Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n Terios heeft toch meer dan 80 paardjes onder de kap ? Ok, veel zal 't niet zijn, maar uit zo'n 1500cc wordt toch echt wel meer geperst, 80 kiloWatt misschien.
    Wel knap wat 't karretje allemaal kon gedaan krijgen !
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Zo'n Terios heeft toch meer dan 80 paardjes onder de kap ? Ok, veel zal 't niet zijn, maar uit zo'n 1500cc wordt toch echt wel meer geperst, 80 kiloWatt misschien.
      Wel knap wat 't karretje allemaal kon gedaan krijgen !
      Ik verschoot er ook van. Daar achteruit rijden uit dat "putje" en zich zo uit die rivier trekken, ik had het niet verwacht van zo'n autootje.

Wat een reclame voor de Terios hé! Verkoopscijfers volgende week +50% .

Comment

• 77kW, 105pk volgens Autoweek.nl

Comment

• Die 600 .

1 van de weinige echt oude auto's die ik écht wil hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Die 600 .

ik had liever de corniche

Comment

• Jij bent dan ook een James May wanne be .

Eigenlijk lijk je er zelfs een beetje op .

Comment

Jij bent dan ook een James May wanne be .

Eigenlijk lijk je er zelfs een beetje op .
                sod off!!!... ik ben geen flikker

James may representeert gewoon de autoliefhebbers waar ik tot toe behoor...

die van oude onbetrouwbare brol die niemand ter wereld wilt
                Last edited by ; 21/07/2008, 00:39.

Comment

• James kan wel spellen! Zelf al hebben ze geen dt regels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    James kan wel spellen! Zelf al hebben ze geen dt regels
                    ik was in een vrije spelling bui denk ik... heb dat wel meer

Comment

• dichterlijke vrijheid

Comment

• 1 grote GTR reclame spot, als je er nu geen wilt dan ben je geen autoliefhebber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          1 grote GTR reclame spot, als je er nu geen wilt dan ben je geen autoliefhebber
                          ik dacht eerder dat het AW opel front TG had omgekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                            twas niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                              gwn is een klapke met die mannen gedaan en twas gefixt

ps: over wa ging het en was is d elink met het AW opelfront?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                gwn is een klapke met die mannen gedaan en twas gefixt

ps: over wa ging het en was is d elink met het AW opelfront?
                                ze zeiden dat vauxhall het enige merk was die geen lelijke wagens maakte .
                                Ik kan ze geen ongelijk geven .

Comment

• Jawadde, die Daihatsu heeft serieus zijn best gedaan, en dat op baanbanden! Gaat zo een beetje verder op het Suzuki Samurai (of in dit geval de Daihatsu Taft) concept: lichtgewicht met vinnige motor, wat bij offroadgebruik de ideale combinatie is. Hiermee kan je menig Landrover of Landcruiser het schaamrood op de wangen bezorgen.

Comment

Die 600 .

Echt he.

Kheb die DVD van Kienle ook nog eens opgezet nadien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Ik verschoot er ook van. Daar achteruit rijden uit dat "putje" en zich zo uit die rivier trekken, ik had het niet verwacht van zo'n autootje.

Wat een reclame voor de Terios hé! Verkoopscijfers volgende week +50% .
                                      Was volgens mij allemaal een beetje opgezet spel, toen de auto opeens halverwege het filmpje terug zuiver was vond ik al raar genoeg nadat 'ie overal al had in liggen ploeteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                        't was nogal wat sarcastisch had ik de indruk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          Daarom zijn ze niet onmiddellijk mooi é. Niet lelijk =/= mooi

Comment

Working...
                                          X