Zelfs een emotionele Jeremy als hij de 330d over de eindstreep rijdt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZelfs een emotionele Jeremy als hij de 330d over de eindstreep rijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDie Ascari, Jeremy zei dat de motor erin zat van de oude M5...
Bedoelden ze dan de E39?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtenik wist wel niet dat ze tijdens endurance racen gewoon in de auto zeikten
Zalige aflevering en knappe E46 ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtengemist
iemand linkje of keywords om op te zoeken op internet? vind zo meteen nx op youtube...
Comment
-
Wie zou Stig nu zijn?
Als je ziet hoe goed deze persoon in deze race presteerde, dan moet het toch wel een serieuze piloot zijn. Ik denk daarbij aan Damon Hill...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtengemist
iemand linkje of keywords om op te zoeken op internet? vind zo meteen nx op youtube...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWie zou Stig nu zijn?
Als je ziet hoe goed deze persoon in deze race presteerde, dan moet het toch wel een serieuze piloot zijn. Ik denk daarbij aan Damon Hill...
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenwoensdag is er toch een herhaling waarom beginne sukkele met downloaden2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Er zijn nu ook beelden uitgelekt van de Stigbij aankomst aan de studio:
http://www.youtube.com/watch?v=GJCFpilU6Uw
En nog eens de ronde van de Koenigssegsegsegseg...:
http://www.youtube.com/watch?v=cweDfA320XcBMW = Freude Am Fahren
Comment
-
In a display of German firepower not seen since the Bismarck, we pit the BMW M3, Mercedes C63 AMG and Audi RS4 against each other in a quest to find the king of the V8 super saloons.
Richard builds himself the best radio-controlled car in the world, while James takes a considered look at the car designed to drag Jaguar kicking and screaming into the 21st century - the XF.
And, with it being our last show of 2007, it wouldn't be complete without the massively influential Top Gear Awards.
Plus, our Time Lord in a reasonably priced car is Dr Who star David Tennant.
Sunday 23 December, 8pm BBC Two
Wel geen TG volgende zondag
Comment
-
Comment