Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
James en Richard krijgen 15 000 pond per aflevering. 6 afleveringen maakt dus 90 000 pond.
Jeremy krijgt 1 000 000 pond voor 6 aflevering.
Het is logisch dat Jeremy meer verdiend dan de andere twee maar ik zie niet in waarom hij meer als 11 keer zo veel moet verdienen. James en Richard hebben volledig gelijk als ze een hoger loon eisen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
grappig hoe op sommige (vooral de Amerikaanse) Alfa-forums Top Gear opeens verschrikkelijk fel wordt afgebroken owv wat ze met de 75 V6(die in tamelijk goede staat was voor de opnamens) hebben gedaan.
op joeptjoep kunt ge de nieuwe van reeks 11 al bekijken hoor ingeval je thuis geen bbc zenders hebt...
BBC is wel in de house en ik kijk ook naar de nieuwe afleveringen tegenwoordig, maar de afgelopen jaren heb ik er weinig of geen aandacht aan geschonken.
*kruipt met 't schaamrood op z'n kaken terug in zijn hoekje*
owja: en de kwaliteit op de JijBuis zuigt apenkloten, mijne beste.
Comment