Goeie aflevering!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMijn moeder moest het voor mij opnemen, is toch wel mislukt zeker?!!
Woensdag naar de heruitzending kijken dus.
Comment
-
Het was weer volop amusement, maar ik had toch graag dat ietsie meer info over de wagens zelf gehad. Ik snap ook niet waarom ze er in het stukje met de evo zo de nadruk op leggen dat het om 'live ammo' gaat ... natuurlijk schieten ze niet echt op Jezza terwijl hij in de wagen zit, waarom dat proberen wijs te maken aan je kijkers ?
Comment
-
In mijn ogen weeral een promo-campagne voor het Engelse leger. Verschoot wel van die Mégane. En idd, Panamera is lelijk en spijtig van die EVO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIn mijn ogen weeral een promo-campagne voor het Engelse leger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenDat vindt ik persoonlijk zo slecht nog niet, je mag niet vergeten dat UK in een oorlog verwikkeld is en er regelmatig doden vallen. De militairen kunnen wel een boost van hun imago gebruiken, de BBC is en blijft ook een publieke omroep he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMijn moeder moest het voor mij opnemen, is toch wel mislukt zeker?!!
Woensdag naar de heruitzending kijken dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHeruitzending is vanavond al... 20.00 - 21.00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenCanvas?
Canvas zendt altijd oude afleveringen uit.
Comment
-
't Was een goede aflevering, een aantal leuke wagens in beeld gezien. Panamera, 't is gelukkig beter dan de scoops lieten vermoeden, maar hij zal nooit iedereen kunnen bekoren. Al is zijn concept wel geslaagd: comfortabele 4-zits sportwagen. Ik denk dat heel wat kopers zich in dat concept kunnen vinden, zij die een M5 of een Quattroporte liever links laten liggen.
Wel opvallend dat de star in a reasonably priced car voor de 2de (?) keer een internationale gast was. Mark Wahlberg vorig seizoen, nu Usain Bolt ... 't Moet in 't buitenland ook goed verkopen zeker?
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenCanvas?
Comment
-
On the next episode of Top Gear, the presenters go shopping for cheap coupes and end up dicing with icy death, Richard finds an extreme solution to the problem of airport delays and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.
In our latest used-car challenge, the presenters are given just £1,500 to each buy themselves a proper bloke's car - namely a rear-wheel-drive coupe. In the process, they somehow manage to end up driving for their lives in a terrifying French ice race.
If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow. Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.
Also, actress Sienna Miller will be swapping the red carpet for the nylon floor mats of our reasonably priced car as she pays a visit to the test track.
Sienna Miller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHeruitzending is vanavond al... 20.00 - 21.00
Dankzij deze aflevering begin ik de Panamera knap te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenOn the next episode of Top Gear, the presenters go shopping for cheap coupes and end up dicing with icy death, Richard finds an extreme solution to the problem of airport delays and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.
In our latest used-car challenge, the presenters are given just £1,500 to each buy themselves a proper bloke's car - namely a rear-wheel-drive coupe. In the process, they somehow manage to end up driving for their lives in a terrifying French ice race.
If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow. Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.
Also, actress Sienna Miller will be swapping the red carpet for the nylon floor mats of our reasonably priced car as she pays a visit to the test track.
Sienna Miller
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk heb het gezien, thx.
Dankzij deze aflevering begin ik de Panamera knap te vinden.
Comment
-
Hopelijk een goede used-car challenge. Die vind ik altijd ontzettend leuk om naar te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik vond het niet zo echt boeiend. ze hebben al ne keer met leger op clarkson geschoten..sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment