Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Ik betwijfel of Clarkson buiten Top Gear een even succesvolle show rond auto's zou kunnen maken. Wat heeft hij buiten TG gemaakt wat succesvol was? Vergeet ook niet dat het concept van TG in al die tijd nauwelijks veranderd is. Het merk Top Gear zal wel eigendom zijn van de BBC dus zullen ze het gewoon verder proberen te zetten.
    Ik meende ergens gelezen te hebben dat Clarkson eigenaar was van het productiehuis.

Kan ook fout zijn.

Groetjes,

330d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik meende ergens gelezen te hebben dat Clarkson eigenaar was van het productiehuis.

Kan ook fout zijn.

Groetjes,

330d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        als staatsinstelling kan de bbc zelfs niet anders dan hem ontslaan
        als overheidsinstelling zond de BBC wel de "beledigingen" uit !!!

en denk jij dat hij gaat wakker liggen, rijk genoeg, connecties in autowereld genoeg, genoeg andere zenders waar hij aan de slag kan, ...

Comment

• die beledigingen waren britse humor zeg maar en nog wat anders dan fysieke belagingen

of hij ervan wakker ligt doet er niet toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

Kan ook fout zijn.

Groetjes,

330d.
            Ik weet dat ie vorig jaar de rechten heeft verkocht aan de BBC, of't productiehuis van hem is weet ik niet.
            Ik zou graag hebben dat't blijft, ook al was't de laatste jaren toch al minder. Spijtig genoeg is echter de enige juiste reactie een ontslag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              die beledigingen waren britse humor zeg maar en nog wat anders dan fysieke belagingen

of hij ervan wakker ligt doet er niet toe
              dus bij deze eerste melding van "fysieke belagingen" ???
              zou jij niet uit je krammen schieten als je na een dag werken de "beloofde" eten niet krijgt?

Comment

• Tja, de koks waren naar huis omdat hij nog een paar uur op cafe was blijven boemelen. Haalt dan ergens ne frit he.

Comment

• ik schiet ni snel uit mijn krammen en ik was er niet bij, maar als het geweld er effektief aan te pas kwam vlieg je buiten, das bij elke - normale - werkgever zo

Comment

Ik betwijfel of Clarkson buiten Top Gear een even succesvolle show rond auto's zou kunnen maken. Wat heeft hij buiten TG gemaakt wat succesvol was?
                    Onderschat Clarkson niet he... hij maakte o.a. "Clarkson's car years", "Motorworld", "Speed", "Clakson meets the neighbours" en "Extreme machines". Daar naast nog een hele rits aan docu's en shows die in de zelfde hoek zitten (min of meer technisch georiënteerd dus).

Het merk TopGear is veel groter dan alleen de TV-shows. Geschatte waarde: 50 miljoen pound. Sinds 2012 is de BBC de enige eigenaar van het merk. Clarkson verkocht zijn share toen voor een 8.4 miljoen pound en de producer verkocht het zijne voor 5.6 miljoen (bron: http://www.theguardian.com/media/201...eremy-clarkson). Gaat de BBC dat op het spel zetten? Ik geloof er niets van...

Vandaag begint het BBC-onderzoek naar de hele situatie; JC moet zich in Schotland komen verantwoorden maar ik denk dat er niet meer dan "disciplinary actions" uit voortkomen. Een boete misschien en nog een hoop ge-OH, gevolgd door business as usual.

Comment

• Moet een aangenaam persoon geweest zijn om mee te werken als je dat zo leest.
                      Werpt toch een ander licht op Topgear vind ik, best dat het ermee gedaan is.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• BBC loopt sowieso al op z'n tenen na de perikelen met Jimmy Saville zaliger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk Berichten
                          Onderschat Clarkson niet he... hij maakte o.a. "Clarkson's car years", "Motorworld", "Speed", "Clakson meets the neighbours" en "Extreme machines". Daar naast nog een hele rits aan docu's en shows die in de zelfde hoek zitten (min of meer technisch georiënteerd dus).
                          Ok, maar ik had daar nog nooit van gehoord dus ik veronderstel dat deze shows buiten Groot Britannië niet worden uitgezonden.

Comment

Ok, maar ik had daar nog nooit van gehoord dus ik veronderstel dat deze shows buiten Groot Britannië niet worden uitgezonden.
                            Aangezien hij maar 1milj pond van de ongeveer 10-15milj per jaar kreeg als presentator van TG is de rest best wel groot.

zijn vooral dvd's, docu's, merchandasing en live shows.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Eigenlijk zou Topgear ze alledrie ontslaan en David couldhard , Martin Brundle en Damon Hill in de plaats bv. Die mannen kunnen alledrie rijden zoals de stig.
                              Blijkbaar stopt het lopende contract van alle drie eind deze of volgende maand heb ik ergens gelezen. Dus gewoon die contracten niet verlengen is dan al voldoende.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• May en Hammond doen natuurlijk ook nog heel veel andere dingen voor de BBC, die worden sowieso verlengd als ze dat willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  May en Hammond doen natuurlijk ook nog heel veel andere dingen voor de BBC, die worden sowieso verlengd als ze dat willen.
                                  Klopt, maar is dat rechtstreeks voor de BBC, of is dat voor bepaalde productiehuizen die dan verkopen aan de BBC?
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• eigenlijk had ge dit al van km's moeten zien aankomen. De signalen van de laatste tijd waren al niet mis te verstaan: Clarkson die om de zoveel tijd werd terecht gewezen door de BBC omwille van bepaalde uitspraken. Als je dan halsstarrig blijft doordoen... tja: accident waiting to happen.
                                    Elk groot bedrijf heeft zijn 'guidlines of conduct'. Die met de voeten blijven treden, doet ge niet ongestraft.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Ik snap de reacties. Maar is TG ergens niet populair net omdat Clarkson zulke uitspraken doet?

Punt blijft wel dat niemand weet wat er precies gebeurd is. Het staat nog altijd niet vast of het wel daadwerkelijk tot een handgemeen is gekomen.
                                      In de veronderstelling dat het handgemeen echt is gebeurd: jammer dat dit het einde is van TG (met de bekende 3), maar dan snap ik het standpunt van de BBC wel.
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• handgemeen is door de bbc wel degelijk bevestigd

en de kunst van grof zijn is net iets zeggen of doen en dat de rest zich afvraagt hoe ze het moeten oppakken. Het er vingerdik opleggen is misschien directer en geeft meer impact, maar je stoot er wel een pak meer mensen mee tegen de borst.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Eigenlijk loopt dit wel totaal verkeerd af he, ze willen Clarkson straffen voor wat hij gedaan heeft. (gedaan zou hebben)
                                          Maar uiteindelijk straft de BBC enkel zichzelf, want zij gaan hierdoor dik in de problemen komen.

Comment

Working...
                                          X