Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenMet de techniek van tegenwoordig kunnen ze alles he. Eerst filmen ze Hamilton zijn rondje en dan trekken ze Hamilton zijn Stig-outfit aan, filmen dat rondje en plakken alles samen, voila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de pi Bekijk BerichtenKijk dus maar even verder naar het filmpje en dan zul je zien dat het verder gaat dan die motor. De maker van het filmpje dat jij ons laat zien is zelf ook niet echt objectief dus.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat Clarckson altijd gelijk heeft natuurlijk. Al moet je toegeven dat door een autoprogramma op deze manier te bregen het meer mensen bereikt dan Fleet TV gewijs wat saai feiten te vertellen.
ik vind alleen dat er veel mensen zijn gedachtengang volgen .
hij vind de vectra maar niks ,ok dat is zijn mening maar vanaf dan hebben veel mensen hier zo iets van "de vectra is kut" .
moest hij morgen zeggen dat een M3 een gevaarlijke wagen is dan zijn er tegen de dag erna al drie topics over geopend .
versta me niet verkeerd ik hou wel van zijn humor en zijn snedige opmerkingen
maar als je zelf met een lambo gallardo rijd denk ik dat het moeilijk is om een gewone auto objectief te gaan beoordelen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenik zeg u, the stig is niemand minder dan jeffrey van hooydonk
Dat zou pas cool zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenJe hebt regelmatig dat JC een uitspraak doet en dan 2 minuten erna dezelfde uitspraak weer helemaal afbreekt. Ook om soort spanning en sensatie op te wekken bij de kijkers. Al zeg ik niet dat JC een objectieve autojournalist is .
Zo'n reviews zijn me al redelijk vaak opgevallen bij hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenHet is gewoon een feit dat je niet bij Top Gear moet zijn als je objectiviteit wil.
Soms vind ik het nogal erg opvallen dat sommige stukken volgens een script zijn, zoals met de Espace cabrio in dat dierenpark of dit seizoen nog, toen Jeremy de tankdop van zijn Gallardo Superleggera niet openkreeg terwijl hij zelf met een Spyder rijdt...
Maar het is natuurlijk wel top-entertaintment
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtengemist, maar kzal die wel is herbekijken.
was er nu stig vs hamilton? zo ja, wie heeft gewonnen?
Comment
Comment