Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
    deze zondag is het hamilton vs the stig

http://www.autogespot.com/index.php?id=849
    Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze alles he. Eerst filmen ze Hamilton zijn rondje en dan trekken ze Hamilton zijn Stig-outfit aan, filmen dat rondje en plakken alles samen, voila

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
      Met de techniek van tegenwoordig kunnen ze alles he. Eerst filmen ze Hamilton zijn rondje en dan trekken ze Hamilton zijn Stig-outfit aan, filmen dat rondje en plakken alles samen, voila
      ik zeg u, the stig is niemand minder dan jeffrey van hooydonk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de pi Bekijk Berichten
        Kijk dus maar even verder naar het filmpje en dan zul je zien dat het verder gaat dan die motor. De maker van het filmpje dat jij ons laat zien is zelf ook niet echt objectief dus.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat Clarckson altijd gelijk heeft natuurlijk. Al moet je toegeven dat door een autoprogramma op deze manier te bregen het meer mensen bereikt dan Fleet TV gewijs wat saai feiten te vertellen.
        luister top gear is geen echt autoprogramma maar een programma die show brengt en wagens op een andere manier bekijkt "de funmanier" om het maar te zeggen .
        ik vind alleen dat er veel mensen zijn gedachtengang volgen .
        hij vind de vectra maar niks ,ok dat is zijn mening maar vanaf dan hebben veel mensen hier zo iets van "de vectra is kut" .
        moest hij morgen zeggen dat een M3 een gevaarlijke wagen is dan zijn er tegen de dag erna al drie topics over geopend .
        versta me niet verkeerd ik hou wel van zijn humor en zijn snedige opmerkingen
        maar als je zelf met een lambo gallardo rijd denk ik dat het moeilijk is om een gewone auto objectief te gaan beoordelen .
        Last edited by ; 30/11/2007, 19:30.

Comment

Je hebt regelmatig dat JC een uitspraak doet en dan 2 minuten erna dezelfde uitspraak weer helemaal afbreekt. Ook om soort spanning en sensatie op te wekken bij de kijkers. Al zeg ik niet dat JC een objectieve autojournalist is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
            ik zeg u, the stig is niemand minder dan jeffrey van hooydonk

Dat zou pas cool zijn!

Comment

Heb daarnet ook de nieuwsbrief gekregen. Hamilton vs the STig. Dat wordt leuk.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Het is gewoon een feit dat je niet bij Top Gear moet zijn als je objectiviteit wil.
                Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                  Je hebt regelmatig dat JC een uitspraak doet en dan 2 minuten erna dezelfde uitspraak weer helemaal afbreekt. Ook om soort spanning en sensatie op te wekken bij de kijkers. Al zeg ik niet dat JC een objectieve autojournalist is .
                  Als hij in een review begint met het opsommen van slechte dingen aan de auto is't meestal een goeien. Als hij begint met de goeie dingen zal het een slechte kar zijn volgens hem.
                  Zo'n reviews zijn me al redelijk vaak opgevallen bij hem.

Comment

inderdaad, is me ook al opgevallen
                    hij zorgt vaak voor een plotse wending in zijn review

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                      Het is gewoon een feit dat je niet bij Top Gear moet zijn als je objectiviteit wil.

Soms vind ik het nogal erg opvallen dat sommige stukken volgens een script zijn, zoals met de Espace cabrio in dat dierenpark of dit seizoen nog, toen Jeremy de tankdop van zijn Gallardo Superleggera niet openkreeg terwijl hij zelf met een Spyder rijdt...

Maar het is natuurlijk wel top-entertaintment

Comment

Het kan me niet echt boeien deze aflevering.

Comment

Gewoon een aflevering zoals het moet.

Niet teveel gewone auto's gezien, maar dat stoorde vandaag niet.

Mooi zo!

Comment

Toch lachen hoe Jeremy het in zijn broek deed in die 330i. Spijtig dat ze niet zeiden wat zijn tijd was.
                            BMW = Freude Am Fahren

Comment

Leuke aflevering!

Comment

goeie aflevering, die oude karren, zalig om te zien

en hamilton die was beter wereldkampioen geweest.

Louis de pimp!!! Gl: you can put 24inch rims underneat it and lay back

Comment

Ik vond het maar een bagger aflevering.

Comment

gemist, maar kzal die wel is herbekijken.

was er nu stig vs hamilton? zo ja, wie heeft gewonnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      gemist, maar kzal die wel is herbekijken.

was er nu stig vs hamilton? zo ja, wie heeft gewonnen?
                                      Hamilton reed gewoon een snelle ronde in de Suzuki , niet tegen de Stig.

Comment

Jeremy's Aussie accent

ok aflevering. Die oude karren waren wel knap om te zien rijden.
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Jeremy heeft een iPhone

Comment

Working...
                                          X