Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze vertalen dingen als hundred milliseconds naar: een honderdste van een miliseconde enzo...
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• En Porche krijgt plots een V6 in lijn motor..

Comment

• Kijkcijfers op Top Gear blijven nogal schommellen: afgelopen week 227 804.

Formule 1 deed het trouwens ook niet zo slecht met 193 200

Comment

• Straks is het weer zover

Comment

• brrrrr ... die Mercedes SL Black Series... grrr... da's de eerste keer dat ik onder de indruk ben van een Mercedes ... jammer dat de snoet me wat te klassiek oogt ... ahja, en jammer dat ik 't geld er niet voor liggen heb. Die baantjes waar 'm op reed waren ook wel prachtig.

De RS6 kwam niet goed naar voren tijdens die challenge, op circuit hadden ze 'm meer op de proef kunnen stellen.

Comment

• Die CLK Black Series is echt wel vet! Ik was al een fan, maar op Top Gear kunnen ze 't zo goed zeggen waarom dat ding net zo goed is. Het RS6 deel was leuk, maar ik had toch graag een lap met de Stig gezien. Van de Merc ook trouwens! De Scooby & de Evo, grappig, maar niet zo mijn ding. The news was grappig zoals steeds en de gasten waren leuk.

Enfin, ze zijn goe bezig...

Comment

• Die reportage over de Black Series stond een tijdje geleden al in Top Gear Magazine. Incl. de mening van Clarkson zelf. Niets nieuws dus, op de prachtige beelden na dan.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ben ik de enige die de test van vorige week met de R8 en andere supercars die met 1 gallon zo ver mogelijk moeten rijden nogal flauwtjes vond?

De rest was hilarisch, inderdaad. Ik kijk al uit naar die van vanavond (was niet thuis)

Comment

• Was weer een aflevering op niveau en wat ik ervan onthouden heb is dat JC vindt dat Audi's voor cocks zijn. Die cool wall zit toch echt niet logisch in elkaar.

De Subaru WRX sti vindt JC stukker minder dan een Mitsubishi Evo X.

De reportage met de CLK amg black series was een plezier om naar te kijken.

Op naar volgende week, waarin o.a.:

All three of the presenters go on the hunt for the holy grail of motoring - a reliable used Alfa Romeo - with predictably messy results.

Jeremy takes the new Bentley Brooklands beyond the limit. Way, way beyond, in fact.

And, Gavin and Stacey stars James Corden and Rob Brydon take to the track in our reasonably priced car.

Comment

• I am drooling already

Comment

• fuck ik ben vergete te kijken hoe ws het?

Comment

• Het was vrij goed, wel minder gelachen dan vorige keer.

Comment

• Wat is het vanavond ?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Voor degene die het gemist hebben: de herhalingen zijn (denk ik) nu op vrijdagavond om 22h (1 uur later dus). Vond het persoonlijk zelf een van de betere afleveringen van de laatste tijd dus zeker kijken.

Hammond die frans probeerde te spreken : "ik heb konijnen in mijn broek" en "slaag op de ham"

Comment

• Ik vind die stukken met top gear stuntman maar flauw eigenlijk

Comment

• Bwa, das toch leuk. En het duurt maar 2 minuten ofzo
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Toch vette crashes, 100% amusement

Comment

• Slechte aflevering vandaag de Aston was goed maar de rest was heel zwak had niet veel met een autoprogramma te maken. (de race naar de luchthaven)
                                      Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                        Slechte aflevering vandaag de Aston was goed maar de rest was heel zwak had niet veel met een autoprogramma te maken. (de race naar de luchthaven)
                                        Top Gear is op zondag

die herhalingen op Canvas spreken we niet over

Comment

• Bij Canvas zullen ze toch betere vertalers mogen aannemen. Gisteren bij de Caparo zei Jeremy iets van een 'sleeping agent' en dat vertaalden ze gewoon letterlijk als slapende agent

Comment

Working...
                                          X