Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vooral van Hammond vind ik het veel te veel overacting
    May blijft er altijd cool bij, daarom zijn zijn andere programma's ook zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      Vicky is leuk om op te kijken, maar zowel zij als Tiff hebben een ergerlijke manier van presenteren. Dan is Tom Ford veel leuker als presentator.
      En Sabine kan amper Engels...

Als jullie wat afwisseling willen, kijk dan naar Top Gear Russia, Australia of USA. Die zijn ook goed, en met andere presentatoren (ideaal voor wanneer TG, zoals nu, stilligt).

En Fifth Gear blijft goed, doch met een iets ander concept.
      Waar kan je dit bekijken? Online ofzo?

Comment

• Van mij moet er niemand vertrekken. Dat trio is nu al zo lang samen dat ze perfect op elkaar kunnen inspelen, en een goede band met mekaar hebben. SNap waarom mensen zeggen dat James zou moeten vertrekken. Ik vind die echt geweldig
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

• Idd James is echt chill.

Maar toch, ik zou het wel leuk vinden moest Vicky in de plaats van de hamster komen.

Niet dat Hammond een slechte presentator is natuurlijk, maar wat meer vrouwvolk is toegestaan!

Comment

• Een vrouwelijke stig is de oplossing

Maar TG kennende zullen ze er wel een ludieke oplossing voor vinden .
            - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
              Een vrouwelijke stig is de oplossing

Maar TG kennende zullen ze er wel een ludieke oplossing voor vinden .
              zoiets als "the stig had a sexchange operation, and now he has problems to park a car" met daarna een filmpje van de stig die een wagen tegen een boom parkeert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                zoiets als "the stig had a sexchange operation, and now he has problems to park a car" met daarna een filmpje van de stig die een wagen tegen een boom parkeert.

Met de melding " The stig is death " en de week er op een nieuwe mannelijke stig .
                Ze kunnen dan niet zeggen dat ze het niet geprobeerd hebben .
                TG presenteren is te gevaarlijk voor de vrouwen .
                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Haha Fernand, jij checkt ook dagelijks dumpert hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                    Haha Fernand, jij checkt ook dagelijks dumpert hé.

Comment

• Volgende zondag nieuwe afleveringen?

Comment

• Jep! Om 21u dacht ik.

Comment

• Geniaal

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

super
                            Last edited by ; 15/06/2009, 08:24.

Comment

• Blijkbaar starten ze op canvas opnieuw met Top Gear afleveringen. (of vergis ik mij nu en zijn ze al een paar weken terug aan het uitzenden?)

Vanavond is het de 'Botswana Special' (met Hamster zijn 'Oooliver' ). Leuke aflevering, mooie beelden in elk geval.

Canvas 21u10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                Blijkbaar starten ze op canvas opnieuw met Top Gear afleveringen. (of vergis ik mij nu en zijn ze al een paar weken terug aan het uitzenden?)

Vanavond is het de 'Botswana Special' (met Hamster zijn 'Oooliver' ). Leuke aflevering, mooie beelden in elk geval.

Canvas 21u10.
                                Denk dat ze vanaf vandaag terug beginnen ja.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• volgende week zondag de nieuwe (seizoen 13) reeks op BBC2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                                    volgende week zondag de nieuwe (seizoen 13) reeks op BBC2
                                    nu zondag toch?

Tenzij je dat bedoelt. Maar bij deze zijn eventuele misverstanden dan voor eens en voor altijd verdwenen

Comment

• Zondag 21 Juni om 21.00 op bbc 2

Botswana en die zoutvlaktes... Echt een prachtige aflevering!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Zondag 21 Juni om 21.00 op bbc 2

Botswana en die zoutvlaktes... Echt een prachtige aflevering!!
                                        Je bedoelt toch net op Canvas? Zalige aflevering idd. Net gekeken.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                        X