Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die reclame

Endan die duif en zo "kraai!"!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

Endan die duif en zo "kraai!"!
      Idd, heel onopvallend gedaan. JC moest een kraai gaan zoeken, maar blijkbaar geen gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
        Die barak
        Wat een puinhoop...

Niet echt wat je zou verwachten van de BBC.... Snap wel dat je naast een luchthaven geen kantoorgebouw van 15 verdiepingen kan neerpoten maar toch. lol
        Je gelooft toch niet dat dat echt was?

Comment

• Die reclame van JC voor de Scirocco was wel geweldig

"From Berlin to Warsaw in one tank"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            ik wil een V12 Vantage
            Fak zeg, vetste Aston van de laatste 10 jaar

Comment

• Wat een prachtige reportage op het einde. Die muziek, die beelden, die boodschap.

Het voelde alsof top gear afscheid nam van hun publiek. Ik hoop het niet, maar het zou wel eens kunnen. Ik heb sowieso het gevoel dat er iets gaat veranderen. Ofwel vertrekt JC, ofwel wordt het format grondig herbekeken. In elk geval was het einde van seizoen 13 een afscheid.

Als er iemand zou weten welke muziek dat precies was in die reportage?
              Last edited by ; 03/08/2009, 18:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                Als er iemand zou weten welke muziek dat precies was in die reportage?
                Brian Eno -"An Ending (Ascent)"

Comment

• Einde Top Gear in zicht?

Presentator Jeremy Clarkson nam na een testrit met de Aston Martin V12 ingetogen afscheid van de kijkers.
                  De laatste aflevering van seizoen 13 van Top Gear kende gisteren een bijzonder raar en triestig einde. Daardoor wordt er zwaar gespeculeerd dat het einde van Top Gear in zicht is. Presentator Jeremy Clarkson testte de Aston Martin V12, kliefde ermee door het platteland en nam vervolgens bijzonder ingetogen afscheid van de kijkers. "Ze hebben hun tijd gehad", zei Clarkson. "In een wereld waar veiligheid de bovenhand neemt op stijl en plezier, is er geen plaats meer voor de Aston. Dit lijkt het einde te gaan worden."

Vooral dat laatste zinnetje zorgt voor veel herrie. Fans vrezen dat Clarkson daarmee het einde van de serie heeft aangekondigd. "Niets van aan", reageren ze bij de BBC. "Clarkson doelde met zijn uitspraken op het einde van de Aston Martin, zeker niet over adieu van de serie." Het is niet de eerste keer dat Clarkson zijn werkgever in verlegenheid brengt. Vorige maand viel hij nog openlijk de Schotse premier Gordon Brown af. (dea)
                  Last edited by ; 03/08/2009, 22:29.

Comment

• Duh

Op Final Gear forums waren ze ook helemaal aan 't flippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de pi Bekijk Berichten
                      Je gelooft toch niet dat dat echt was?
                      Da kan natuurlijk ook

Comment

• Eigenlijk hoop ik dat he wel zo is, dan is het tenminste een waardig einde, want als al hun afleveringen in de toekomst moeten vullen met de crap zoals het Coolwallstukje van aflevering 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Zou het gedaan zijn met Top Gear?
                          Zal wel niet.
                          Zelfs al de BBC niet meer wil, verkopen ze het wel aan een andere zender.

De test met de Aston Martin was wel prachtig gefilmd, héérlijk om naar te kijken. Een natuurdocumentaire bijna
                          Maar die koelvinnen op de motorkap zijn zo vulgair, bah.

Is dit seizoen echt al gedaan?
                          Geen Porsche 997 GT3, Audi R8 V10,...

Comment

• Aflevering van gisteren al op youtube te vinden? Het enige wat ik daar nog vind is Top Gear Russia...

wtf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Aflevering van gisteren al op youtube te vinden? Het enige wat ik daar nog vind is Top Gear Russia...

wtf?
                              Kijk eens op www.hessmo.com en neem een dagje verlof

Comment

• Het is toch wat overdreven om al meteen te gaan besluiten dat het zou gedaan zijn met Top Gear. Ik hoop alleszins dat het niet zo is.
                                OK, ze kunnen mss wel de format wat aanpassen, want die is al vrij oud.

Gesteld dat ze de BBC het er toch bij houdt en de presentators het ook voor bekeken houden, dan mogen ze het format nog verkopen, het zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar goed, dit is doemdenken.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Het is toch wat overdreven om al meteen te gaan besluiten dat het zou gedaan zijn met Top Gear. Ik hoop alleszins dat het niet zo is.
                                  OK, ze kunnen mss wel de format wat aanpassen, want die is al vrij oud.

Gesteld dat ze de BBC het er toch bij houdt en de presentators het ook voor bekeken houden, dan mogen ze het format nog verkopen, het zou nooit meer hetzelfde zijn. Maar goed, dit is doemdenken.
                                  Dat zal het zijn denk ik.

Meer goedkope dagdagelijkse wagens i.p.v. altijd dure supercars.

Comment

• Begin november zullen we meer weten denk ik

Comment

• Of een vrouwelijke James May erbij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        Of een vrouwelijke James May erbij?
                                        Liever niet, James is net de grappigste

Comment

• "No more cars to test on our track until November... " zei Jezza zondag.

Comment

Working...
                                          X