Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vond het maar een matige aflevering gisteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ik vond het maar een matige aflevering gisteren...
      dikke vette ²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        En binnenkort misschien de aflevering van in Zolder.
        dat is voor volgende week

dat is alweer de laatste aflevering van dit seizoen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          't was nogal wat sarcastisch had ik de indruk
          vond ik niet , JC heeft het al meermaals gezegd dat vauxhall knappe wagens maakt (buiten de vectra ) en die is nu weg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Daarom zijn ze niet onmiddellijk mooi é. Niet lelijk =/= mooi
            heb ik ook niet gezegd hé .maar ieder merk heeft toch altijd zo een model waarvan je je afvraagt waar waren ze met hun gedachten .Persoonlijk vind ik dat (nu de vectra weg is ) in het gamma van vauxhall de knapste opels zitten .

Comment

• Juist de aflevering gezien.
              Matige aflevering toch goed entertainement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                heb ik ook niet gezegd hé .maar ieder merk heeft toch altijd zo een model waarvan je je afvraagt waar waren ze met hun gedachten .Persoonlijk vind ik dat (nu de vectra weg is ) in het gamma van vauxhall de knapste opels zitten .

Neemt Vauxhall rechtstreeks alle Opel modellen over? Of zijn er modellen die ze niet importeren?

Comment

• Zenden ze deze aflevering nog eens uit ?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Zenden ze deze aflevering nog eens uit ?
                    Yep!

Woensdag om 20h (onze tijd) op bbc 2

Comment

• Woensdag, 2000u

Digicorder staat geprogrammeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                        Yep!

Woensdag om 20h (onze tijd) op bbc 2
                        Ok: bedankt !
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Neemt Vauxhall rechtstreeks alle Opel modellen over? Of zijn er modellen die ze niet importeren?
                          ik denk dat de gt en de meriva niet verkrijgbaar zijn in de UK .

Comment

• een bedenking die ik mezelf stelde de vorige keer tijdens die beelden van de Nissan GT-R in Japan: hoe filmen ze zoiets? Ik bedoel: de cameraploeg moet steeds voor zijn, zich ergens aan de kant van een autosnelweg ofzo plaatsen, Jeremy met die bak laten voorbij scheuren en dan 'm weer inhalen toch..? Enfin... als 't echt een challenge hoort te zijn dan zouden ze zoiets al met een helicopter moeten arrangeren ofzo want anders kan ik niet anders bedenken dat Jeremy zich dan opnieuw laat voorbij steken door de cameraploeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              een bedenking die ik mezelf stelde de vorige keer tijdens die beelden van de Nissan GT-R in Japan: hoe filmen ze zoiets? Ik bedoel: de cameraploeg moet steeds voor zijn, zich ergens aan de kant van een autosnelweg ofzo plaatsen, Jeremy met die bak laten voorbij scheuren en dan 'm weer inhalen toch..? Enfin... als 't echt een challenge hoort te zijn dan zouden ze zoiets al met een helicopter moeten arrangeren ofzo want anders kan ik niet anders bedenken dat Jeremy zich dan opnieuw laat voorbij steken door de cameraploeg.
                              Ik heb daar ook sterk mijn bedenkingen bij.

Comment

• Dat ze de uitdagingen en races zo arrangeren dat het minstens spannend is opt einde, daar maken ze geen geheim van ...

En over die volgwagen/camerawagen: das een snelle wagen die gewoon meerijdt gans het traject. Bij bvb de race met de Ferrari 612 Scaglietti konden ze de laatste kilometers niet meer volgen, omdat het erop aankwam van volgas te geven, en dan krijg je enkel nog beelden opgenomen met een mini-camera in de wagen zelf.

Alé, das toch de uitleg die ze geven bij de redactie van de show.

Comment

• Vandaag weer

Comment

• Fijne TV. Heb ervan genoten. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                      een bedenking die ik mezelf stelde de vorige keer tijdens die beelden van de Nissan GT-R in Japan: hoe filmen ze zoiets? Ik bedoel: de cameraploeg moet steeds voor zijn, zich ergens aan de kant van een autosnelweg ofzo plaatsen, Jeremy met die bak laten voorbij scheuren en dan 'm weer inhalen toch..? Enfin... als 't echt een challenge hoort te zijn dan zouden ze zoiets al met een helicopter moeten arrangeren ofzo want anders kan ik niet anders bedenken dat Jeremy zich dan opnieuw laat voorbij steken door de cameraploeg.
                                      De JCW vs. JCW race in Zolder werd bijvoorbeeld maar door 1 cameraploeg (buiten de onboardcamera's) in beeld gebracht... De race werd een zes-zeven tal keer afgelegd, waarbij die ploeg telkens op een andere plaats ging postvatten

Dat is nu eenmaal televisie
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• + helicopterbeelden bij de meeste race-challenges, dacht ik

Comment

• Ze hebben wel knappe volgwagens in de UK.
                                          Range Rover SC

Comment

Working...
                                          X