Oorspronkelijk geplaatst door xrana
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Top Gear
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGaat ergens anders een forum verzieken. Ge hebt ochotte 10 postjes en er staat geen 1 deftige tss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xrana Bekijk BerichtenProcentueel evenveel als geen op 782.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGaat ergens anders een forum verzieken. Ge hebt ochotte 10 postjes en er staat geen 1 deftige tss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xrana Bekijk BerichtenTop Gear is een klote programma gemaakt door 3 egotrippers.
geintresseerd???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenvoila zie kehbbet net gezien en de M3 is wel impressive. de mercedes heeft me zeker niet kunnen overtuigen op de track. gevaarlijk autootje Nu blijft de M3 zeker mijn droomauto
je moet natuurlijk ook bezien dat de audi rs4 al een dagje ouder word .
maar de M3 stak er voor mij zeker uit .
qua looks zeker de meerdere van de mercedes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenze heben nog een vierde nodig .
geintresseerd???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIs 'ie ook, in een dragrace liet de E AMG de M5 gewoon compleet ter plekke, nog meer dan de C gisteren deed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDragracen is voor janetten!
Ja ik zegda ook regelmatig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDragracen is voor janetten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenVond da fragment met die powerpoint ookwel zalig , en ondertussen dien aap alles aant meten...
'i had the largest knob (of hoe schrijf je dat)!'
(ofzoiets)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenBMW snob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb het net bekeken... zalige aflevering.
hey....I have the shortest windscreenwiper
En dan dat Bugatti-parfum
1500 pond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten1500 pond
Jeremy's mening over M3 rijders...
"to understand this car more, I've dressed up like an M3 driver"
Comment
Comment