Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goeie aflevering!

Comment

• Weeral gemist

Comment

• Mijn moeder moest het voor mij opnemen, is toch wel mislukt zeker?!!

Woensdag naar de heruitzending kijken dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Mijn moeder moest het voor mij opnemen, is toch wel mislukt zeker?!!

finalgear.com

Comment

• Het was weer volop amusement, maar ik had toch graag dat ietsie meer info over de wagens zelf gehad. Ik snap ook niet waarom ze er in het stukje met de evo zo de nadruk op leggen dat het om 'live ammo' gaat ... natuurlijk schieten ze niet echt op Jezza terwijl hij in de wagen zit, waarom dat proberen wijs te maken aan je kijkers ?
            Ford Focus RS Mk3
            Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• In mijn ogen weeral een promo-campagne voor het Engelse leger. Verschoot wel van die Mégane. En idd, Panamera is lelijk en spijtig van die EVO
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                In mijn ogen weeral een promo-campagne voor het Engelse leger.
                Dat vindt ik persoonlijk zo slecht nog niet, je mag niet vergeten dat UK in een oorlog verwikkeld is en er regelmatig doden vallen. De militairen kunnen wel een boost van hun imago gebruiken, de BBC is en blijft ook een publieke omroep he.
                Ford Focus RS Mk3
                Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
                  Dat vindt ik persoonlijk zo slecht nog niet, je mag niet vergeten dat UK in een oorlog verwikkeld is en er regelmatig doden vallen. De militairen kunnen wel een boost van hun imago gebruiken, de BBC is en blijft ook een publieke omroep he.
                  Idd, net als voor Royal Mail gaat het niet alleen over auto's maar ook over informatie en promotie van de overheid(sdiensten) naar de burger toe. Ze moeten ergens die enorme budgetten publiek kunnen verantwoorden é. Ik vind overigens ze dat op een magistrale wijze doen...

Comment

Mijn moeder moest het voor mij opnemen, is toch wel mislukt zeker?!!

Heruitzending is vanavond al... 20.00 - 21.00
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Canvas?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                        Canvas?
                        BBC two, tiens.

Canvas zendt altijd oude afleveringen uit.
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• 't Was een goede aflevering, een aantal leuke wagens in beeld gezien. Panamera, 't is gelukkig beter dan de scoops lieten vermoeden, maar hij zal nooit iedereen kunnen bekoren. Al is zijn concept wel geslaagd: comfortabele 4-zits sportwagen. Ik denk dat heel wat kopers zich in dat concept kunnen vinden, zij die een M5 of een Quattroporte liever links laten liggen.

Wel opvallend dat de star in a reasonably priced car voor de 2de (?) keer een internationale gast was. Mark Wahlberg vorig seizoen, nu Usain Bolt ... 't Moet in 't buitenland ook goed verkopen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                          Canvas?
                          Herhaling op BBC 2 van 7 pm tot 8 pm, dus 't begint om 20u onze tijd.

Comment

• ik vond het niet zo echt boeiend. ze hebben al ne keer met leger op clarkson geschoten..

Comment

• On the next episode of Top Gear, the presenters go shopping for cheap coupes and end up dicing with icy death, Richard finds an extreme solution to the problem of airport delays and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.

In our latest used-car challenge, the presenters are given just £1,500 to each buy themselves a proper bloke's car - namely a rear-wheel-drive coupe. In the process, they somehow manage to end up driving for their lives in a terrifying French ice race.

If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow. Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.

Also, actress Sienna Miller will be swapping the red carpet for the nylon floor mats of our reasonably priced car as she pays a visit to the test track.

Sienna Miller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Ik heb het gezien, thx.

Dankzij deze aflevering begin ik de Panamera knap te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                  On the next episode of Top Gear, the presenters go shopping for cheap coupes and end up dicing with icy death, Richard finds an extreme solution to the problem of airport delays and the latest BMW goes up against its main rival - a Tyrannosaurus Rex.

In our latest used-car challenge, the presenters are given just £1,500 to each buy themselves a proper bloke's car - namely a rear-wheel-drive coupe. In the process, they somehow manage to end up driving for their lives in a terrifying French ice race.

If you've ever been trapped for hours in an airport waiting for a flight, you've probably wondered how a journey involving jet engines can end up being so slow. Well, Hammond is setting out to prove that this needn't be the case by staging a race between some assorted runway support vehicles.

Also, actress Sienna Miller will be swapping the red carpet for the nylon floor mats of our reasonably priced car as she pays a visit to the test track.

Sienna Miller
                                  Nice.

Comment

• Die muziek tijdens die ronde van de Stig. Strijk.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik heb het gezien, thx.

Dankzij deze aflevering begin ik de Panamera knap te vinden.
                                      Panamera is gewoon knap.

Comment

• Hopelijk een goede used-car challenge. Die vind ik altijd ontzettend leuk om naar te kijken.
                                        www.flickr.com/photos/bramvds
                                        www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          ik vond het niet zo echt boeiend. ze hebben al ne keer met leger op clarkson geschoten..
                                          Ik vond het vooral zwak dat ze pretendeerden da ze met echte munitie schoten terwijl hij erin zat. Alsof ze zich dat kunnen permitteren dat de lead presentator wordt neergeknald tijdens een test... Beetje zwakjes...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X