Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaaaaaaalige aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Vette aflevering weeral.
      Die boot van James was ook . Iemand die de naam daarvan weet?
      XSMG XRS48 ofzoiets.

Zalig geluid ook btw, zwaar dieselgebrom en veel turbogesuis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Wij hebben nu Belgacom TV en ik vind BBC2 nergens. Raaaaaaaah!
        Dat is omdat de BBC enkel nog BBC world en prime verkoopt aan het buitenland. Telenet heeft nog geluk gehad, maar als het contract afloopt zal BBC 1 en 1 ook uit hun pakket verdwijnen. Ik heb ook Belgacom TV, maar heb ook nog kabel voor de TV boven en kan dus daar kijken

Comment

• heb maar stukjes kunnen zien spijtig genoeg

Comment

• De busrace was hilarisch
            En die Daytona
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
              Dat is omdat de BBC enkel nog BBC world en prime verkoopt aan het buitenland. Telenet heeft nog geluk gehad, maar als het contract afloopt zal BBC 1 en 1 ook uit hun pakket verdwijnen. Ik heb ook Belgacom TV, maar heb ook nog kabel voor de TV boven en kan dus daar kijken
              Ahzo. Thx.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Mooi stukje van de E90 M3 en de Lexus IS-F

Comment

• Kreupel gelegen met de bussen.

Comment

• Zalige aflevering. twas weer lachen met the cool wall

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Zalige aflevering. twas weer lachen met the cool wall
                      Idd, dat stukje met die Amerikaanse Knap ding ook

En die busrace
                      Ge moet maar durven, zo met nen dubbeldekker...

Comment

• Touringcar piloten

Comment

• contact sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            Eerst naar het vervolg van Witse kijken, de Digicorder is TG aan het opnemen.
                            zo gaat dat hier ook elke zondag, samen naar witse kijken, 't vrouwke naar bed sturen en dan top gear kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Ik lees hier nu op het internet dat BBC1 en BBC2 niet meer in het zenderpakket zitten als je Belgacom TV neemt?

Als je Telenet Digital TV hebt is het post 121, dat weet ik vanbuiten.
                              Bij mij niet

Heb al die dingen aan het verplaatsen geweest, heel jobke hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                Bij mij niet

Heb al die dingen aan het verplaatsen geweest, heel jobke hoor
                                Echt hè! Ik hoop dat ze dat bij de volgende generatie digiboxen wat gebruiksvriendelijker maken.

Over de aflevering: Daytona ...

Comment

• Voor de mensen die een aflevering gemist hebben:

Comment

• Handig, zelfs het eerste seizoen staat op die site, en ge kunt meteen kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                      Voor de mensen die een aflevering gemist hebben:

http://www.hessmo.com/Hessmo/Top_Gear.html
                                      POST VAN DE MAAND

bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        XSMG XRS48 ofzoiets.
                                        Zalig geluid ook btw, zwaar dieselgebrom en veel turbogesuis.
                                        Wat een rotding blijkbaar, en dan nog die prijs

Trouwens al de 2e keer dat James in de mist gaat in het kiezen van een geschikt verdoermiddel in Zuid-Frankrijk. Die Aston V8 Vantage N24 toen ze op zoek gingen naar de beste rijdersweg, beenharde ophanging en geen airco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                                          Voor de mensen die een aflevering gemist hebben:

http://www.hessmo.com/Hessmo/Top_Gear.html

Specials
                                          Top Ground Gear Force

Comment

Working...
                                          X