In dit topic kunnen jullie informatie uitwisselen over het populaire auto programma Top Gear.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenNet nog even gekeken op YouTube, maar de aflevering van zondag staat er nog niet op. Ik wil ze zo gauw mogelijk zien, dat ik weet waar al die heisa over een blonde stoot en een vibrerend kussen over gaat.
lol
waren die de moeite????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWas nog een leuk afleveringske heb alleen de eerste 20 min gemist
waren die de moeite????
de rest weet ik niet meer ( ik dacht de test van de Alfa, niet zo speciaal )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWas nog een leuk afleveringske heb alleen de eerste 20 min gemist
waren die de moeite????
Als ik de aflevering heb gezien stuur ik je de links.
Bedankt trouwens voor je zoektip.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenAls ik de aflevering heb gezien stuur ik je de links.
Bedankt trouwens voor je zoektip.
Merci!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenhou nog een beetje stoef over voor als het is wa minder is e!
lol
Cva
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten@tsmetjen: De link in het oude topic die naar dit topic moet gaan gaat naar het oude topic
Comment
-
aflevering van gisteren: http://stage6.divx.com/user/Holiace/...n-10-Episode-6Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichtenaflevering van gisteren: http://stage6.divx.com/user/Holiace/...n-10-Episode-6
Comment
-
-
Bwoh, 't viel wel mee... Ge moet niet zo hard zijn voor die mannen.
Die hebben al zoveel zottigheid uitgehaald dat het moeilijk wordt om nog nieuwe originele dingen te doen. Dus ja, gewoon blijven genieten van de wagens, de actie, de mooie in beeldbrenging enzo (da kunnen ze toch, zenne. Echt stelletje pro's, die cameramannen) Remember de Poolchallenge enzo..?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenBwoh, 't viel wel mee... Ge moet niet zo hard zijn voor die mannen.
Die hebben al zoveel zottigheid uitgehaald dat het moeilijk wordt om nog nieuwe originele dingen te doen. Dus ja, gewoon blijven genieten van de wagens, de actie, de mooie in beeldbrenging enzo (da kunnen ze toch, zenne. Echt stelletje pro's, die cameramannen) Remember de Poolchallenge enzo..?
inderdaad,na een tijdje moet je wel heel creatief worden om het nog interessant te houden
Comment
-
Top Gear was zalig. Gewoonweg schitterende beelden op dat vliegveld met die Beemer en Merc!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment