Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zelfs een emotionele Jeremy als hij de 330d over de eindstreep rijdt...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Zelfs een emotionele Jeremy als hij de 330d over de eindstreep rijdt...
      Je moet niet vragen welke emoties meespelen tijdens zo'n etmaalrace!

Comment

• Lijkt me wel ongelooflijk vet om aan mee te doen, zo'n 24h race.

Comment

• Zeker een van de betere afleveringen ooit, prachtig.

Comment

• Toen Stig in de BMW kroop en zijn eerste ronde reed, verscheen er spontaan een op m'n gezicht

Comment

• idd een schitterende aflevering

ik wist wel niet dat ze tijdens endurance racen gewoon in de auto zeikten

Comment

• Man, ik heb genoten van die 24 uren endurance race!

De spanning was te snijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                  Die Ascari, Jeremy zei dat de motor erin zat van de oude M5...
                  Bedoelden ze dan de E39?
                  In de toekomst zouden ze er de nieuwe willen inlepelen uiteraard, de V8 blijft niet voorradig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                    ik wist wel niet dat ze tijdens endurance racen gewoon in de auto zeikten
                    Echt eh

Zalige aflevering en knappe E46 ook...

Comment

• gemist

iemand linkje of keywords om op te zoeken op internet? vind zo meteen nx op youtube...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                        gemist

iemand linkje of keywords om op te zoeken op internet? vind zo meteen nx op youtube...
                        Torrents
                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Zalige aflevering Draait tenminste rond auto's en niets anders.

En die Ascari

*add to dreamcarlist*

Comment

• Wie zou Stig nu zijn?

Als je ziet hoe goed deze persoon in deze race presteerde, dan moet het toch wel een serieuze piloot zijn. Ik denk daarbij aan Damon Hill...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 'k vond het ook een goeie aflevering!
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                gemist

woensdag is er toch een herhaling waarom beginne sukkele met downloaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Wie zou Stig nu zijn?

Als je ziet hoe goed deze persoon in deze race presteerde, dan moet het toch wel een serieuze piloot zijn. Ik denk daarbij aan Damon Hill...
                                  Hij kan wel praten blijkbaar:
                                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                  woensdag is er toch een herhaling waarom beginne sukkele met downloaden
                                  Echt hè, die dingen zijn 700MB/aflevering. Ik kijk meestal 's woensdags.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Er zijn nu ook beelden uitgelekt van de Stigbij aankomst aan de studio:
                                    http://www.youtube.com/watch?v=GJCFpilU6Uw
                                    En nog eens de ronde van de Koenigssegsegsegseg...:
                                    http://www.youtube.com/watch?v=cweDfA320Xc
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• In a display of German firepower not seen since the Bismarck, we pit the BMW M3, Mercedes C63 AMG and Audi RS4 against each other in a quest to find the king of the V8 super saloons.

Richard builds himself the best radio-controlled car in the world, while James takes a considered look at the car designed to drag Jaguar kicking and screaming into the 21st century - the XF.

And, with it being our last show of 2007, it wouldn't be complete without the massively influential Top Gear Awards.

Plus, our Time Lord in a reasonably priced car is Dr Who star David Tennant.

Sunday 23 December, 8pm BBC Two

Wel geen TG volgende zondag

Comment

• Dju, ik wou vandaag de herhaling kijken omdat ik zondag de aflevering gemist had maar er is deze week geen herhaling door het UK championship.

Iemand een link waar ik het online kan bekijken?

Comment

• Ja echt hè, fokking snooker
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X