Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vond er eigenlijk niet zo veel aan.

K'ben dan natuurlijk ook geen F1-fan.

Wel es leuk om te zien hoe moeilijk dat wel moet zijn, om met zoiets te rijden...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
      Jeremy heeft een iPhone
      ik zag het ook direct

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

Heb zoals altijd dus de eerste 20 minuutjes gemist.

Kan er mij iemand vertellen of het de moeite was en zoja; wat heb ik gemist????

Comment

Preview: Hamilton vs The Stig

In de aflevering: Hamilton rijdt de suzuki even rond

--> Had wel iets anders (lees: spannender) verwacht.

Maar gelukkig hadden we die oude bakken nog en hamster in een F1 wagen.

Comment

Middelmatige aflevering.

Bij 'the news' dat stukje over die Honda op waterstof die verkozen is tot auto van het jaar ofzo in de States met in de jury Caroll Shelby en Jay Leno 'You cheese eating surrender monkey'

Comment

Ik heb'm nog niet gezien, maarre... een Suzuki? Reden ze doorgaans niet in een Chevrolet?

Comment

Hamster in de F1, mooi.
                Toch niet zo gemakkelijk als velen denken, zijn nek was het aan het begeven...

Hamilton vond ik ook wel leuk, met z'n GL420 CDI 'Diesel is the petrol of Satan'

En die oude karren waren knap om zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                  Ik heb'm nog niet gezien, maarre... een Suzuki? Reden ze doorgaans niet in een Chevrolet?
                  Suzuki Liana Al een heel tijdje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                    Suzuki Liana Al een heel tijdje.
                    Chevrolet Lacetti dacht ik, de Liana was de vorige.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                      zou kunnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                        de chevrolet gebruiken voor de vip die een lapje rijden op het circuit
                        de liana gebruiken voor f1 piloten een rondje te laten rijden

en ik moet zeggen had het droog geweest dan was hamilton sneller dan de "stig"
                        het scheelde nu maar een goede seconde dacht ik

Comment

Klopt. Al dacht ik dat het nu zelfs maar 0,4seconden verschil was!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            Ze rijden al een eindje in die Chevrolet, maar die Suzuki stamt nog van een eindje geleden, en toen reden enkele F1-racers al mee, dus nu Hamilton ook z'n lap deed hebben ze weer de oude Suzuki bovengehaald waar de vorige F1-piloten meereden.

Hamilton toont nog maar eens hoe getalenteerd hij wel is. En hij reed de lap dan nog al zingend Natuurlijk kan hij The Stig kloppen... die kan het parcours misschien wel met zijn ogen toe rijden, maar hij is nu eenmaal geen topcoureur als Hamilton. Waarschijnlijk is hij gewoon testpiloot voor iets ofzo.

De zelfrijdende BMW was ook hilarisch. Ik wed dat Clarkson het in z'n broek deed

Comment

Hamilton rijdt met een G320 Cdi... met pimp velgen.

Jeremy kreeg ver een hardaanval toen ie het hoorde

Zijn steek naar Saoedi-arbië (na het nieuws van die auto op waterstof) was er ook wel niet naast.

Ma voor de rest vond ik het maar een zwakke aflevering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                                Hamilton rijdt met een G320 Cdi... met pimp velgen.

Jeremy kreeg ver een hardaanval toen ie het hoorde

Zijn steek naar Saoedi-arbië (na het nieuws van die auto op waterstof) was er ook wel niet naast.

Ma voor de rest vond ik het maar een zwakke aflevering.
                                Tis een GL 420 CDI en daar staan geen 24" onder, hij zei gewoon dat je dat kon doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Tis een GL 420 CDI en daar staan geen 24" onder, hij zei gewoon dat je dat kon doen.
                                  Ja, kdacht dat ik 420 verstaan had maar bij google afbeeldingen kreeg ik meer prentjes van 320's daarmee

Comment

It's the fuel of Satan, man!
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                      Ze rijden al een eindje in die Chevrolet, maar die Suzuki stamt nog van een eindje geleden, en toen reden enkele F1-racers al mee, dus nu Hamilton ook z'n lap deed hebben ze weer de oude Suzuki bovengehaald waar de vorige F1-piloten meereden.

Hamilton toont nog maar eens hoe getalenteerd hij wel is. En hij reed de lap dan nog al zingend Natuurlijk kan hij The Stig kloppen... die kan het parcours misschien wel met zijn ogen toe rijden, maar hij is nu eenmaal geen topcoureur als Hamilton. Waarschijnlijk is hij gewoon testpiloot voor iets ofzo.

De zelfrijdende BMW was ook hilarisch. Ik wed dat Clarkson het in z'n broek deed

Er was al een hele tijd zo een golf gti,die met een sensor vanvoor de kegeltjes waarnam.
                                      Is die bmw nu een dergelijk principe of rijd ie gwn op gps coordinaten???

Comment

GPS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          GPS
                                          Is een gps nauwkeurig genoeg?
                                          Bedoel heeft een gps genoeg punten om zich te orienteren?

Srr mss rare vraag,maar heb het nu over pak een tom tom, doe heeft toch altijd enige vertraging.En die meet maar om de paar meter.
                                          En op een circuit kan dit betekenen naast het circuit of erop.

Als ik compleet nonsens aan het vertellen ben, zeg het dan maar

Comment

Working...
                                          X