Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
toen ie daar aankwam met die brandende truck en dan vroeg aan hammond hoe het bij hem stond, toen lag ik toch wel even dubbel
'k weet niet waarom ik bij dat moment niet lachte.. dunno maar 't lijkt echt té hard gespeeld op sommige momenten.
als je de huidige Top Gear vergelijkt met die van een aantal jaar geleden.. toen met die races zoals SLR vs powerboat of DB9 vs TGV en de schitterende tests met knappe shots..(test RS4 in de Alpen, Ford GT in Detroit, ..etc) .. dan was het vroeger toch beter
als je de huidige Top Gear vergelijkt met die van een aantal jaar geleden.. toen met die races zoals SLR vs powerboat of DB9 vs TGV en de schitterende tests met knappe shots..(test RS4 in de Alpen, Ford GT in Detroit, ..etc) .. dan was het vroeger toch beter
Je moet eens vergelijken met de allereerste aflevering van het in die tijd "nieuwe" seizoen 1
-> studio was LEEG op een paar man na
-> een echte deftige test van een BERLINGO
- Jeremy, Richard en James gaan met 3 Amerikaanse musclecars (CTS-V, ZR-1, Challenger), op stap in Amerika. San Fransisco - Utah is de route;
- Jeremy test de Fiat 500 Abarth;
- Will Young in de Chevrolet Nubira.
Deze aflevering is te zien op zondag 9 november 2008 om 21:00u op BBC 2.
Ik had er echt schrik voor aan het begin van de aflevering. Jeremy gaat de Corvette hier de grond in boren voor één of andere belachelijke rede, maar nee hoor. hij vind em goe
Wat een machien toch, lekkere driftbak
Comment