Oorspronkelijk geplaatst door massy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenoops , kwist nie dat er 2 soorten waren
Comment
-
De Black Stig is misschien terug: http://www.worldcarfans.com/9090205....-from-the-dead Iemand enig idee wanneer het nieuwe seizoen begint? Zal waarschijnlijk pas in de zomer zijn zeker?BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Die van topgear zijn niet echt voor "groene" wagens, dat ze de Imperia GP maar eens testen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDie van topgear zijn niet echt voor "groene" wagens, dat ze de Imperia GP maar eens testen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenJe kan niet testen wat enkel op papier bestaatOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDas toch wel al wat verder dan enkel op papierOorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk BerichtenZe hebben de tesla reeds getest als groene wagen..
Die Imperia is voorlopig nog een computermodel. Clarkson is jammergenoeg nog niet digitaal beschikbaar bij mijn weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenZelfs ik heb al een Tesla getest, waarmee ik wil aantonen dat die wagen uit meer dan wat computertekeningetjes bestaat.
Die Imperia is voorlopig nog een computermodel. Clarkson is jammergenoeg nog niet digitaal beschikbaar bij mijn weten.
Maar de Imperia is toch wel al meer dan een computermodel
In eerste instantie gingen de eerste auto's vorig jaar leverbaar zijn, dat is toen opgeschoven naar voorjaar dit jaar. Hoe het ondertussen zit weet ik ook niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
De stig heeft een persconferentie gegeven:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenAllemaal fake wellicht, maar toch goed gevonden en uitgespeeld.
Comment
-
Neenee, maar zo wordt er constant over Top Gear gepraat.
Marketing weet je wel.
Wie weet, misschien had die kerel geen zin meer om Stig te zijn en hebben ze toen dit scenario uitgedokterd.
Van die gasten verbaast niks mij nog.
Geef toe, ze organiseren een persconferentie met de Stig, maar die zegt niks en loopt plots weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichtenze organiseren een persconferentie met de Stig, maar die zegt niks en loopt plots weg.
nadat een journalist zei dat de zwarte stig beter was
ik vind de stig wel dikke fun eigelijk.. the strong silent type
wat ik wel eens graag zou zien is een battle op het TG test track met de zwarte en witte stig
beiden in dezelfde auto (de lacetti ofzo) en zien wie de snelste is..
achja, strax weer eens kijken
Comment
Comment