Idiots.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenAlweer maar zes afleveringen??
Hoe komt het toch? Ze zouden sinds heel dat debacle met Hammond snelcrashrecord net reportages op overschot moeten hebben! Of hebben ze alles gewoon in de vuilbak gekieperd?
P.S. De Alfa 8C passeert de revue dit seizoen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenIs deze nieuwe dvd van de jongens de moeite waard?
Voor de amphibious challenge 2 alleen (zie cover) moet je het in elk geval niet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenAls je me kan vertellen welke challenges allemaal op de dvd staan, kan ik gemakkelijk daar m'n mening over kwijt. Ik heb alle afleveringen van top gear sinds seizoen 8 gezien.
Voor de amphibious challenge 2 alleen (zie cover) moet je het in elk geval niet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenVolgens de site deze: Amphibious Cars: The Sequel, Bugatti Veyron vs Eurofighter, Race Across London, Motorhome Racing, The Greatest Driving Road, Fiat 500 vs BMX, The 24 Hour Race
Dvd een aanrader? Absoluut, want the greatest driving road staat erop.
Verder zal het wel een schappelijke prijs zijn zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenThe greatest driving road en the 24 hour race zijn in elk geval de toppers van de dvd en een grote aanrader. Amphibious cars 2, bugatti veyron vs eurofighter en race across london behoren voor mij tot de sub-top. Fiat 500 vs bmx en motorhome Racing vind ik persoonlijk niet zo geslaagd.
Dvd een aanrader? Absoluut, want the greatest driving road staat erop.
Verder zal het wel een schappelijke prijs zijn zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenBeste challenge blijft toch -met kop en schouders- het proberen te vernielen van de Toyota HiLux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMensen, koop die dvd niet...
Ga gewoon naar www.finalgear.com en daar heb je links naar alle afleveringen van top gear en fifth gear om te downloaden...
Van de lijst met challenges (heb ze allemaal gezien) zijn de volgende de moeite: 24 uur race, greatest driving roads en de race across london.
Vooral die 24 uur race is van begin tot eind gieren!!!
Maar zoals gezegd, downloaden die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMensen, koop die dvd niet...
Ga gewoon naar www.finalgear.com en daar heb je links naar alle afleveringen van top gear en fifth gear om te downloaden...
Van de lijst met challenges (heb ze allemaal gezien) zijn de volgende de moeite: 24 uur race, greatest driving roads en de race across london.
Vooral die 24 uur race is van begin tot eind gieren!!!
Maar zoals gezegd, downloaden die handel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk BerichtenMag dat wel?
Die dvd is zijn geld waard, en een dvd biedt nog altijd wat extra dan een gedownloade versie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichtenje kan ook gewoon op youtube kijken hoor
Soit, da's even legaal als torrents dacht ik.
Comment
-
bwa die kwaliteit valt nog wel mee. En je kan meteen kijken ipv 4h te downloaden en dan over je limiet te zitten
Trouwens: http://www.youtube.com/user/topgearteam?ob=42002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichtenbwa die kwaliteit valt nog wel mee. En je kan meteen kijken ipv 4h te downloaden en dan over je limiet te zitten
Trouwens: http://www.youtube.com/user/topgearteam?ob=4
hier nog ene, kweet alleen niet of deze fake is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenfake...
hier nog ene, kweet alleen niet of deze fake is...
http://www.youtube.com/user/TopGearDirector
Comment
Comment