Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• domme aflevering, maar eerlijk gezegd, zo zijn er nog wel geweest.
    Misschien was het ook gewoon tijd om topgear nog eens wat een frisse adem in te blazen, en is wat gebeurd is exact wat het programma nodig had
    effe wondjes likken en er dan weer met frisse en nieuwe moed tegenaan
    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
      domme aflevering, maar eerlijk gezegd, zo zijn er nog wel geweest.
      Misschien was het ook gewoon tijd om topgear nog eens wat een frisse adem in te blazen, en is wat gebeurd is exact wat het programma nodig had
      effe wondjes likken en er dan weer met frisse en nieuwe moed tegenaan
      Een autoprogramma was het al lang niet meer, eerder circus.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        +1,geef mij maar fifth gear...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Vroeger was het een autoprogramma waar ze af en toe eens iets out of the box deden.
          Denk maar aan de lotus getunde lada.
          Of zo ver mogelijk met een goedkope exoot rijden...

Nu is het eerder een aaneenschakeling van domme fratsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            +1,geef mij maar fifth gear...
            +1 heb t ook wel gezien nu
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• En er toch over blijven palaveren op een forum.
              'k Vond ze ook niet allemaal even goed. Die van zondag was - en dat gaven ze ook toe - gewoon nog resten die ze op de schap liggen hadden.
              En toch weer enkele keren luidop gelachen voor m'n tv.

Ik kijk uit naar wat de drie nu zullen doen...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Comment

• Interessant dat Clarkson nog is komen tekst inspreken voor deze aflevering. Uiteindelijk is het wel mooi dat we nog een afscheidsaflevering kregen. Binnenkort interessante tijden.

Comment

• Comment

• Eigenlijk valt dit niet langer onder het topic "Top Gear" zeker? Wel heel leuk om te zien
                      BMW F10 535d
                      Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

• Hoe kunnen we die mannen bekijken? Hebben ze een online kanaal waar we ons kunnen registreren?
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• zal via amazone prime gaan denk ik
                          Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                          Klikerdeklikhier
                          Car name: Octavius Rsus

Comment

• Amazon prime inderdaad, niet beschikbaar hier, toch niet legaal.

Comment

• Om nou te gaan verhuizen om nog top gear te kunnen kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Idem hier, maar hem in Top Gear steken zou ik niet doen.

Vind ik ook, Chris zijn niveau is te hoog voor Top Gear.
                                Wen er maar aan dan, het gaat Harris toch worden met Sabine Schmitz en Evans.

Maar wacht, er is meer! Er komt zelfs een vierde presentator. Chris Evans zal samen met Sabine Schmitz en Chris Harris ‘Top Gear nieuwe stijl’ gaan presenteren. Volgens kwaliteitskrant The Sun is ex-Formule 1 coureur David Coulthard ook betrokken bij het programma, al zal hij meer een achtergrondtaak krijgen als het gaat om de presentatie. […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk Berichten
                                  Wen er maar aan dan, het gaat Harris toch worden met Sabine Schmitz en Evans.

http://www.autoblog.nl/nieuws/de-dri...984#post-82984

Bam, 'k ben de vorige kleuters van presentatoren spontaan vergeten.

Comment

• Hoe leuk ik het trio ook vond...ben er van overtuigd dat het nu echt beter wordt en minder comedy en meer AUTO ...

Comment

• Denk juist t zelfde
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• En toch, er zal altijd vergeleken worden met het vorige trio.
                                        Misschien wel te veel.
                                        Gaan de nieuwkomers genoeg persoonlijkheid hebben om zichzelf te zijn in een programma dat gaat vergeleken worden met de vorige versies ?
                                        Dat vergelijken is fout, maar dat zal toch gebeuren.

Sabine bijvoorbeeld, is haar kennis van het Engels goed genoeg om leuk over te komen, om grappig over te komen, in't Engels ?

Evans heeft als DJ blijkbaar goed geboerd...

Maar buiten beeld presenteren is nog iets anders dan in beeld presenteren.
                                        Heeft ook een beetje een kinderachtige lach, lacht precies zichzelf graag uit...

En de twee anderen... I don't know...

Terug meer auto en minder "grapjes" ?
                                        Als de nieuwe presentatoren een autoprogramma willen maken, en het echt draait rond het maken van een autoprogramma, dan kan dit. Maar dat zal moeilijk zijn.
                                        Als de nieuwe presentatoren "even groot" (lees mediasterren, lees rijk) willen worden als het vorige trio, dan vrees ik het ergste, dan zal het meer een proberen zijn van nog meer show maken waarbij de auto slechts een bijkomstigheid is.

Als men het terug over auto's wil hebben, dan denk ik dat ze het roer helemaal moeten omgooien, te beginnen met een nieuwe naam, een nieuw concept. En gaan ze dat willen doen, vooral gezien vanuit financieel oogpunt ?

Comment

• Kijk maar eens naar top Gear USA of Australia. Trekt op niets met andere presentatoren.

Comment

Working...
                                          X