Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    de kwaliteit op de JijBuis zuigt apenkloten, mijne beste.
    Inderdaad, maar ik ben hier nog niet gedigitaliseerd op televisioneel gebied en aangezien Telenet vindt dat TRT belangrijker is dan BBC2 mag ik naar pixelblokken kijken om mijn computerscherm.
    Maar 't fijne is dat een half uur na uitzending het hele programma er al op staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dodo Bekijk Berichten
      Inderdaad, maar ik ben hier nog niet gedigitaliseerd op televisioneel gebied en aangezien Telenet vindt dat TRT belangrijker is dan BBC2 mag ik naar pixelblokken kijken om mijn computerscherm.
      Maar 't fijne is dat een half uur na uitzending het hele programma er al op staat.
      verder off-topic: zwijg me van Telenet... al jaren lang 'trouwe klant' en onlangs vergeten een rekeningske voor kabel-distributie te betalen en huuup.. herinnering in de brievenbus met meteen a.u.b. 7 euro verwijlintresten erbij gerekend. De afgelopen jaren is de kwaliteit van bepaalde zenders, en meer voornamelijk op kanaal 2 / BE2 er ferm op achteruit gegaan.

Comment

verder off-topic: zwijg me van Telenet... al jaren lang 'trouwe klant' en onlangs vergeten een rekeningske voor kabel-distributie te betalen en huuup.. herinnering in de brievenbus met meteen a.u.b. 7 euro verwijlintresten erbij gerekend. De afgelopen jaren is de kwaliteit van bepaalde zenders, en meer voornamelijk op kanaal 2 / BE2 er ferm op achteruit gegaan.
        Trek het niet aan jong bij Belgacom hebben ze me wel 2 maal de maand Juni aangerekend heeft me 2 maanden gekost om dat recht te trekken ben dan maar overgestapt en verwijlintresten moet je overal betalen niet alleen bij Telenet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk Berichten
          Trek het niet aan jong bij Belgacom hebben ze me wel 2 maal de maand Juni aangerekend heeft me 2 maanden gekost om dat recht te trekken ben dan maar overgestapt en verwijlintresten moet je overal betalen niet alleen bij Telenet
          wel... omdat 't hier ter sprake kwam heb ik daarnet eens naar Telenet gebeld.. dacht dat ik daar ging moeten discussiëren enzo maar neen hoor... ze voelden me al van mijlen ver aan komen... 7 eurootjes worden verrekend op volgende factuur... toch nog nie van de kwaadste daar bij Teleslet

Comment

wel... omdat 't hier ter sprake kwam heb ik daarnet eens naar Telenet gebeld.. dacht dat ik daar ging moeten discussiëren enzo maar neen hoor... ze voelden me al van mijlen ver aan komen... 7 eurootjes worden verrekend op volgende factuur... toch nog nie van de kwaadste daar bij Teleslet
            opgelet: ze kennen daar het verschil niet tussen een debet- en een creditnota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              opgelet: ze kennen daar het verschil niet tussen een debet- en een creditnota
              ow shit...

anyways...

The best of the BBC, with the latest news and sport headlines, weather, TV & radio highlights and much more from across the whole of BBC Online

volgende zondag dus, de Nissan GT-R en de Alfa Romeo 8C ... OW BOY!

Comment

• hm, da's iets om naar uit te kijken! Benieuwd wat de GT-R doet in de handen van the Stig.

Comment

• Clarckson had er toch al mee gereden ?

hij zei: 'this car is really for the playstation generation'

of ben ik nu aan het dromen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                    Clarckson had er toch al mee gereden ?

hij zei: 'this car is really for the playstation generation'

of ben ik nu aan het dromen ?

dat zei hij over de R34 GT-R

Comment

• De heruitzending van Top Gear hebben ze nu blijkbaar terug op woensdagavond om 20h (zoals vroeger dus) gezet.

Comment

• Vanavond zit de Alfa Romeo 8C in TG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                          Vanavond zit de Alfa Romeo 8C in TG
                          Oei oei, niet positief ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Oei oei, niet positief ...
                            Min of meer wel.

Comment

• Ik ben nu nog maar beginnen kijken, heb ik veel gemist?

Comment

• ik kan niet kijken hier

kaka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Ik ben nu nog maar beginnen kijken, heb ik veel gemist?
                                  8C en het eerste deel van de race door Japan.
                                  Japan

Comment

• WTF, hoe zalig was die aflevering!!

8C Roadtrip met de GT-R door Japan en veel gelachen

Beste aflevering tot nu toe *denk ik*

Comment

• En nu Long Way Round aan het kijken. (met Ewan McGregor en Charley Boorman)

Comment

• Schitterende aflevering!

Jezza zijn wale-muziek.

De stars in hun reasonably priced car was ook wel tof. Ik lag echt plat bij "I feel like Max Mosley".

Die GT-R wil ik wel eens rond de Top Gear track zien gaan.

En morgen weer een herhaling op canvas van vorig seizoen.

Comment

• Qua entertainment vond ik het een zeer goede aflevering. Het valt me wel op dat ze de laatste tijd steeds meer richting entertainment opschuiven en dat er de laatste tijd steeds minder plaats is voor echte autotesten. In deze aflevering is er eigelijk maar 1 echte autotest geweest en dat is die van de 8c. Al de rest van het programma was absoluut niet slecht maar valt eerder onder de noemer van amusement en niet onder autotesten.

P.S. Forummen vanuit je bed via een PS3 is heel nuttig wanneer je geen slaap kan vatten.

Comment

Working...
                                          X