe
maar op den duur werd 't wel langdradig. Hopelijk volgende week wat meer variërende aflevering....?
Comment
Comment