Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Top Gear

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    Tzijn alledrie beestig goede wagens.

there's no winner, imo.

Waar de ene tekort komt, wint de andere; en zo is het bij elke kar iets anders...
    It's a matter of personal preference.

Zoals altijd bij autokenners.

Comment

• Mooi zo, 1 Savage minder in de wereld

Redelijk goeie aflevering, net zoals ik ongeveer voorspeld had wat betreft RS4-C63-M3

Evel Knievel is een eikel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        De nummerplaat van de C63
        SICK

Comment

• Redelijk zalige aflevering gisteren. Blij dat de M3 gewonnen is (de andere twee waren fakes... ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
            Ik geloof u, al denk ik dat de E op sommige (snelle) circuits toch sneller is.
            Ja, een drag-circuit waarschijnlijk...

Comment

• O ja, Ev0l Kniev0l is inderdaad een eikel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Redelijk zalige aflevering gisteren. Blij dat de M3 gewonnen is (de andere twee waren fakes... ).

BMW snob

Comment

• Schitterende aflevering! En inderdaad, Evel Knievel is inderdaad een rotzak!

Comment

• ook zeer blij dat de M3 de beste was, 5 sec op een circuit van 5 km is toch wel redelijk veel niet?

Comment

• Iemand die iets meer kan zeggen over die evil knievel in de reportage? Waarom is die een zak, 'k heb enkel maar het begin gezien.

Al vond ik het wel raar dat hij die spandoeken met zijn naam op bij het binnenrijden van zijn stad afkeurde omdat ze '''te klein''' waren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Ja, een drag-circuit waarschijnlijk...
                        Is 'ie ook, in een dragrace liet de E AMG de M5 gewoon compleet ter plekke, nog meer dan de C gisteren deed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                          wanneer is uw examen elementaire beleefdheid ???
                          Beleefdheid is een georganiseerde onverschilligheid

Comment

• Top Gear is een klote programma gemaakt door 3 egotrippers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                              Iemand die iets meer kan zeggen over die evil knievel in de reportage? Waarom is die een zak, 'k heb enkel maar het begin gezien.

Al vond ik het wel raar dat hij die spandoeken met zijn naam op bij het binnenrijden van zijn stad afkeurde omdat ze '''te klein''' waren...
                              Telkens er voor hem vervelende vragen waren onderbrak 'ie nogal bruut het interview "this has gotta stop guys, get me out of here"
                              'ie had gewoon zo'n super arrogante air over zich heen.
                              Een stunt die voor hem gedaan werd in de Evel Knievel days door een jongeman van 19(?) vond hij niet spectaculair genoeg.
                              Hij negeerde Richard meermaals en liep soms gewoon weg (allee ja, 'ie liet zich wegsleuren)
                              Een reunie en stuntspektakel speciaal voor hem georganiseerd door een oude vriend vond hij blijkbaar ook te min, weer vertrok 'ie plots zonder iets te zeggen...

Zo van die dingen dus, 't verwonderde me dat Richard hem nog steeds als een held bekijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xrana Bekijk Berichten
                                Top Gear is een klote programma gemaakt door 3 egotrippers.
                                Ja, vandaar al de kijkcijfers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Ja, vandaar al de kijkcijfers.
                                  Er zijn veel egotrippers op de wereld ook.

Comment

Er zijn veel egotrippers op de wereld ook.
                                    Verband????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                      Verband????
                                      Hij wilt ook een egotripper zijn

Comment

Wat zit jij dan op dit forumpje te doen? Hopelijk is het geen examen Nederlands.

Ga nekeer ergens anders zagen vriend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                          Ga nekeer ergens anders zagen vriend!
                                          Vriend ? Ik ben aan het lachen, dat zou je moeten afschikken.

Comment

Working...
                                          X