Oorspronkelijk geplaatst door Soul
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage Bekijk BerichtenZou je die filmpjes van op die site kunnen downloaden met éen of ander programma? Als je zo'n programma kent, laat mij dat gerust weten. Kben wel geïnteresseerd. Desnoods via PM of zo.
het is via Torrent, waar ik ook nog nooit mee gewerkt heb.
Ik wou de aflevering van Vietnam afhalen, is 4.57 gb groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenHet staat hier boven, via Finalgear
het is via Torrent, waar ik ook nog nooit mee gewerkt heb.
Ik wou de aflevering van Vietnam afhalen, is 4.57 gb groot
Hier heb je de correcte link, 700 mb groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDie 4,57 gb leek mij wel érg groot, dus ik heb eens eventjes gekeken. Blijkbaar staat er ergens een foute link bij die Vietnam episode en zou je direct het hele seizoen downloaden.
Hier heb je de correcte link, 700 mb groot
Is de eerste keer dat ik werk met Torrent.
Is dat zo dat je eerst de link moet downloaden (zeer snel) waarna hij hem via een downloadprogramma die je al hebt (nu bvb LimeWire) gaat downloaden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGebruik µTorrent, zeer licht en efficiënt programma vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenBen hem aan het downloaden
Is de eerste keer dat ik werk met Torrent.
Is dat zo dat je eerst de link moet downloaden (zeer snel) waarna hij hem via een downloadprogramma die je al hebt (nu bvb LimeWire) gaat downloaden ?
Je gebruikt wel beter een programma zoals Azureus of Utorrent, Limewire is rommel
edit: nevermind, niet gezien dat er al een pagine bijwas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenLevi,
Kun je nog even een link geven van Season 11, Episode 6
Die aflevering van Top Gear vs. D Motor
Als ik het wil downloaden, staat er weer 4.44 gb
Er is blijkbaar iets mis met Finalgear, hij geeft telkens de link voor het volledige seizoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHere ya go
Er is blijkbaar iets mis met Finalgear, hij geeft telkens de link voor het volledige seizoen.
heb dat programmaatje snel afgehaald
Thx everyone
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenAlles van Top Gear heb ik op dvd staan. K ben al heel de namiddag TG aan't kijken.
Momenteel veyron vs. plane aan't bekijken.
Op hoeveel dvd's staat dat zo ?
Met ondertiteling ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenAlles van Top Gear heb ik op dvd staan. K ben al heel de namiddag TG aan't kijken.
Momenteel veyron vs. plane aan't bekijken.
Comment
-
Echt belachelijk. Ik heb dat nooit begrepen waarom men per se quota enzo wilt opleggen voor het aannemen van vrouwen (of mannen) in een bepaald beroep. Je kiest toch alles met hoofdzaak op competentie, niet op geslacht.
Benieuwd of Top Gear daar misschien iets leuks mee gaat doen komend seizoen.
Comment
Comment