Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vicky is leuk om op te kijken, maar zowel zij als Tiff hebben een ergerlijke manier van presenteren. Dan is Tom Ford veel leuker als presentator.
En Sabine kan amper Engels...
Als jullie wat afwisseling willen, kijk dan naar Top Gear Russia, Australia of USA. Die zijn ook goed, en met andere presentatoren (ideaal voor wanneer TG, zoals nu, stilligt).
En Fifth Gear blijft goed, doch met een iets ander concept.
Van mij moet er niemand vertrekken. Dat trio is nu al zo lang samen dat ze perfect op elkaar kunnen inspelen, en een goede band met mekaar hebben. SNap waarom mensen zeggen dat James zou moeten vertrekken. Ik vind die echt geweldig
Maar TG kennende zullen ze er wel een ludieke oplossing voor vinden .
zoiets als "the stig had a sexchange operation, and now he has problems to park a car" met daarna een filmpje van de stig die een wagen tegen een boom parkeert.
zoiets als "the stig had a sexchange operation, and now he has problems to park a car" met daarna een filmpje van de stig die een wagen tegen een boom parkeert.
Met de melding " The stig is death " en de week er op een nieuwe mannelijke stig .
Ze kunnen dan niet zeggen dat ze het niet geprobeerd hebben .
TG presenteren is te gevaarlijk voor de vrouwen .
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Blijkbaar starten ze op canvas opnieuw met Top Gear afleveringen. (of vergis ik mij nu en zijn ze al een paar weken terug aan het uitzenden?)
Vanavond is het de 'Botswana Special' (met Hamster zijn 'Oooliver' ). Leuke aflevering, mooie beelden in elk geval.
Canvas 21u10.
Denk dat ze vanaf vandaag terug beginnen ja.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment