Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naar mijn mening is "the Stig" gewoon een nuttige uitvinding zowel op marketing vlak als op organisatorisch vlak. Stel dat de ene coureur die the stig is op een gegeven moment niet vrij is, dan steken ze toch gewoon iemand anders in dat pakje. Afgetraind zijn ze allicht allemaal en dan maakt het toch niet uit of dat nu een man of een vrouw is. Als die persoon maar kan rijden en wat ballen aan zn lijf heeft!
Niet meer. Ik ben in contact geraakt met die firma door de naam die op't einde van de aflevering verschijnt, in te geven in google. Beetje rondklikken en voor je het weet zit je op de onctactpagina van de vertaalfirma.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Canvas zijn: 1) herhalingen die, 2) slecht ondertiteld (en dus verwarrend) zijn, 3) waar de helft uitgeknipt is.
1) Herhalingen, leuk als je iets gemist hebt
2) Slecht ondertitelt, ik lees die ondertitels niet. Ik kijk geen tv om ondertitels de lezen, als ik wil lezen neem ik wel een boek!
3) Stukken uitgeknipt? Heb dat nog niet als hinderlijk ondervonden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
1) Herhalingen, leuk als je iets gemist hebt
2) Slecht ondertitelt, ik lees die ondertitels niet. Ik kijk geen tv om ondertitels de lezen, als ik wil lezen neem ik wel een boek!
3) Stukken uitgeknipt? Heb dat nog niet als hinderlijk ondervonden.
ik moet wel op canvas kijken op zondag heb ik geen tijd
Over de ondertitels: je hebt wel door wanneer ze fout zijn, ik zie ze vooral als een hulp. Vooral omdat het lyrische Engels van Clarkson door 99% van de Belgen niet volledig vertaald kan worden.
Tenzij jullie allemaal 5 jaar in GB gewoond hebben verstaan jullie ook niet alles.
en als je vriendin/vriend/ouders iets zeggen/lawaai maken heb je de zin gemist als er geen ondertiteling is.
Over de ondertitels: je hebt wel door wanneer ze fout zijn, ik zie ze vooral als een hulp. Vooral omdat het lyrische Engels van Clarkson door 99% van de Belgen niet volledig vertaald kan worden.
Tenzij jullie allemaal 5 jaar in GB gewoond hebben verstaan jullie ook niet alles.
en als je vriendin/vriend/ouders iets zeggen/lawaai maken heb je de zin gemist als er geen ondertiteling is.
Ik behoor tot die 1% die Clarkson en co helemaal verstaat.
Als mijn vriendin lawaai maakt spoel ik even terug op de digibox.
Comment