Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    www.hessmo.com

doorklikken naar specials
    helemaal onderaan
    Dit is zeer handig, maar de afleveringen die je download kun je niet opslaan, enkel bekijken.

Bestaan er geen programma's die het mogelijk maken om filmpjes die je op deze manier download toch op de slaan?

Ik heb echt geen zin om met torrents te beginnen klooien. Die dingen gaan meer dan de helft van de keren veel te traag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk Berichten
      Dit is zeer handig, maar de afleveringen die je download kun je niet opslaan, enkel bekijken.

Bestaan er geen programma's die het mogelijk maken om filmpjes die je op deze manier download toch op de slaan?

Ik heb echt geen zin om met torrents te beginnen klooien. Die dingen gaan meer dan de helft van de keren veel te traag.
      Als je download via Finalgear haal je echt wel een goeie snelheid :-)
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• => you take a look in the broek

rapidshare accountje voor 4,5E en keihard downloaden maar !

Comment

• benieuwd wanneer ze de Evora testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
            Vanavond op Canvas: In de allereerste ‘challenge’ van dit nieuwe seizoen doe het Top Gear-team een aantal tests met tweedehands vrachtwagens. Dat blijkt nog niet zo mee te vallen, zodat ze hun mening over het ‘makkelijke’ leventje van truckers moeten herzien. Verder in de uitzending keert Jeremy terug naar zijn ‘natuurlijke habitat’ tijdens een testrit met een Porsche GT2 en een Lamborghini Gallardo. De ‘Star in a reasonably priced car’ is talkshow-host Sir Michael Parkinson.
            Ze hebben er dan nog een lekker stuk van uitgeknipt. Nuja lachen was het zeker

Comment

• Klopt, 10 minuten waren eruit geknipt. Dat ze zo iets doen, puur een goed programma naar de maan helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
                Klopt, 10 minuten waren eruit geknipt. Dat ze zo iets doen, puur een goed programma naar de maan helpen.
                Idd. Ik vond dit net één van de grappigere elementen van het stuk. Alsof dat die vertrekken op een helling zo lollig was .

Comment

• Even ter info: 't is niet Canvas zelf die knipt. De aflevering die Canvas toont zijn die van BBCWorld, deze aflevering zijn altijd korter dan de originele van de BBC. 't Is dus BBCWorld die voor het knipwerk zorgt.

Comment

• Dat wist ik niet, ik heb nog nooit Top Gear gevolgd op BBCworld. Toch spijtig dat de BBC dit doet in hun afleveringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakske Bekijk Berichten
                      Even ter info: 't is niet Canvas zelf die knipt. De aflevering die Canvas toont zijn die van BBCWorld, deze aflevering zijn altijd korter dan de originele van de BBC. 't Is dus BBCWorld die voor het knipwerk zorgt.
                      En waarom eigenlijk? Maakt dit dan zo'n verschil uit?

Comment

• Op die manier kunnen hun afleveringen blijvend worden uitgezonden.
                        aangezien alle verwijzingen naar de actualiteit eruit werden geknipt.

Comment

• Comment

• Stig ontmaskert:

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                              NOT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Op die manier kunnen hun afleveringen blijvend worden uitgezonden.
                                aangezien alle verwijzingen naar de actualiteit eruit werden geknipt.
                                Dit is nu net het rare. Het had niets met actualiteit te maken... Zo ver zat ik ook al . Nuja ze hadden geen tien minuten over zeker bij canvas.

Comment

• Vanavond op Canvas de roadtrip met de 3 muscle cars.

Ik ben op post.

ZR1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                    Vanavond op Canvas de roadtrip met de 3 muscle cars.

Ik ben op post.

ZR1
                                    thnx voor de herrinnering. ik heb die aflevering op bbc gemist

Comment

• En de Fiat 500 Abarth

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                        Vanavond op Canvas de roadtrip met de 3 muscle cars.

Ik ben op post.

ZR1
                                        Echt wel een zalige aflevering, die driftscènes in de bergen ga ik nooit vergeten denk 'k

Comment

• Ik heb deze namiddag gehoord dat er 2 Stigs actief zouden zijn..

Comment

Working...
                                          X