Vanavond herhaling! Om hoe laat komt het eigenlijk? 21h onze tijd zeker?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
-
Ik vond de laatste aflevering toch weer een goeie!
Die deuren van JC zen wagen die eraf vielen, hilarisch
Inderdaad enkele seizoenen geleden was top gear beter, maar het blijft toch een aanrader voor zondagavond! Zeker in vergelijking met al die rommel dat uitgezonden wordt op de Vlaamse zenders.
Comment
-
+ YouTube Video
tot zover de objectiviteit van jeremy clarkson!!!
zolang het maar engels is
wat een oen !!!!
wel grote fun!!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten+ YouTube Video
wat een oen !!!!
wel grote fun!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten+ YouTube Video
wat een oen !!!!
wel grote fun!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenInderdaad enkele seizoenen geleden was top gear beter, maar het blijft toch een aanrader voor zondagavond! Zeker in vergelijking met al die rommel dat uitgezonden wordt op de Vlaamse zenders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de pi Bekijk BerichtenJe hebt waarschijnlijk de volledige test van die Rover niet gezien? Man man ...
en in een rover "the worlds greatest engine!!!""
dit zegt niets over de rover hé die rover is een beest op wielen .
maar het chauvinisme druipt hier wel een beetje van af ,niet ??
clarkson blijft een oen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenClarkson is toch nooit objectief geweest?
en gaat massaal zijn uitspraken gaan kopieren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtennee maar het viel mij op dat dezelfde motor in een andere wagen "rubbisch" is
clarkson blijft een oen
Ook Brits dus uw argument gaat niet op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtennee maar iedereen hier op het forum volgt wel zijn denkwereld
en gaat massaal zijn uitspraken gaan kopieren
Hij brengt gewoon leuk entertainment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenGe mag natuurlijk Clarkson niet al te letterlijk nemen héhij is gewoon leuk om bezig te horen maar meer niet. Als je echt een objectieve mening wil over een auto koop je toch gewoon een deftig autoblad.
Auto's zijn gewoon moeilijk objectief te beoordelen.
Als ik in een Audi plaats neem of in een Kia maakt dat bij mij al een verschillend gevoel los.
Mijn oordeel over de wagen is dus van in het begin al ( een klein beetje) in een bepaalde richting gestuurt zelfs al zouden ze objectief gezien even goed zijn.
Bij autojournalisten is dat denk ik niet anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtennee maar het viel mij op dat dezelfde motor in een andere wagen "rubbisch" is
clarkson blijft een oen
Dat Clarkson enkel maar Engelse dingen goed vindt, of dat 'ie gewoon niet weet wat 'ie zegt ?
Ik vind Clarkson overigens de minst chauvinistische van de drie. Jeremy heeft al vaak lopen zeiken over MG's of Rovers, en ook voor Jaguar kan 'ie maar moeilijk een goed woordje doen.
Neen, als er ene into British cars is, dan is 't James May wel.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
dat mustang blok is technisch gezien indd rommel. zeker als je naar de vergelijkbare duitse motoren gaat kijken
maar dat blok is qua rijbeleving enorm moeilijk te kloppen. dus JC kan je moeilijk pakken op het feit dat ie de éne keer "poep" zegt en de andere keer "fantastisch"
Daarnaast is het ook geweten dat hij hem zelf een MG ZT 260 heeft gekocht en dat het zijn favoriete wagen was om smorgens hun circuit droog te rijden.
edit: hier het volledige filmpje voor de geinteresseerden: http://nl.youtube.com/watch?v=NxOiQ6LsalM
Comment
-
clarkson blijft een oen
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat Clarckson altijd gelijk heeft natuurlijk. Al moet je toegeven dat door een autoprogramma op deze manier te bregen het meer mensen bereikt dan Fleet TV gewijs wat saai feiten te vertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
Comment
Comment